Deadpool

Deadpool

2013. július 7. 03:49, Vasárnap
A készítők márpedig nagyon szerettek volna a harcrendszer tekintetében is valami óriásit és látványosat összehozni – tulajdonképpen erre és a pályákon való rohangálásra építettek fel mindent –, amit csak részben sikerült kivitelezniük. Deadpool oldalán ugyanis a hátsónézetes akciójátékok minden kliséjét elővették és felhasználták, így könnyed irányítás, egyszerű célzórendszer és rendkívül látványos mozdulatok tarkítják az összecsapásokat, amelyek során szúró-, vágó- és lőfegyvereket egyaránt bevehetünk, de később robbanószerek is a rendelkezésünkre állnak majd.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

A lassú ütemben, de azért folyamatosan változó pályákon milliónyi ellenféllel találkozhatunk majd, így bőven lesz időnk kitapasztalni a Deadpool összetett kombó-rendszerét, ami elsőre bonyolultnak tűnik ugyan, de hamar hozzá lehet szokni, akárcsak az olyan speciális képességekhez, mint például a teleportálás. A minimálisan eltérő tulajdonságokkal bíró klónkatonák mellett a játék ugyanakkor ismert főellenfelekkel is szembeállít minket, amelyek alaposan feldobják az összecsapásokat, de még ennél is sokkal izgalmasabb, amikor a hagyományos külsőnézetes akciójátékoktól szokatlan elemek színesítik kalandunkat.

Hősünk ugyanis a továbbjutás érdekében gyakran beveti majd akrobatikus képességeit, így a változatos platformelemek is folyamatosan visszaköszönnek a kampányban, sőt, a fejlesztők igyekeztek kihasználni a Deadpool-képregényekből jól ismert őrületet, így senki se lepődjön meg, ha a legvérmesebb harcok után egy csapásra 20-30 évet repülünk vissza az időben, hogy egy felsőnézetes akciójátékban irányítsuk a maszkos bűnözőt.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Természetesen az alkotás 90 százalékát a hack and slash műfaj által inspirált pergős harcok teszik ki, így hozzá kapcsolódik a fejlődési rendszer is, a látványos mozdulatokért vagy a gyűjtögethető korongokért cserébe ugyanis tapasztalati pontokkal gyarapodunk, amelyekkel újabb és jobb fegyvereket tehetünk elérhetővé, illetve fejleszthetjük a már meglévőket is. Ezekkel az apróságokkal ugyan még változatosabbá tehetjük a játékmenetet, de a küldetések olyannyira egy kaptafára épülnek, a harcrendszer, valamint a kombinált ütések, illetve rúgások pedig annyira hamar kiismerhetők, hogy a játék felénél már csak Deadpool személye és nagyszerű beszólásai miatt nem hagyjuk abba a történet felgöngyölítését.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások