2005. szeptember 26. 19:26, Hétfő
A Call of Duty második részét hamarosan prezentáló Activision egy különleges módját választotta terméke népszerűsítésének.
Egyes játékprogramokat már korábban is reklámoztak tévéreklámok formájában, azonban most egy egészen új megoldásról van szó. A kiadó ugyanis szerződést kötött az Egyesült Államokban fogható Military Channellel, akik a megjelenés körüli időben egy komplett sorozatot fognak vetítetni a játékban szereplő történelmi időszakról és az ottani szereplőkről.
Az első adásban éppen a Big Red One osztag történetének feldolgozását ígérik, amelynek irányítása a játékban a mi kezünkben lesz. Emellett nem hiányozhat majd a műsorból a Call of Duty 2 készítésének werkfilmje sem, amelyet ugyancsak műsorára tűzi a csatorna. A játék egyébként 2005. november 4-én érkezik a boltokba, ahogyan arról korábban már
közöltük.
A játék magyar honlapja