Játékos szempont: Ha lenne ilyen, akkor játszhatatlan lenne a játék szûkebb helyeket. Nem is lehetne nagyobb megmozdulásokat szervezni, mert abból állna az event, hogy libasorban állnak a karik és a továbbjutásra várnak. Nagy játékélmény lenne mondhatom... :P A másik dolog meg, hogyha el tudnák állni az ellenség útját a castertõl a tankok, akkor a varázsló se tudna kilõni rájuk, monjuk tûzlabdát, mert a társait találná el. Mert ugye hogy néz az ki, hogy az ellenség nem tud átmenni rajta, de a tûzlabda meg igen? Sz'al már eleve felesleges ez az egész sírás.
"simán "átgyalogol" rajtuk "
Nem gyalogol át simán, mert közben kap három tankot a hátába, a castert meg jó esetben úgyis életben tartja addig a healer, amíg le nem verik róla.
amikor daoc-al jatszottam varazsloval, vagy 10 harcos volt korulottem, de az ellenfel orvgyilkosa siman kinyirt.. igaz, o sem huzta sokaig utanna, na de akkor is.. :(
Persze aztán a hátába kapja a három harcost mi? LOL! Ez nem így mûködik. Egy MMO RPG, amiben ütközésfigyelés van a PC-k közt az játszhatatlan, ennyi! Jó egyféleképpen játszható: Ha vannak a szerveren hárman... :P
Mondj már másik MMO-t, amiben volt PC-k közt ütközésfigyelés. :) Tök logikátlan. Képzelj már el egy több száz résztvevõs raid-et, milyen lenne gáz lenne, ha mindig elakadnál valakiben... :P
Sziasztok, kovetkezzen egy kis helyzetjelentes! A magyar World of Warcraft oldallal remekul 'allunk' kezd kialakulni a vegleges forma/tartalom, ha minden jol megy meg a heten megkaphatjuk a domain cimet is, remelhetoleg egy jobb szerverre is atkerul az anyag, es igy bovithetjuk a kep/video/hang stb allomanyt. Koszonet mindenkinek a forditasokert, tanacsokert, egy remek magyar fansite elkeszitesehez. /Idokozben a dungeonokrol jottek ki kepek, informaciok, ezek azota le is lettek forditva sok massal egyutt, szinten napokon belul felkerulnek az oldalra/ mazs
1. igen. 2. Realm vs Realm, voltaképpen ez is PvP, csak ellenséges birodalmak játékosai állnak hadban egymással. Dark Age of Camelot-os kifejezés, de úgynéz ki WoW-ban is megállja majd a helyét. 3. Van millió dög a világban, amit lehet írtani. Plusz questek, amiket szintén megoldhatsz. PK-ért nem tudom járni fog-e XP. 4. Küldetéseknél lesz olyan amit mindenki felvehet ill. valószínûleg olyan is, ami class ill. realm függõ. Dio2-ben meg fogalmam nincs hogy volt, mert heveny hányingerem van attól a játéktól. De a legtöbb MMO RPG-ben úgy van, ahogy fent leírtam. 5. 30-an? Lol, nekem van egy olyan DAoC-os képem, amin legalább 3-400 ember van egy képernyõn. Igaz az valami event-volt, de mind1. :) 6. Nem kell újat kezdeni, valami minimális veszteséget elszenvedsz és újraéledsz a legutoljára használt bind pontnál (legalábbis DAoC-ban és SWG-ben[kivéve a Jedi karaktert]). DAoC-ban még vesztesz valamennyi XP-t is, annak függvényében, hogy hanyadszorra haltál már meg a legutolsó szintlépés óta.
Na akkor feltennék egy pár kérdést,tudom,hogy lámán fognak hangzani,de én még soha nem játszottam MMORPG-t. Akinek van egy kis feles ideje válaszolhatna rájuk:-)) 1. Mit takar a PvP zona? Van a világon belül egy terület,ahol egymás ellen lehet nyomni? 2. Mi az az rvr? 3. Itt tapasztalati pontot csak más kari megöléséért kapsz,vagy vannak monszták a térképen,s ha igen,akkor azok idöröl idöre újjászületnek? 4. vannak-e questek,s ha igen akkor azt mindenki megcsinálhatja,vagy valahogy úgy van megoldva,mint Diablo 2-ben? 5. vannak-e nagy csaták benne,mondjuk a PvP területetn,hogy 30-an egymás ellen,vagy ilyesmi? 6. Ha meghal a karaktered mi történik? ujat kell kezdeni? Igaz ez arra is,ha egy másik player öl meg?
Na úgy nagyjából ennyi,így hirtelen,majd ha még lesz kérdésem írok. Szal ha van valakinek egy kis felesleges ideje válaszolja már meg nekem eme láma kérdéseket,vagy ha van egy oldal,ahol ez után lehet olvasni az is jó.
Most látom hogy 26-a óta fent van a blizzardnál a Trade Skill ismertetõ. Csinálom a fordítását, nemsokára remélhetõleg fenn lesz magyarul a fansiteon.
gnómokat ha olvasod, írja,hogy mi votl veük meg mindnme, hogy a legió elleni csatában nem vettek részt, mert nem értek rá:) merthogy éppen kiûzték a szörnyek õpket városukból, de a 2ben ben evoltak, mégpedig tengeralattjáró, ill helikoofer fomájában:)
Sztem a gnómokat nemtom honnan húzták elõ a kalapból! a Warcraft 3-ban nem is voltak!(tudtommal) Sztem a gnómok helyett Blood elfeket kellett volna rakni.... Bár azokat kitagadták. De ahogy az undeadek mennek a orcok mellé úgy õk is mehetnek hozzájuk
mondjuk megoldható a izé! horda dolog, cska a taurenek bibisek:D mert ugye orkok vannak durotarban, és vannak azerothban, mert vna a blackrock klán ami mindigis ellenséges volt emberek felé, aztán pár troll az már csak így smán megy hozzájuk, bár akor oda a szigeti troll történet:) undeadek azok meg mint jó kocsmapajtások beficcenek orkok mellé pluszba, taurenek meg nem tom honnan jönnek:)
de ez akkor is absuzrd,ne legyen már ilyen szélsõség, mert ne
A leneleg piacon lévõ legkiforrottabb MMO RPG a PvP (illetve itt RvR) szempontjából (képek). Ha Wow is valami hasonló lesz (márpedig, ahogy olvasgattam a különbözõ oldalakat erre igen nagy az esély), akkor túl rossz már nem lehet. Ha emellett még a PvE-re is kellõ hangsúlyt fektetnek, akkor lesz igazán jó a WoW.
Hát azért remélem én is, hogy be lehet majd menni az ellenséges városokba is rendezni a balhét :D Nem úgy mint a DAoC-ban, ahol már a határnál lelõtt a hadsereg...
láma vagy te néger, a kinézetrõl volt szó te arab:D a ló ploi karakterekrõl...
sztem azt kéne, hogy bármilyen fajó lehecc, de nem lenne két csapat, hanem vagy mindenki a fajával, vagy mindenki mindenki ellen, és a játékosok alapíthatnának csapatokat/klánokat
hat addig oruljunk, amig be nem jelentik, hogy az ellenseges varosokba se lehet majd bemenni :) remelem nem daoc2 lesz..
kulonben meg azt utalom, hogy vadidegenek ellen lehet csak kuzdeni, akikkel se beszelni se semmit nemtudok.. akkor meg miert kuzdunk veluk, ha meg csak nem is ismerjuk oket? fagyulolet rulz. ;)
Olyan szintu ellentetek, h bemesz a masik oldal varosaba es minden or nekedugrik. Semmi kommunikacio, kapcsolatteremtes, csak ellensegeskedes, harc, stb. Jo lesz ez igy, csak nem tamadhatom le a sajat "szovetsegem" belit :(
Jó tudni hogy a diablo reális... Már filóztam hogy le kéne vinnem a kutyát de most jövök rá hogy csontik meg démonok kolbászolnak az abc mögött.
Hát nekem is úgy tûnik, hogy itt keményen lesz 2 oldal... Aztán köztük pvp meg rvr talán. Vagy kitalálnak valami más újdonságot, de az biztos hogy el lesznek különítve csoportok, hiszen így nem unható meg hosszútávon.
bocsánat, hogy megsértettelek, meg hülye vagoyk, de éne errõl nem olvastam:))) akkor meg ez hülyeség:) de ne elgyenk már oldalak minek pvp így izéáh legyen pvp, de mindenki mindenki ellen:) szavazzuk meg! miért harcolnána az orkok az emberek ellen, meg elve akkro ez hülyeség, mert a történet folytajta a war3at, de a népek már bebékéltek!
ja, hat persze, nincsennek oldalak ... csak eppen nem kommunikalhatnak egymassal, es egymas ellen kuzdenek majd a pvp zonakban ... de tenyleg nincsen se vonal se oldal ...
Kár, hogy nem raknak bele olyat, hogy "ÁRULÓ". Úgy lehetne megcsinálni, hogy marhasok ellenséges küldit kell csinálni, és egy idõ után átállnál autómatán az ellenséghez. Íg kicsit tarkább lenne a dolog, és mondjuk csak nagyon nehezen lehetne átállni (azaz megcsinálni az ellenséges küldiket) így nem is lenne "túlszaporodás".
na elmondom, mertenm vagytok vele tisztában! nincs itt vonal se oldalak, van horda, és szövetség, de õk NEM ellenségek...
Én annyira nem örülök ennek a húzzunk egy vonalat, aztan egyik itt, másik ott daocos elvnek. Jobban szerettem volna, ha egy ork és egy ember is kalandozhatott volna együtt.
Az orkok és a taurenek nem gonoszak. Az orkok pont úgy gonoszak, mint az emberek - fele-fele. Az pedig szinte elképzelhetetlen számomra, hogy egy Tauren druida, akinek mindene a természet, majd egy élõhalott oldalán mászkál, akinek életcélja minden élõ elpusztítása. Ez már nevetséges.
És a sötét elfek sem illenek az emberek oldalára, mert lenéznek minden fajt, számukra mind1, hogy ork vagy ember.
Szerintem egyszerû matek. Jó oldal az Ember, Törpe, Elf, Gnóm, rossz oldal Ork, Tauren, Élõhalott és Troll. 4 vs 4. Ki mást raknál át rossz oldalra? Ráadásul azt írják a történetben hogy az élõhalottakat még a szövijeik se nagyon kedvelik, úgyhogy lehet hogy valamikor összetûzés lesz belõle.
Ha nem akarsz embereket ölni ott van a Törpe, Elf, Gnóm. Kaszt meg nincs elõre meghatározva, csak értelemszerûen le van korlátozva. Én nehezen tudnék elképzelni élõhalott druidát vagy gnóm paladint.
2 napot nem olvasok 2 perc alatt vissza, de egyet megkérdeznék:
A Horde szövijje miért az UD faj? Nem azért a 20 kilóméteres göndör szempilláért, de ez nekem nem frankó... Miért mindíg az orkék a gonoszdiak?
Semmi kedvem emberkéket öldökleni leendõ troll bácsimmal...
Meg az se tetszik igazán, hogy elõre meghatározott a kaszt is... :(
én blizzard fan vagyok eért: nem is nem is:D nem ismerem warhammer világot, de ez a lopós téma nagoyn egy szar dolog, a sok hülye gyerek mondja, mert irigy, hogy jobb mint az eredeti:)
sztem meg kurvára nem ment át blizz mesébe, mert ugye van diablo, ami reális, és van warcraft 3 ami egy másik kategória, na itt ebbe belenyomtak egy "kis" újítást, és a wow meg folytatja, hiszen warcraft, és a törtéénetben is folytatást mutat, tehát a war3 folytatása:)
nekem bejon a DAoC silusu jatek, csak ebbe is legyen rvr vagy valami nagyobb haboru mert az iszonyu jo tud lenni:)
"Warhammer világát idézi"
Mikor anno ezt az egyik fórumon megemlítettem a sok elvakult Blizzard fan majdnem leszedte a fejem (pedig az a SC-al kapcsolatban volt). :) Pedig jótól nem szégyen lopni, mégha kissé gáz is! Oké gonosz leszek: A világ a Warhammert idézi, a játékmenet meg (a különbözõ FAQ-okat olvasgatva) echte DAoC. :P
Jujj de várom ezt a játékot. Nekem a mese környzet kifejezetten tetszik, mivel szerintem kicsit a Warhammer világát idézi, ami nagyon kiráyl!
Annyira a mesés környezet szerintem nem zavaró, mivel ez egy fantasy. Nekem kimondottan tetszik. Bár az elf kajla fülei szerintem is hülyén néznek ki, de azért ki lehet bírni. Ami viszont ténylegesen zavaró számomra az az eszméletlen low poly modellek. Érdekes módon ez nem mindegyikre áll, például az emberek és elfek egészen jól vannak modellezve, ugyanakkor néhány törpe és tauren modell a kocka kezeikkel elég szar látványt nyújt. Viszont a felemásra sikerült modellekért bõven kárpótol a környezet kidolgozása! Ezt azóta gondolom, amióta láttam egy kézikamerás videót a sötét elfek erdejérõl. Na az valami iszonyat gyönyörû!!!
Nekem szemely szerint nincs vele bajom, meg mindig jobb mint mikor egy komoly motort basznak el es kapuunk egy szornyu grafikat:)
Az elf eszméletlen idétlenül néz ki, és sajna végiggondolva az eddig megjelent blizzard játékokat, egyre inkább hajlanak a meseszerû grafikához, minden el van túlozva, és lassan már úgy érzem, hogy a kisgyerekeket célozzák meg a játékaikkal, akik egész nap a gép mellett ülnek, ha épp ne maz oviban vannak... persze szinte az összes játékuk nagyon jó, nekem is a kedvenceim voltak, de ez már azért túlzás. Szerintetek nem?
WoW hír a SG fõoldalon.
Ne hagyd magad adjál neki!! Holnap majd lemegyek,ma még a másik gépet kell beüzemelnem.
kuss pióca, nem jó kedvbõl írogattam, sajna magam fizettem a NETem a gépem + sulim minden részét és kurvára itt élek a Balkánon, hogy e fajta szórakozást meg tudjam fizetni...
mmorpg vagy nem nincs havi 3000em, hogy fizessek :(
Szerintem ne erõltesd,mert nem igazán lehet meggyõzni õket. Tudja a franc talán a Blizzard megérdemli,hogy fizessek a játékért. Ja egy hónapos ingyen próba lehetõség tényleg lesz? (ezt a többiektõl kérdezem)