Jelentősen csökkent a World of WarCraft táboraInformatika és tudomány
Jelentősen csökkent a World of WarCraft tábora
2013. május 10. 08:37, Péntek
Az Activison nyilvánosságra hozta az első féléves üzleti eredményeit.
A felsorolásból a leginkább szembetűnő a World of WarCraft előfizetői táborának újabb drasztikus csökkenése. A továbbra is piacvezető MMO 1.3 milliós tábortól esett el, így jelenleg 8.3 milliós fix játékossal bírnak. Érdekesség, hogy a legtöbb "hűtlen" az ázsiai piacon távozott.
Az Activision azt is elárulta, hogy a Call of Duty: Ghosts kapja a franchise történetének eddigi legnagyobb marketing-kampányát, a Black Ops 2 pedig a tavalyi év második legtöbb bevételét hozott produktuma volt. Az első szintén ennél a kiadónál van és ez meglepetésre a Skylanders Giants.