Jó nagyot hasalt az év legjobb filmjének új premierje

Jó nagyot hasalt az év legjobb filmjének új premierje

2011. január 10. 16:40, Hétfő
Hiába próbált a nagy hírverés miatt a Sony még több pénzt kipréselni a Social Network - A közösségi hálóból, úgy tűnik, hogy azok, akiket érdekelt a film, már megnézték azt, a többiek pedig kivárnak.

15 hete mutatták be Amerikában a Social Network - A közösségi háló című filmet David Fincher rendezésében, s a héten már DVD-n és Blu-ray lemezen is meg lehet venni. Azonban a sok elismerés és díj hatására (szinte minden szakmai szervezet, kritikus és sajtótermék listáján az év filmje lett a Facebook-mozi) a Sony úgy gondolta, hogy azon nézők, akik még nem látták a filmet, szívesen megnéznék a vásznon.


A stúdió elképzelései azonban nem váltak be, akik nem váltottak eddig jegyet a Social Network-re, azok a díjak hatására sem ültek fel a hájpvonatra, így az ismét 600 fölötti vásznon vetített film mindössze 650 ezer dollár bevételt hozott Amerikában a hétvégén, mely alig 1000 dolláros vásznankénti átlagnak feleltethető meg. A teljesítmény az előző heti 16. hely után mindössze a 17. helyre volt elegendő.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások