A Vészhelyzet készítői megadják a módját a búcsúnak, hiszen már nem is egy régi szereplőt hívtak vissza a sorozatba. Azonban ennyivel nem elégedett meg a csatorna, húzóneveket is leigazoltak.
Az Utolsó idők, Mátyássy Áron filmje kapta a jubileumi 40. Magyar Filmszemle fődíját, az Arany Orsót, míg a legjobb rendezőnek járó elismerést Gárdos Péter vehette át.
Robert Langdon visszatér, hogy a Da Vinci-kód után most az Illuminatinak is szenteljen egy játékfilmnyi időt, de természetesen az Angyalok és démonok könyvformában még a világhírnevet hozó Da Vinci-kód előtt jelent meg.
Az egyetlen hosszú történetfolyamra épülő sorozatok helyzete szörnyen nehéz, hiszen elég egy vagy két gyengébben sikerült epizód, s az, aki ezek hatására elköszön a szériától, később már valószínûleg nem is térhet vissza a formátum miatt.
Aaron Sorkin meglehetősen sok sorozatrajongó számára a tévézés egyik atyaúristene, hiszen az író olyan, ma már kultikusnak is mondható sorozatokat hozott létre, mint az Esti meccsek, Az elnök emberei vagy a Színfalak mögött.
A sorozatok nézettsége évről-évre csökkenni szokott, főleg, ha tartalmaznak olyan elemeket, melyek megakadályozzák, hogy az alkalmi nézők bármikor bekapcsolódhassanak az epizódok folyamába.
A Valami Amerika 2. uralkodott pár hétig, de Jim Carrey-nek már csak hét nap jutott, ugyanis két premier is beelőzte az Igenembert, sőt, Herendi Gábor filmjét is többen látták a hétvégén.
Danny Boyle a hétvégén az amerikai rendezőktől is megkapta a legjobb rendező díját Gettómilliomos címû filmjéért, s ezzel megnyílt az útja az Oscar-díj felé.
Egy csatorna akkor bír jó programmingosokkal, ha azoknak sikerül kitaktikázniuk, hogy a nézők milyen filmre harapnak. Egyrészt a film mozis sikereit, az eddigi sugárzások számát és nézettségét is mérlegelni kell.