növekedés a hazai online és mobil reklámpiacon

növekedés a hazai online és mobil reklámpiacon

2012. november 26. 10:28, Hétfő
A harmadik negyedévben magához tért a hazai online és mobil reklámpiac. A magyar gazdaságot sújtó recesszió és a médiapiac más területeit érintő visszaeséssel szemben 2012 harmadik negyedévében 6,7 százalékkal növekedett a felmérésben résztvevő cégek online és mobil reklámbevétele 2011 azonos időszakához képest - mutatja az IAB Adex NORI online reklámpiaci index.

Az IAB Hungary Médiaszekció tagjainak önkéntes adatbevallásából a PwC Magyarorszag Kft. közreműködésével összeállított IAB Adex NORI index negyedéves összehasonlításban, év/év alapon nyújt tájékoztatást a magyar online és mobil reklámpiacról érintett részéről. A NORI a search és listings típusú bevételek kivételével tartalmaz minden online és mobil hirdetési formából származó reklámbevételt a résztvevő cégek vonatkozásában. A bevallásban résztvevő médiatulajdonosok és sales house-ok száma és mérete alapján kijelenthetjük, hogy a NORI átfogó képet mutat a magyar online és mobil reklámpiac aktuális teljesítményéről.

A felméréshez újabb piaci szereplők csatlakoztak, emiatt a PwC újraszámolta a NORI első és második negyedéves értékét is. Ez alapján az első félévi 3,1 százalékos növekedést 0,5 százalék követte a második negyedben, ami után jött az említett 6,7 százalékos plusz.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások