2011. február 1. 07:49, Kedd
A Canon 2011 első félévében 18 európai országra - köztük Magyarországra - kiterjedő partnerprogramot indított.
Ennek célja a vállalat jelenlétének növelése a közvetett értékesítési csatornákon, valamint egy átfogó és rugalmas platform biztosítása a partnerek számára. A partnerprogram három - a partnerek szakértelmének megfelelően kifejlesztett - szintből áll, valamint kilenc, a Canon B2B technológiai megoldásainak teljes skáláját lefedő, egyértelműen meghatározott tanúsítási szintet biztosít számukra.
A cég - a partnerek növekedésének, és nyereségességük fenntartásának érdekében - a program keretén belül a partnerekkel együtt alakít ki egy, az egész évre vonatkozó, egyértelmű, közös célokat tartalmazó üzleti tervet. A partnereket stratégiai és taktikai jutalmakkal - például növekedési bónuszokkal és közös marketing alapokkal - ösztönzik.
A PartnerNet kommunikációs portálon keresztül a partnerek marketing, értékesítési és szerviztámogatási eszközökhöz és információkhoz juthatnak hozzá, amelyek segítséget nyújtanak számukra az ügyfelekkel történő kommunikációban. A Canon Premier Partner Club tagság pedig az Akkreditált és Üzletközpont szinteken legjobban teljesítők számára biztosít exkluzív hozzáférést a Canon Europe vezetőségéhez.