Új részletek és képek a MechCommander 2-ről

Új részletek és képek a MechCommander 2-ről

2001. január 17. 17:01, Szerda
A Microsoft új információkat csepegtetett el a MechCommander 2-ről, amikhez a nyálképződést elősegítendő, képeket is mellékeltek.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Aki nem ismerné, a MechCommander 2 egy real-time stratégiai játék, amiben óriási méretű robotokat, a mecheket kell győzelemre vezetnünk. Ez a rész már a kor követelményeinek megfelelően teljesen 3D-ben fog pompázni, maximálisan kihasználhatjuk a magassági pontokat, a kameranézet forgatható, zoomolható lesz, sőt, mivel a "Mátrix-effektus" a fejlesztőket sem hagyta hidegen, így opcióként pause után kedvünkre forgatgathatjuk a speciális effektekkel tarkított csatateret.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Rendkívül összetett, de ennél fogva minden igényt kielégítő pályakészítő programot is mellékelnek majd a játékhoz. A pilóták képzettségrendszerét tovább színesítendő, az előléptetett katonák speciális képességekkel gazdagodnak, amik pl. egy adott mech-hez vagy fegyvercsoporthoz, stb. kapcsolódhatnak. A játék alapjaiban már késznek mondható, a fejlesztők mostanában a küldetéseken dolgoznak. Egyébként még egy nagy, egyelőre szupertitkos jellemzője is van a programnak, ez sincs még teljesen kész. A képeken 3 új mechet is láthattok, a Hollandert, a Hunchback-et és a Vulture-t.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Az első rész visszajelzései alapján megvalósított újítások rövid listája:
   
  • Megszűnik a feketeség, az egész terep látható, ami jobban elősegíti a taktikánk alapos kigondolását. A látótávolság úgy érvényesül, hogy az erdő, ház vagy más objektum mögött álló mecheket külön erre a célra szolgáló berendezés nélkül nem látjuk, közvetlen fegyverekkel nem vehetjük célba.    
  • Új utánpótlásrendszer: a bevetés közben kérhetünk légi támogatást, szerelőautókat, különböző felszereléseket stb...    
  • A csaták utáni romeltakarításnak köszönhetően mind a szövetséges, mind az ellenséges sérült mecheket begyűjthetjük, és később, ha van kedvünk (és forrásunk) egy kicsit kipofozva akár fel is használhatjuk őket.    
  • Új képzettségrendszer a mechpilóták számára, így a nekünk legjobban megfelelő csapatot válogathatjuk össze.    
  • Rengeteg multiplayer játékmódhoz kapcsolódó lehetőség, beállítás.

  • Listázás a fórumban 
    Adatvédelmi beállítások