Bemutatkozott a Dead Space 2 multija

Bemutatkozott a Dead Space 2 multija

2010. szeptember 15. 16:02, Szerda
A Visceral Games csapatát a kettősség jellemzi: miközben mind a Dead Space mind pedig a Dante's Inferno nagyon hangulatosra sikeredett, addig az eladások nem úgy alakultak, ahogy azt a kiadó elvárta. Mindenesetre Isaac megkapta a javítási lehetőséget és ezzel együtt a csapat is és a jelek szerint a Dead Space 2-ben minden benne lesz, amit az elődjéből sokan hiányoltak.

Ilyen lesz a multiplayer is, melyet a hétvégén mutatott be a nagyközönségnek a fejlesztő csapat. A prezentáción két térképen (Titan Mines és Escape) csaphattak össze a csapatok. Az egyik választható oldal a Sprawl Biztonsági Csapata, akik az alap felszereltséggel (standard ruha és Pulse Rifle) vágnak neki a kalandnak.

A Necromorhpok csapatánál már más a helyzet. Itt ugyanis 4 alfaj közül választhatunk, melyek mindegyike egyedi előnyökkel és hátrányokkal rendelkezik:

Slasher: az alap ellenfél, aki az első részben számtalanszor megkeserítette Isaac életét. Közelharcban a pengékben végződő karjait használja, míg távolra célzott lövést tud leadni.
Lurker: szintén egy ismerős. A Lurker az elődben is látott falra mászós Necromorph, mely hátán lévő csápjaiból tüskéket tud kilőni.
Pack: egy új egység, ők a már korábban is bemutatott gyerek-Necrok. Támadáskor ráugranak az ellenfél arcára és össze-vissza kaszabolják azt.
Puker: egy maró hányással harcoló Necro.



Minden csapat 4 főből áll és mindig kapunk valami célt, melyet teljesítenünk kell. A biztonságiakkal játszva például a Titan Mines pályán 3 alkatrészt kell megtalálnunk, melyeket összeszerelve egy bombát kapunk, mellyel felrobbanthatjuk a Necrok fészkét és egyben kiutat is készítünk magunknak. Közben a Necrok feladata eme akció megakadályozása.

A Titan Mines viszonylag nyitott területen zajlik, míg az Escape többnyire zárt folyosókat kínál. Itt feladatunk a menekülés lesz: biztonságiként el kell érnünk a mentőkabinokat, Necroként pedig itt is ennek megakadályozása a cél. Itt azonban - a folyosók miatt - a Necrok több helyen is megbújhatnak és ez az előző pályánál sokkal ijesztőbbre és hangulatosabbra sikeredett.



A kiadó kiemelte, hogy a Dead Space 2-ben nem kifizetődő leszakadni a többiektől, az űrbeli Rambokra gyors halál vár. Ezt egyébként az újságírók is alátámasztották, akik közül sokan egyedül próbáltak szerencsét - kevés sikerrel. Ráadásul a biztonságiak egy adott helyről indulhatnak újra, míg a Necrok a térképen bárhol "újjászülethetnek", így valóban bárhol felbukkanhatnak.

Azonban rossz hírrel is szolgáltak a fejlesztők. A Dead Space 2 multijában nem lesznek zéró gravitációs pályák, helyszínek. Ennek oka, hogy a csapat nem látta, mennyire lenne szórakoztató látvány egy pályán 8 lebegő játékos, akik megpróbálják egymást kinyírni. Mindenesetre a Titan Mines és Escape mellett még további 3 pálya lesz elérhető, de ezekről még nem beszélt a kiadó.

A Dead Space 2 január 25-én jelenik meg.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások