A tévépiacra hajt a Toshiba

A tévépiacra hajt a Toshiba

2006. június 12. 15:32, Hétfő
A Toshiba a következő generációs nagyképernyős, nagyfelbontású tévék globális piacának 20 százalékát kívánja megszerezni magának 2010-re. A cég a 2008-as pekingi olimpiához igazítja a tévékészülékek tömegtermelésének megindítását.

A Toshiba elhalasztotta 18 hónappal a jövő év végére a SED (Surface-conduction Electron-emitter Display) technológiás televíziók piacra vitelét. Ennek oka a technológia finomítása a kialakulni látszó nagy verseny miatt. A SED technológiás laposképernyős tévé képminősége lényegesen jobb az LCD és a plazma tévék képminőségénél, mivel gyakorlatilag minden egyes képpontja egy hagyományos katódsugárcsöves tévéhez hasonlítható és energiafogyasztása is alacsonyabb azokénál.

A 2006-2008-as pénzügyi évre vonatkozó tervében a Toshiba ki kívánja bővíteni flash memória áramkör gyártását és felépíti negyedik és ötödik belföldi gyártóüzemét. A három év alatt 2,04 ezer milliárd jent fordít tőkeberuházásokra, ebből egyezer milliárdot a számítógép félvezető áramkör gyártás fejlesztésére. Megerősíti az amerikai SanDisk állalattal a flash memória áramkörök gyártásához szükséges szilícium korongok gyártási technológiája terén folytatott együttműködését is annak érdekében, hogy megtarthassa 40 százalékos piaci részesedésén.

Kapcsolódó linkek

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások