Ahogy várható volt, sokan cuppantak rá Hargitai Bea dokumentarista stílusban felvett sorozatára, melynek minőségéért több, elsőosztályú hazai filmes forgatókönyvíró is felelt.
Sokáig attól lehetett tartani, hogy a Max Payne - Egyszemélyes háború a tiniket kizáró R-es korhatárral fog moziba kerülni, de miután John Moore rendező felemelte hangját, az MPAA meghátrált.
Magyarország második legnézettebb kereskedelmi televíziója nemrég megszerezte az RTL Klubtól a Sony filmes és sorozatos csomagját. Míg utóbbi meglehetősen súlytalannak tûnik, a filmekkel nagyon is jó lóra tett a csatorna.
Alig indult Amerikában (és idehaza) az új televíziós idény, már azonnal le is szedte első áldozatát, pedig a tapasztalatok alapján ezzel a tévécsatornák meg szokták várni a novembert.
Míg Amerikában egy sokkoló halálesettel már megkezdődött a Vészhelyzet tizenötödik, egyben befejező szezonja, addig idehaza még csak a 14. évadját tapossa a sorozat. Szerencsére az RTL Klub sem késlekedett (sokat).
Shia LaBeouf hozta a papírformát és a vegyes kritikai fogadtatásokat kapott Sasszem lett a hétvége legnézettebb filmje. Ám az igazi győztes mégis a negyedik helyen álló Tûzálló lett.
Miután idehaza is bemutatták a Star Wars: A klónok háborúja címû filmet a mozikban, a Csillagok háborúja legújabb történetei, krónikái a tévéképernyőn folytatódnak, mégpedig a Cartoon Network mûsorán - egyelőre csak Amerikában.
A digitális mozi olyan jó üzlet, hogy a katasztrofálisan gyenge hitelkínálat ellenére is megpróbálják bevezetni. Az USA húszezer moziját állítják át a digitális projektorok használatára.
A Beugrót, miután gyenge nézettsége miatt a TV2 nem tartott rá igényt, a Magyar Televízió és a Comedy Central közösen vette meg, hogy a csatornaváltással elősegítsék a többre hivatott improvizációs színház túlélését.