2011. november 13. 16:35, Vasárnap
A Max Payne sorozat elég sok egyedi elemet hozott a játékvilágba, de a harmadik résszel a fejlesztők kénytelenek a mai trendekhez alkalmazkodni.
Egy friss interjúban Jeronimo Barrera, a Rockstar egyik munkatársa elárulta, hogy a klasszikus Payne elemek mára elkoptak, így kénytelenek az akciójátékokban megszokott rendszereket is beemelni a sorozatba. Ilyen például a fedezékrendszer, mely nélkül manapság szinte elképzelhetetlen egy akciójáték vagy akár egy FPS (a Serious Sam 3 kivétel lesz).
![](https://media.sg.hu/kep/2011_11/1113max.jpg)
És bár a fájdalomcsillapítók is visszatérnek, de Max képes lesz fedezékbe bújni és ott regenerálódni is. Azt még nem tudni, hogy a teljes életerőnket is vissza tudjuk-e így tölteni, de mindenesetre ezek alapján a Painkillerek fontossági faktora eléggé lecsökken. Szerencsére visszatér a bullet-time is.
A Max Payne 3-ban rengeteg előre szkriptelt jelenet is lesz (lásd Uncharted sorozat), melyek elég látványosnak tűnnek. A fejlesztés elején még felmerült, hogy esetleg egy nyitott világú alkotás lesz a program, de végül úgy döntöttek, hogy ez nem passzolna a sorozat profiljába - ráadásul házon belül ott a GTA vagy a Red Dead széria, mely kielégíti az erre vágyó rajongókat.