A GameStar piacvezető a játékmagazinok között

A GameStar piacvezető a játékmagazinok között

2004. február 8. 07:27, Vasárnap
A több mint két éves kitartó erőfeszítés eredményeképpen a 2003. IV. negyedévi MATESZ audit alapján is megelőzte konkurenciáit a GameStar magazin.

Negyedik éve meghatározó szereplője a játéklappiacnak a GameStar magazin. A PC-X és a ZED jogutódjaként 1999-ben útjára indult havi magazin folyamatosan fejlődött, és az utóbbi két évben látványos, 46%-os értékesített példányszám növekedést ért el. Ezzel a PC-s játékmagazinok szegmensében 2003. karácsonyára vezető szerephez jutott, valamint értékesített példányszámai meghaladják néhány egyéb, hazai felhasználók számára készülő PC-s magazinokét is.


PC-s játékmagazinok összesen értékesített példányszámának változása



A GameStar a legstabilabb olvasói bázissal rendelkező PC-s játékmagazin, ezt támasztja alá a konkurens lapokhoz képest magas, emelkedő tendenciájú előfizetői bázis mellett az értékesített példányszám növekedése is.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások