Hacker a Paradicsomban

Hacker a Paradicsomban

2001. szeptember 22. 02:00, Szombat
Most, hogy X-com címszó alatt leginkább űrhajós shootert (Interceptor) vagy gyengécske 3rd person akciójátékot (Enforcer) szokása kiadni a sorozat jogait birtokló cégnek, és a várva várt Magic & Mayhem folytatás is egyre csak késik, a jó kis hagyományos körös harci stratégiák rajongói már bizonyára alaposan ki vannak éhezve valami újdonságra.

Az orosz illetőségű Buka Entertainment ezt az igényt próbálja majd kielégíteni a Paradise Cracked-el, mely remélhetőleg ismét hosszú időre leköti majd a stílust kedvelő gamereket szerte a világon. A játék műfaját tekintve körökre osztott harcrendszert alkalmazó RPG-stratégia, melyben egy ifjú hacker (és a vele harcoló kis csapat) irányítását vehetjük majd kézbe. Az enyhén a Matrix-ra emlékeztető történetben a legfőbb ellenséget CyberBrain-nek hívják, aki (ami?) van annyira elvetemült, hogy a cyber-tér áldásait élvező, és a virtuális örömökbe teljesen belefeledkezett emberiségen különböző alantas kísérleteket hajtson végre. Hősünk ezt az áldatlan állapotot elégeli meg, és lát neki a Paradicsom (azaz a cyber-space) szisztematikus "megtörésének".

A Paradicsom lerombolásának eszköze pedig mi is lehetne más, mint különféle fegyverek (sok-sok fegyver) bevetése az emberi tudatot uraló AI ellen. Lesz itt minden, mi szem-szájnak ingere, az automata tűzfegyvereken keresztül a rakétavetőn át a harci energiapáncélig. A játék RPG elemeivel leginkább az egyes küldetések sikeres teljesítése utáni tapasztalatipont-elosztás során fogunk találkozni, sőt itt tudjuk majd az új gyilkolóeszközök mellett különféle implantokkal is felgyúrni a csaták során egyre (harc)edzettebbé váló karaktereinket.

A játékot persze teljesen a kor követelményeihez igazították az orosz fiúk, vagyis egyrészt teljes 3D-ben pompázik, másrészt meg valós fizikai törvények szerint viselkedik minden objektum, azaz kedvünk szerint robbanthatunk be falakat és ablakokat, sőt az épületekben található berendezési tárgyakat is teljesen leamortizálhatjuk. A fejlesztők a grafikai finomságok mellé jól átlátható és gyorsan megtanulható irányítást, valamint nem-lineáris misszióstruktúrát ígérnek (úgy legyen!). A Paradise Cracked-el kapcsolatos egyetlen negatívum, hogy még elég sokat kell várni rá, a megjelenést ugyanis csak valamikor 2002 tavaszára ígérik.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!
Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!


Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások