2010. szeptember 27. 17:27, Hétfő
Egy-egy sikersorozat törölt részével azért is érdemes foglalkozni, mert nem egyszer fordult elő, hogy az alkotók egy későbbi folytatáshoz a sztornózott epizód számos elemét felhasználták.
Arról már korábban is beszámoltunk, hogy az ex-Ubisoftos Jonathan Jacques-Belletête elmondása szerint a francia kiadó számos játék fejlesztését leállítatta, de most újabb részletekkel szolgált a PS2-es Assassin's Creedről, melyet szintén nem vállaltak be. Jonathan a lenti képeken kívül elárulta, hogy a sztoriban Altairt irányítottuk volna, a helyszín pedig Ciprus volt.
"Vicces, mert akkoriban az X360 változat koncepciója jelentősen eltért attól, ami végül megjelent. De az alapok nagyjából megegyeztek. Mivel Ciprusban játszódott, ezért az ellenfelek mások voltak. A Templomosokon látszott egy kis török "beütés" és az egész környezet meg minden nagyon király volt. Az első tesztek is sikeresek voltak - de végül nem fejezhettük be."