Elég szokatlan reklámkampány

Elég szokatlan reklámkampány

2009. július 8. 16:16, Szerda
Óriásplakátokon és más sorozatok előtt, után vagy közben hirdetni eléggé megszokott, azonban, ha egy széria olyan reklámozási lehetőségre ad lehetőséget, ami elüt a szokványostól, akkor arra lehet, hogy többen felkapják fejüket.

Az amerikai ABC csatorna alig pár hónapja indította el a nemsokára nálunk is bemutatkozó új krimisorozatát, a Castle-t, a Firefly-ból és a Született feleségekből is ismert Nathan Fillion címszereplésével, ahol is a színész egy krimiírót alakít, aki besegít a rendőrségi nyomozásokba - némely detektív nagy bánatára.


A sorozat visszafogott sikernek bizonyult, így megkapta a 2. évadra és 22 részre szóló megrendelést az adótól, s az évadpremiert az ABC megpróbálja egy jópofa kampánnyal megsegíteni: a címszereplő Richard Castle nevében adnak ki egy hagyományos krimitörténetet, melyet valahogy majd a sorozatba is integrálni fognak.

A könyvet természetesen egy névtelen bértollnok fogja írni a sorozat készítőinek útmutatását követve.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások