Olyan szintu ellentetek, h bemesz a masik oldal varosaba es minden or nekedugrik. Semmi kommunikacio, kapcsolatteremtes, csak ellensegeskedes, harc, stb. Jo lesz ez igy, csak nem tamadhatom le a sajat "szovetsegem" belit :(
hat addig oruljunk, amig be nem jelentik, hogy az ellenseges varosokba se lehet majd bemenni :) remelem nem daoc2 lesz..
kulonben meg azt utalom, hogy vadidegenek ellen lehet csak kuzdeni, akikkel se beszelni se semmit nemtudok.. akkor meg miert kuzdunk veluk, ha meg csak nem is ismerjuk oket? fagyulolet rulz. ;)
sztem azt kéne, hogy bármilyen fajó lehecc, de nem lenne két csapat, hanem vagy mindenki a fajával, vagy mindenki mindenki ellen, és a játékosok alapíthatnának csapatokat/klánokat
láma vagy te néger, a kinézetrõl volt szó te arab:D a ló ploi karakterekrõl...
Hát azért remélem én is, hogy be lehet majd menni az ellenséges városokba is rendezni a balhét :D Nem úgy mint a DAoC-ban, ahol már a határnál lelõtt a hadsereg...
A leneleg piacon lévõ legkiforrottabb MMO RPG a PvP (illetve itt RvR) szempontjából (képek). Ha Wow is valami hasonló lesz (márpedig, ahogy olvasgattam a különbözõ oldalakat erre igen nagy az esély), akkor túl rossz már nem lehet. Ha emellett még a PvE-re is kellõ hangsúlyt fektetnek, akkor lesz igazán jó a WoW.
mondjuk megoldható a izé! horda dolog, cska a taurenek bibisek:D mert ugye orkok vannak durotarban, és vannak azerothban, mert vna a blackrock klán ami mindigis ellenséges volt emberek felé, aztán pár troll az már csak így smán megy hozzájuk, bár akor oda a szigeti troll történet:) undeadek azok meg mint jó kocsmapajtások beficcenek orkok mellé pluszba, taurenek meg nem tom honnan jönnek:)
de ez akkor is absuzrd,ne legyen már ilyen szélsõség, mert ne
Sztem a gnómokat nemtom honnan húzták elõ a kalapból! a Warcraft 3-ban nem is voltak!(tudtommal) Sztem a gnómok helyett Blood elfeket kellett volna rakni.... Bár azokat kitagadták. De ahogy az undeadek mennek a orcok mellé úgy õk is mehetnek hozzájuk
gnómokat ha olvasod, írja,hogy mi votl veük meg mindnme, hogy a legió elleni csatában nem vettek részt, mert nem értek rá:) merthogy éppen kiûzték a szörnyek õpket városukból, de a 2ben ben evoltak, mégpedig tengeralattjáró, ill helikoofer fomájában:)
Most látom hogy 26-a óta fent van a blizzardnál a Trade Skill ismertetõ. Csinálom a fordítását, nemsokára remélhetõleg fenn lesz magyarul a fansiteon.
Na akkor feltennék egy pár kérdést,tudom,hogy lámán fognak hangzani,de én még soha nem játszottam MMORPG-t. Akinek van egy kis feles ideje válaszolhatna rájuk:-)) 1. Mit takar a PvP zona? Van a világon belül egy terület,ahol egymás ellen lehet nyomni? 2. Mi az az rvr? 3. Itt tapasztalati pontot csak más kari megöléséért kapsz,vagy vannak monszták a térképen,s ha igen,akkor azok idöröl idöre újjászületnek? 4. vannak-e questek,s ha igen akkor azt mindenki megcsinálhatja,vagy valahogy úgy van megoldva,mint Diablo 2-ben? 5. vannak-e nagy csaták benne,mondjuk a PvP területetn,hogy 30-an egymás ellen,vagy ilyesmi? 6. Ha meghal a karaktered mi történik? ujat kell kezdeni? Igaz ez arra is,ha egy másik player öl meg?
Na úgy nagyjából ennyi,így hirtelen,majd ha még lesz kérdésem írok. Szal ha van valakinek egy kis felesleges ideje válaszolja már meg nekem eme láma kérdéseket,vagy ha van egy oldal,ahol ez után lehet olvasni az is jó.
1. igen. 2. Realm vs Realm, voltaképpen ez is PvP, csak ellenséges birodalmak játékosai állnak hadban egymással. Dark Age of Camelot-os kifejezés, de úgynéz ki WoW-ban is megállja majd a helyét. 3. Van millió dög a világban, amit lehet írtani. Plusz questek, amiket szintén megoldhatsz. PK-ért nem tudom járni fog-e XP. 4. Küldetéseknél lesz olyan amit mindenki felvehet ill. valószínûleg olyan is, ami class ill. realm függõ. Dio2-ben meg fogalmam nincs hogy volt, mert heveny hányingerem van attól a játéktól. De a legtöbb MMO RPG-ben úgy van, ahogy fent leírtam. 5. 30-an? Lol, nekem van egy olyan DAoC-os képem, amin legalább 3-400 ember van egy képernyõn. Igaz az valami event-volt, de mind1. :) 6. Nem kell újat kezdeni, valami minimális veszteséget elszenvedsz és újraéledsz a legutoljára használt bind pontnál (legalábbis DAoC-ban és SWG-ben[kivéve a Jedi karaktert]). DAoC-ban még vesztesz valamennyi XP-t is, annak függvényében, hogy hanyadszorra haltál már meg a legutolsó szintlépés óta.
Sziasztok, kovetkezzen egy kis helyzetjelentes! A magyar World of Warcraft oldallal remekul 'allunk' kezd kialakulni a vegleges forma/tartalom, ha minden jol megy meg a heten megkaphatjuk a domain cimet is, remelhetoleg egy jobb szerverre is atkerul az anyag, es igy bovithetjuk a kep/video/hang stb allomanyt. Koszonet mindenkinek a forditasokert, tanacsokert, egy remek magyar fansite elkeszitesehez. /Idokozben a dungeonokrol jottek ki kepek, informaciok, ezek azota le is lettek forditva sok massal egyutt, szinten napokon belul felkerulnek az oldalra/ mazs
Lesz ütközés figyelés (collision detection) ? Az egységek között nem, átsétálhatsz más embereken.
MICSODA???!!! Az összes játékos átsétálhat egymáson? NEMÁ!
Mondj már másik MMO-t, amiben volt PC-k közt ütközésfigyelés. :) Tök logikátlan. Képzelj már el egy több száz résztvevõs raid-et, milyen lenne gáz lenne, ha mindig elakadnál valakiben... :P
Meg milyen szarul is fog kinézni, ahogy pl. egy Infernal átmegy 1-200 játékoson...
Persze aztán a hátába kapja a három harcost mi? LOL! Ez nem így mûködik. Egy MMO RPG, amiben ütközésfigyelés van a PC-k közt az játszhatatlan, ennyi! Jó egyféleképpen játszható: Ha vannak a szerveren hárman... :P
amikor daoc-al jatszottam varazsloval, vagy 10 harcos volt korulottem, de az ellenfel orvgyilkosa siman kinyirt.. igaz, o sem huzta sokaig utanna, na de akkor is.. :(
Játékos szempont: Ha lenne ilyen, akkor játszhatatlan lenne a játék szûkebb helyeket. Nem is lehetne nagyobb megmozdulásokat szervezni, mert abból állna az event, hogy libasorban állnak a karik és a továbbjutásra várnak. Nagy játékélmény lenne mondhatom... :P A másik dolog meg, hogyha el tudnák állni az ellenség útját a castertõl a tankok, akkor a varázsló se tudna kilõni rájuk, monjuk tûzlabdát, mert a társait találná el. Mert ugye hogy néz az ki, hogy az ellenség nem tud átmenni rajta, de a tûzlabda meg igen? Sz'al már eleve felesleges ez az egész sírás.
"simán "átgyalogol" rajtuk "
Nem gyalogol át simán, mert közben kap három tankot a hátába, a castert meg jó esetben úgyis életben tartja addig a healer, amíg le nem verik róla.
Öszintén, ne az legyen már a legnagyobb baj, hogy az assa meg tudja ölni a varázslót, mikor ez sztem jópár embert úgysem fog érinteni a havidíj miatt :) Az 1 hónap ingyengame alatt meg hol fogja az izgatni a népet, hogy átmennek egymáson vagy nem ? Mellesleg pvpben csak az vesz részt, aki akar, ha varázslóval válalkozol erre, legyen rendes védelmed ennyi :) ja és : Boldog karácsonyt népek ![/j]
ha ultra invisibilty spell van rajta, akkor nem tudják,h ogy ottvan, és ha nem tudják, hogy ottvna nem állják körbe 20an a vazsit:D
tõlem folytathatjuk:) egyébkénht mindenki átmegy a másikon? mert az, hogy neutral, meg ally átmgy gymáson abban nincs semmi, de a hostileok is átmennek? mert guye az szép, hogy ha csata közben éppen nagyban arázsol a srác, te emg átsétálsz a háta mögé:D
a való életben elfek+törpök sincsenek btw,és ez a játék nem is az életet,hanem egy fantáziavilágot akar lemodellezni,és képzeld ebben az is benne van,hogy az emberek/törpök/elfek/orkok csak úgy átmennek a másikon...na de hát ilyet :-D
Mit vártok? Lesz egy verzió, amiben egyedül rohangálhatunk és bejárhatjuk a világot? De fasza lesz. Legalább elbasszuk a játékélményt, ami az indulás elsõ néhány hetében megadatott volna nekünk... sõt hátha még emiatt el is halasztják a megjelenést.. éljenek a hackerek! :)
Örömmel jelentem be, hogy mostantól a következõ címen lehet elérni a WoW Hu weboldalt: WORLDOFWARCRAFT.HU
"Meg nem erõsített információk szerint a WoW V5.3 Alphája került közkézre, mely az MMORPG decemberi eleji állapotát tükrözi. A Blizzard éppen az elmúlt hetekben halasztotta el játékának béta tesztelését, mondván a félkész produktum még nem érett meg a nyílvános megmérettetésre. Ezen események tükrében azonban könnyen meglehet, hogy az alpha verzió kiszivárgása kavarta meg alaposan a dolgokat, ám a fejlesztõstúdió hivatalos nyilatkozatáig fölösleges lenne további találgatásokba bonyolódni."
by 576.hu
ma a kiszivárogtatás korát érjük ...
http://onsekowaa.com/~xerax/login.jpg
na és? úgyis csak a contenent szervereken játszható, semmi értelme nincs
Hmm, azért, ha single-ben is elindítható, engem érdekelne. Ha másrészt nem, hát azért biztosan, hogy megnézzem a kezelõfelületet meg a harcrendszert...