Nevet vált az egyik legnagyobb hazai sorozatos csatorna

Nevet vált az egyik legnagyobb hazai sorozatos csatorna

2010. augusztus 31. 22:05, Kedd
Szeptember harmadikától Universal Channel lesz az eddig Hallmark néven ismert, filmeket és főként sorozatokat sugárzó csatornából. A hír örömére a Universal Channel új szériákat is indít.

A Universal Networks International bejelentette a Hallmark Channel márkaújítási terveit, így 2010 szeptember 3-tól a vállalat folyamatban lévő globális terjeszkedése révén a csatorna Universal Channel néven működik tovább. A Universal Channel egyike a UNI legsikeresebb márkáinak, modern, lendületes megjelenésével, vezető sorozataival, izgalmas karaktereivel.

"A Universal Channel bevezetése a UNI természetes fejlődésének eredménye. Az Universal szórakoztató múltjára építve, egy újjászületett modern, színes csatorna lenyűgöző karaktereket vonultat fel, és exkluzív új tartalmat szolgáltat, beleértve a UNI eredeti koprodukciójait, a Kékpróbát, és a Haven-t, a díjnyertes Testvérek-et, a legendás tévés franchise részeként az Esküdt ellenségek - Bűnös szándék új évadjának premierjét, a vadonatúj reality show-t, a Narancsvidék igazi feleségei"-t és a lehengerlő sorozatot, A médium-ot. Az új sorozatok premierje mellett a Hallmark sikersorozatainak újabb részeit is láthatjuk a Universal Channelen."

A UNI elnöke Roma Khanna által vezérelve a csatorna megújítása az NBC Universal folyamatban lévő előfizetéses TV rendszerű terjeszkedését hangsúlyozza, melyhez a saját gyártású produkciók is alapul szolgálnak. Ilyen például a Syfy nemzetközi koprodukciója, a Haven, mely Stephen King novellája alapján készült; a Kékpróba a az izgalmas rendőr-sorozat Missy Peregrym és Gregory Smith főszereplésével, mely az E1 Entertainment-tel való együttműködésben készült, vagy akár a még be sem mutatott Facing Kate Sarah Shahival a főszerepben, mely a USA Networks együttműködésével készült.

2009. októberében a Universal Networks International több millió dolláros új beruházást jelentett be az öt alapcsatorna (Syfy Universal, DIVA Unviersal, 13th street Universal, Universal Channel és a Studio Universal) újrastrukturált portfoliójára vonatkozóan. A növekedési stratégia olyan új szolgáltatásoknak nyit teret, mint például a HD és a VOD. Az újramárkázási stratégia bejelentése óta a UNI előfizetőinek számát 180 millióra emelte, így hálózata immár 150 országot fed le.

Az új márkák és szolgáltatások bevezetése máris elkezdődött: a Universal Channel megjelent Japánban és Dél-Afrikában, a Syfy Universal Franciaországban, az Egyesült Királyságban, Spanyolországban, a Benelux országokban, Orszországban - de 2010-ben és 2011-ben további lépések várhatóak. A Syfy Universal franciaországi debütálása ez év januárjában 43%-os növekedést mutatott a 25 és 49 év közötti lakosság körében, így ebben a körben a második legkedveltebb csatornává emelkedett.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások