RPG elemekkel jön a Darksiders 2

RPG elemekkel jön a Darksiders 2

2011. július 29. 17:00, Péntek
A Darksiders konzolos változata tavaly januárban jelent meg és PC-s verzió is megjött októberben. Szerencsére mind a két változat végül sikeres lett, így a Vigil Games elkészíthette a folytatást.

Az első részben Háború karakterét irányíthattuk, aki egy összeesküvés áldozataként hamarabb jön el, mint kellene és ezzel megszegi a Pokol és Menny közötti megállapodást. Az első rész végén valamennyire sikerül pontot tenni a történetére, ám közben megérkezik mind a négy Lovas, akik közül a második részben Halált irányíthatjuk majd.



Halál jóval kisebb, mint testvére és ennek hatására sokkal gyorsabban és könnyebben mozog. Nem törődik sokat a védekezéssel, helyette inkább elgurul vagy arrébb lép egy támadás elől. Fő harci eszköze a kard helyett a kasza, melyből kettőt tart magánál: mindkét kezében egyet. Halál a kétkezes harcot részesíti előnyben és stílusában sokban hasonlít a God of War hősére.

Halál képes lesz a fejlődésre is. Négy fő statisztikája lesz: Erő, Védekezés, Kitartás és Misztikum. Attól függően, hogy melyikre helyezzük a fő hangsúlyt a fejlődésben, annak megfelelően alakul Halál barátunk. Készíthetünk egy bivalyerős, fegyver-fetisiszta karaktert, de teremthetünk egy varázslatokkal operáló figurát is.



A világ, melyben kalandozhatunk négy fő területre oszlik majd fel, melyek önmagukban is nagyobbak, több fő- és mellékküldetést tartalmaznak, mint az első rész összesen. Ez elég hosszú játékidőre utal, hiszen az első epizód is 10 óra feletti tartalmat kínált. Szerencsére Halál gyorsabb, mint Háború volt és lesz egy Ghost Hook nevet kapott kampója is, melynek segítségével képes lesz falakon felmászni és távolabbi helyekre is jóval hamarabb juthat el.

A Darksiders 2 egy nagyon összerakott játéknak tűnik és a jelek szerint a fejlesztők mernek változtatni a már bevált recepten - de nem akkorát, hogy azzal elijesszék a rajongókat. A játék jövőre jelenik meg.

Listázás a fórumban 
Adatvédelmi beállítások