Sikeresnek tartja magát a Lidl mobilszolgáltatása

Sikeresnek tartja magát a Lidl mobilszolgáltatása

2013. január 30. 08:25, Szerda
Első évfordulóját ünnepli a blue mobile, a kizárólag a Lidl áruházláncában elérhető, a hazai piacon elsők között megjelenő virtuális mobilszolgáltatás.

Február 1-jén egy éve, hogy a Lidl elérhetővé tette áruházaiban a blue mobile szolgáltatást, amely keretében önálló SIM kártyák és készülékes csomagok is megvásárolhatók feltöltőkártyás konstrukcióban. A kiadott közlemény szerint az szolgáltatás és a hozzá tartozó mobiltelefon készülékek az áruházlánc mind a 156 áruházában elérhetők.

„Az új mobilszolgáltatás értékesítésének elindításával az volt a célunk, hogy minél több kiegészítő szolgáltatást nyújtsunk vásárlóinknak a tőlünk megszokott magas minőséggel és kedvező árral” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. „A blue mobile beváltotta a hozzá fűzött reményeinket, számos pozitív visszajelzés érkezik vásárlóinktól, amelyet az értékesítési adataink is alátámasztanak. Több tízezren választották már ezt a szolgáltatást, és ez meghaladja várakozásainkat” – tette hozzá.

A távközlési termékek és szolgáltatások számára hátteret a Magyar Telekom biztosítja.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások