2013. május 7. 17:30, Kedd
Keményen fellépett a ShopTo az Activision vitatható üzletpolitikája ellen.
Az egyik legismertebb netes áruház kérte a kiadót, hogy a Call of Duty: Ghosts a hivatalos megjelenés előtt pár nappal már legyen az ő raktárukban, hogy az előrendelőik igényeit ki tudják elégíteni. A ShopTo normál esetben egy keddi premiernél hétfőn postázza ki a játékokat, hogy a keddi megjelenésnél már a játékosnál legyen. Ám az Activision nem hajlandó hamarabb elküldeni a Ghosts kópiáit, így a cég bojkottálja a program árusítását.
A Black Ops 2 esetében egyszer már voltak gondjai a két cégnek egymással. Az Activision akkor megszabta, hogy tőlük leghamarabb november 13-án éjfélkor, a megjelenés napján indulhatnak ki a szállítmányok az árusító helyekre. Így azonban az előrendelők 1-2 nappal később kapták meg a programot, mivel még az áruháznak is postáznia kell.
"Az Activision üzletpolitikája, mely szerint az e-kereskedők számára csak egy nappal a megjelenés előtt postázzák a játékot tönkre vágja az előrendelői rendszert" - mondta el Igor Cipolletta, a ShopTo vezetője. "Ez elég rossz hatással van a korábban lojális és elégedett ügyfelek hangulatára, hiszen ha az év egyik legnagyobb megjelenésével kapcsolatban nem tudjuk kielégíteni az igényeiket, akkor mi lesz a többi esetben?"
"A szájhagyomány és közösségi oldalakon terjedő hírek után pedig megbízhatatlannak tűnünk majd. Ezzel kárba megy az a sok éves munka, melyet én és a munkatársaim végeztünk. Természetesen az Activision nem minden esetben alkalmazza ezt a politikáját, de az a pozitív és negatív felhajtás, amit egy Call of Duty cím generál óriási károkat okozna nekünk."