2007. január 2. 21:06, Kedd
A Sony PlayStation 3 játékkonzolt a 2006. év egyik legnagyobb bukásának
minősítette az amerikai Time Magazin.
A PS3 kampányról szólva a lap feltette a kérdést: "Hogyan tegyünk tönkre egy hatalmas üzleti előnyt?" - és meg is válaszolta: Copyright by Sony. A Time cikke megemlítette, hogy a Playstation 2 milyen óriási előnyre tett szert korábban a játékiparban. Ezúttal azonban a Sony mindenáron ragaszkodott a Cell nevű processzorhoz és a Blu-ray lemezformátumhoz. "Biztosan nagyon király mindkettő, de hogyan tudjuk meg, ha a PS3 a 600 dollárjával ilyen gusztustalanul drága és az USA-ban egyébként is csak pár százezret forgalmaztak belőle, Japánban meg még kevesebbet? Arról nem is beszélve, hogy nagyon nehéz játékot írni rá, és az indító címek szánalmasak voltak. Ha már ilyen Wii nevű izét kell megverni, akkor tudod, hogy bajban vagy..."
Az amerikai magazinnak ezzel az utolsó mondattal gyakorlatilag sikerült mindkét japán céget megaláznia (különösen a Nintendót, a Wii gazdáját...), de ettől a PS3 ügyében a lap számos érvét igencsak helytállónak tartják a szakértők.