Dead Space 3 - Emberek ellen is harcolunk

Dead Space 3 - Emberek ellen is harcolunk

2012. május 12. 21:02, Szombat
Nyílt titok, hogy az Electronic Arts a közepesen teljesítő Dead Space első és a sikeres második része után trilógiává bővíti a szériát. A program harmadik részét az idei E3-on leplezik le, de a neten már felbukkant pár érdekes infó.

Az értesülések szerint a Dead Space 3 ko-op módja bizonyos módon tükörképe lesz az egyszemélyes kampánynak, de Isaac sztorija alkalmazkodik majd a játékmenetben beálló változáshoz és a második fél belépéséhez. Például Isaac és társa a történet egy bizonyos részénél összetörve és megsebezve vánszorognak elő egy roncsból, míg a szóló módban mindezt csak hősünk teszi meg. Ha jelen van a társunk, akkor a hallucinációs részek kimaradnak, mivel lesz egy állandó pont az életünkben.

A játékosok együtt is működhetnek, megoszthatják egymással a lőszereket és az egészségügyi csomagokat. Ha azonban az egyikük meghal, akkor az utolsó checkpoint automatikusan visszatöltődik.



A fegyverek is sokat változnak majd. Eddig ugye mi szerelhettük rá a különböző dolgokat a munkapadon, ami ezúttal sem lesz másként. Ám sokkal nagyobb szabadságot kapunk és szinte minden fegyvert újraterveztek a készítők. A legnépszerűbb eddig a Plasma Cutter volt, melynek másodlagos módjában eddig vízszintesen tüzelhettünk. Mostantól azonban függőlegesen tehetjük mindezt.

Isaac mostantól képes lesz fedezékbe bújni, guggolni és bukfencezni is. A telekinézis is sokkal fontosabb szerepet kap. Ezúttal nem csak a különböző logikai feladványoknál vehetjük hasznát. A legfontosabb váltás azonban az ellenfeleknél történik.

A sorozat történetében először hősünk nem csak a Necromorphok ellen kell, hogy felvegye a harcot, hanem emberi lények ellen is hadba indul. Gépfegyveres és gránát vetős ellenfelek állnak majd az utunkba, akik a Necromorphokat szolgálják. A jeges bolygón folyamatosan változik körülöttünk a környezet és egy kis Lost Planet koppintás is felfedezhető lesz.

A nagyobb ellenfeleknél ugyanis egy sárgán világító gömbszerűség jelzi majd a gyenge pontot, melyet folyamatosan tüzelve tudjuk az adott végtagot leszedni vagy a szörnyeteget kiiktatni. Felbukkannak majd hatalmas, több képernyős ellenfelek is, például egy jégféreg.

Az E3-on remélhetőleg mozgásban is megláthatjuk majd mindezt.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások