Kegyetlen pénzt kérnek a Lost fináléjáért

Kegyetlen pénzt kérnek a Lost fináléjáért

2010. március 29. 23:37, Hétfő
Az ABC a szokásoshoz képest több mint négyszer annyi pénzt kér azoktól, akik a Lost záróepizódjai alatt szeretnének reklámozni. A hirdetők szerint az efféle kiemelt tévés események még így is megérik a befektetést.

Az ABC úgy döntött, hogy a kiemelt, vasárnapi időpontban sugározandó Lost fináléjáért (május 23.), az utolsó két epizódért, négyszeres árat fog kérni a reklámozóitól. A hírek szerint annak, aki a Lost hattyúdala közben akarja hirdetni termékét, egy 30 másodperc spotért 900 ezer dollárt kell kifizetnie. Egy tipikus Lost-epizód alatt ez a költség átlagosan 213 563 dollár.

Természetesen a nem átlagos reklámár finálé esetében megszokott, hiszen már az 1983-as MASH-zárórész (105,9 millió néző) esetében is 450 ezer dollár volt egy 30 másodperces reklámspot. 1998-ban, a Seinfeld fináléjáért (76,3 millió néző) 1,4-1,8 millió, míg 2004-ben, a Jóbarátok zárása (52,5 millió néző) idején reklámozni óhajtóknak 1,5-2,3 millió dollárt kellett fizetniük. Sőt, rá egy évre, a Szeretünk, Raymond utolsó része (32,9 millió néző) is megért 1,3 millió dollárt a hirdetőknek. Persze ezek az árak még mindig messze vannak a Super Bowl idejére meghatározott 3 milliós félpercekétől.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások