Élő internetes ügyfélszolgálatot indít a XII. kerület

Élő internetes ügyfélszolgálatot indít a XII. kerület

2011. június 9. 13:03, Csütörtök
Ingyenes, internetes ügyfélszolgálati rendszert vezet be június 14-től a fővárosi XII. kerületi önkormányzat - jelentette be csütörtöki sajtótájékoztatóján Pokorni Zoltán polgármester.

A XII. kerületben élők a www.hegyvidek.eu/elo-ugyfelszolgalat weboldalon is intézhetik jövő keddtől hivatali ügyeiket. A Magyarországon egyedülálló szolgáltatás során operátor segítségével felgyorsítják és egyszerűbbé teszik az ügyintézést - mondta Pokorni Zoltán. Kezdetben a helyi adóigazgatási, építésigazgatási, városgazdálkodási, vagyongazdálkodási és általános igazgatási irodák munkatársait lehet elérni az internetes felületen. A szolgáltatás segítségével előzetes időpontot egyeztethetnek a kerületi lakók a személyes ügyintézésre. Az operátor az ügyfeleknek interneten keresztül küldheti át a szükséges formanyomtatványokat, és segít eligazodni a weboldalon.


Pokorni Zoltán polgármester és Váczi János alpolgármester a bejelentésen

A szolgáltatás üzemeltetése havonta húszezer forintjába kerül az önkormányzatnak - mondta Pokorni Zoltán. A rendszer használatához mindössze egy mikrofonos fejhallgató és egy számítógép kell internetkapcsolattal. A weboldal használatához semmilyen regisztráció nem szükséges, de emiatt - adatvédelmi okokból - a folyamatban lévő ügyekről az internetes ügyfélszolgálat nem ad tájékoztatást.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások