Így fest az űrharc a The Old Republicban

Így fest az űrharc a The Old Republicban

2010. augusztus 21. 14:49, Szombat

Természetesen a LucasArts is kint volt a GamesConon és egy felejthető Star Wars: The Force Unleashed 2 prezentáció után számos érdekességgel szolgált a The Old Republicról.

Először is mozgásban is megmutatkozott a héten egyszer már bemutatott űrharc, mely mozgásban azért jobban fest, mint azt korábban kiolvashattuk a bemutatóból. Igaz, valóban egy láthatatlan csőrendszerben közlekedünk, de grafikailag és hangulatilag nagyon jónak tűnik a cucc.


Emellett a BioWare bemutatta a karakterosztályokat, melyek további két altípusra oszlanak. Az Imperial Agent lehet Operative (robbanótöltetes vagy energia fegyver, lopakodás, nagyobb sebzés távolról) vagy Sniper (mesterlövész puska). A Sith Inquisitor két alfaja a Sorcerer (Erősebzés, egykezes fénykard) és az Assassin (kétkezes lézerkard, lopakodás). A Bounty Hunter lehet Powertech vagy Mercenary, a Jedi Consular pedig Shadow (dupla pengés fénykard) vagy Wizard (gyógyítás, egykezes fénykard). Végül a Trooper két választható alosztálya: Commando (nehézpáncélzat, tank) és Vanguard.

Továbbá a Jedi lovagunk felfejlődésével szintén két osztály közül választhatunk majd. Az egyik a Sentinel, mely kétkezes fénykarddal harcol és egyébként is specialistája a kardnak és a közelharcnak. A másik a Guardian, mely egykezes fénykarddal és nehézpáncélzattal van felfegyverkezve és plusz vezetői pontokat is kap.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások