Telefonos ügyfélszolgálatot indított itthon a Toshiba

Telefonos ügyfélszolgálatot indított itthon a Toshiba

2010. december 21. 16:47, Kedd
A Toshiba elindította Call Centerét, ahol munkanapokon 8-17 óráig várják a felhasználók notebookokkal vagy kiegészítőkkel kapcsolatos hívását a szakértő munkatársak.

A Call Center a +3640 811-811-es telefonszámon Magyarországról helyi tarifával hívható. A cég szakembereivel továbbá az [email protected] email-címen is felvehetjük a kapcsolatot. A Toshiba Call Center többek között garanciális ügyintézésekkel, illetve technikai segítségnyújtással foglalkozik, így a Toshiba notebookokat és kiegészítőket vásárlók bármilyen felmerülő kérdéssel vagy problémával kapcsolatban útmutatást kérhetnek a Call Center szakembereitől.

"Nagy örömünkre szolgál, hogy útjára indul a Magyarországról is helyi tarifával hívható Call Centerünk, így notebookjukkal vagy kiegészítőikkel kapcsolatos kérdésekben szinte bármikor, azonnal a felhasználók rendelkezésére állhatunk" - mondta Szabó Tamás, a Toshiba magyarországi marketingvezetője.

"A Call Center indításával egy időben bevezetjük az ú.n. "Pick-up and return" szolgáltatásunkat is, ami ingyenes, Magyarországon történő háztól-házig történő szállítással kiegészített garanciát jelent. Mivel szervizeink hazánkban működnek, nincs szükség a termékek költséges külföldre küldésére sem. Ezért amellett, hogy országon belül ingyenesen szállítjuk a javításra szoruló eszközöket, a felhasználók akár személyesen is be tudják vinni azokat szervizeinkbe, továbbá a teljes javítási folyamatot a weben is figyelemmel tudják követni" - tette hozzá Szabó Tamás.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások