Etarget hirdetési rendszer Kolumbiában

Etarget hirdetési rendszer Kolumbiában

2009. november 9. 11:17, Hétfő
A növekedésnek több lehetséges módja is van, ezek közül most az ETARGET hirdetési rendszer új, licensz alapú koncepciót tesztel, mellyel az Európán túli piacok felé nyit.

A tartalomérzékeny reklámhálózat ezzel a megoldással elsőként a Kolumbiában tűnik fel. "Partnerünknek biztosítottuk a rendszer használati jogát, a márka használatát, műszaki hátteret és a know-how- t." Az ETARGET partnere Magyarországról származó tapasztalt internetes vállalkozó. "Ez az együttmőködés az ETARGET számára egy fontos kísérlet, mely ha sikeres lesz, folytatni fogjuk ezt a fajta terjeszkedést." mondta Marcel Vašš, az ETARGET ügyvezető igazgatója.

Az ETARGET Kolumbia önálló cégként működik, és az "európai" ETARGET pénzügyileg nem támogatja. "Támogatásunk kizárólag a technológia területére és a know-how-ra vonatkozik." - tette hozzá Marcel Vašš. Az ETARGET európában a Cseh Köztársaságban és Szlovákiában, Lengyelországban, Magyarországon, Bulgáriában, Romániában, Szerbiában és Horvátországban van jelen.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások