2004. december 1. 21:06, Szerda
November 30-án megrendezték az első Superbrands Magyarország Gálát, melyen nyilvánosságra hozták a Magyarország szuper márkáit tartalmazó 400-as listát, és bemutatták a Superbrands Magyarország című könyvet.
A nemzetközi szervezet minden országban felállít egy független szakértőkből álló bizottságot annak biztosítására, hogy az adott ország márkái közül az arra érdemeseket Superbrand státusra emelje. Magyarországon idén először választották ki több ezer közül azokat a márkákat, amelyek a szakértői bizottság szerint a fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amit a vevők elvárnak és elismernek.
A díjkiosztóval egybekötött eseményen különdíjat kapott a Nokia, a Pick, az Unicum, a Sziget Fesztivál és a Matáv. Az első alkalommal megrendezett Superbrands Magyarország Gálának a patinás Gundel étterem adott otthont november 30-án. A világon már 41 országban működő Superbrands program hazai, hagyományteremtő céllal megrendezett díjkiosztó estéjén több, mint 200 meghívott vendég vett részt, köztük Magyarország meghatározó márkáinak vezetői, marketing szakemberei. Az est fénypontja volt, amikor a Superbrandek közül öt márka különdíjat kapott. A Szakértői Bizottság döntése alapján a leginnovatívabb márka a Nokia, a rendszerváltást legsikeresebben túlélő avagy "örökzöld" a Pick, a fiatalok körében kedvelt márka a Sziget Fesztivál, a társadalmi felelősségvállalás szempontjából kiemelkedő teljesítményt nyújtó a Matáv és a legjobb magyar márka az Unicum lett.