2010. január 20. 16:41, Szerda
Az egész világot meghódító játék legfrissebb verziója hazánkat és a MAHASZ toplistáját is bevette. Az Electronic Arts favoritja egészen a legelső helyig száguldott a játékszoftverek éves bestsellerén, ezt az eredményt pedig mindössze három hónap alatt sikerült produkálnia.
A FIFA 09-es verzióhoz hasonlóan, a Dzsudzsák Balázs arcával fémjelzett játék csupán múlt év október másodikán került a boltok polcaira, ahonnan a FIFA rajongók és a futball szerelmesei szinte pillanatok alatt elkapkodták. Dzsudzsák Balázs saját bevallása szerint nagyon boldog volt és megtisztelőnek érezte, hogy zsinórban másodszor lehet ő a világ legnépszerűbb futball játékának arca.
"Rendkívül büszkék vagyunk az Electronic Arts újdonságainak magyarországi teljesítményére. A FIFA10 sikere bebizonyította, hogy a világ legnépszerűbb focis videojátéka a megrögzött futballrajongók mellett egyre több alkalmi játékost is meg tud nyerni magának." - nyilatkozta az Electronic Arts Magyarország, Csehország & Szlovákia marketing menedzsere, Kasza Orsolya. "Az EA másik 2009-es sikersztorija, a The Sims3 PC-s játék lett, amely teljes mértékben beváltotta a hozzá fűzött reményeket: ezt remekül bizonyítja az összesített MAHASZ lista 2. helyezése. Fontos még kiemelnünk a patinas Need For Speed sorozat legújabb részét, a Shiftet, amely a legnepszerűbb karácsonyi ajándékok egyike volt a videojáték-piacon, illetve a vadonatúj Dragon Age: Vérvonalak szerepjáték kiemelkedő eladási eredményét is." - tette hozzá a marketing menedzser.