Az autógyártó egy egyszerû megoldással, egy ne zavarj gombbal szerelné fel a legújabb modelljeit, hogy így védje meg a vezetőket a telefonhívásoktól és az SMS-ektől.
Kutatók egy kísérletben mutatták be, hogy mennyire egyszerû feltörni egy automatikus rendszerrel indítható gépkocsit, mindössze a tulajdonos mellé kell állni egy egyszerű antennával.
Gyakori vélemény, hogy a klasszikus tolvaj nem szereti a fényt, sötétben és az arcát eltakarva dolgozik. A valóságban az autótolvajok inkább néznek ki számítógép-szerelőknek, mint bûnözőknek.
A jármûvek közötti, illetve a gépkocsik és az úttest közötti kommunikáció egyaránt megakadályozhatja majd a jövőbeni baleseteket. Azonban kérdéses, hogy az adatátvitel milyen módon történjen.
A Toyota 90%-kal csökkentette le a benzin hajtású autók gyártásának költségeit az elmúlt évek során. Most a cég azt reméli, hogy 50 000 dollár környékén dobhatják piacra első hidrogénhajtású autóikat, valamikor 2015 környékén.
Egyedi készítésû, illetve szériajármûből átalakított, nem fosszilis üzemanyaggal mûködő közlekedési eszközökkel indulnak a versenyzők az V. Széchenyi Futamon, április utolsó hétvégéjén.
A Nokia pár hónapja ingyenesen elérhetővé tette navigációs szoftverét, ami nem jött jól azoknak a cégeknek, amelyek ugyanezeket a szolgáltatásokat pénzért kínálják. Itthon a feltört szoftverek is elterjedtek.
Minden huszadik brit autóvezető a volán mögött sem hagyja abba a Facebook, a Twitter és az ezekhez hasonló közösségi portálok használatát - derült ki a mobiltelefon használatról szóló sokkoló jelentésből.