2001. április 10. 19:08, Kedd
A híres Tomb Raider-sorozattal büszkélkedő fejlesztő-kiadó páros új, első- és harmadik személy nézetű akciójátéka a Project Eden. Az Eidos és a Core Design ezzel a taktikai alapokkal is rendelkező próbálkozással szeretne kitörni a skatulyából, ahová a saját munkájuk óriási sikere börtönözte be őket.
A csapatunkat egy kissé sablonosnak tűnő futurisztikus környezetben kell majd irányítanunk: egy hatalmas metropoliszban, ahol óriási felhőkarcolók törnek a magasba, követhetetlenül összekuszálódott úthálózatokkal, oldalburjánzásokkal összefüggő betondzsungelről van szó, amelynek a puszta látványa is minimum klausztrofóbiás rohamot vált ki bármely jóérzésű emberből. A gigász szerveződése komoly hierarchiai rendszerre utal, valahol fent, a magasban lakik a "felső" 10,000, alattuk következnek a jómódúak, és így haladunk lefelé egészen az örök szmogba és sötétségbe burkolózó alsó szintekig, ahol a mérhetetlen nyomor és a könyörtelen bűnözés az úr.
A mi esetünk valahol középtájon történik, egy megmagyarázhatatlan gyárkatasztrófáról van szó, a körülmények felderítésével a mi négy főből álló elitcsapatunkat bízzák meg, mondanom sem kell, hogy a nyomok aztán egyre lejjebb és lejjebb vezetnek...
A játék jellemzői pontokban:
szabadon váltogatható első és harmadik személyű nézet
szabad választás, hogy a négy emberünk közül éppen melyiket irányítsuk közvetlenül
intelligens, tanulékony ellenfelek
az "egyszemélyes" hadjáratot LANban barátainkkal az oldalunkon is végigjátszhatjuk
fantasztikus 3D-s grafika, tükröződő felületek, environment mapping, deformálódó tárgyak/karakterek, aprólékosan kidolgozott arckifejezések és mimika
a nehezen hozzáférhető helyeken különböző felszereléseket távirányítással is kezelhetünk majd, ilyen lesz pl. a járgányunk, bizonyos kamerák, fegyverek
A Project Eden a tervek szerint nyáron kerül a boltokba.