azért mégis más ha nyálverős kis gangszta gépek helyett egy igazi harcjármű húzza a traktort
GERMAN STEEL!
За Родину, за Сталина! [video]http://2static2.fjcdn.com/comments/5949995+_105c37bb78bebdc488daf67f5d8d66cc.mp4[/video] Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2016.06.24. 06:21:28
De hogy ontopik is legyen:
Megjártam a Don kanyart - Dr Somorjai Lajos harctéri naplója
Az hogy valaki azt mondja egy olyan játékra amin jelenleg is bajnokság zajlik hogy halott az 3 okból lehet: a.) tudatlan b.) böszme c.) régen játszott vele, de már valamilyen okból nem tud vagy nem akar, viszont pofázni szeret a régi szép időkről :)
ja tudom hogy jön a válasz hogy de hisz ez a játék 2005, 2010, 2012 (stb-ki mikor hagyta abba) kihalt :D, ezekre automatikusan az alábbi választ adom: - pár nappal ezelőtti videó
Tudom ,hogy halott a BF42, nem is emlékszem mikor játszottam utoljára. Egyszer valamikor tavaly-tavalyelőtt próbáltam, de a PB nem ment W8 alatt és annyira nem erőltettem.
Mert igazán miről lehetne írni? A vanilla BF1942 kb 2005-2010 után kidöglött világszinten(épp mikor merre, amikor felkerült ingyen Origin kliensbe akkor már szinte promó anyagnak is kevés volt, le is szedték gyorsan 2011-es Gamespy kihalás után), Desert Combat szintén hiszen az EA felszippantotta a fejlesztőit, besegítettek a BF2-be(meg is látszott, jó rész lett), majd megcsinálták a maguk BF2 részét Frontlines: Fuel of War néven THQ alatt meglepően szolid single résszel, majd a pokolra kerültek még ugyanannál a kiadónál. Forgotten Hope készítői réges rég elhagyták a 42-t a BF2 javára, az utolsó mohikánok a BattleGroup42-nél ugyan még ülnek a végső megoldáson, de ők is már évek óta szinte tetszhalott állapotban dolgoznak, szvsz Unreal 3-4 motorral szerintem se erejük, se emberük nem lesz folytatni(pl BF2-es Project Reality készítői is masszívan szopnak az Unreal 4-es "folytatás", a Squad készítésénél, pedig ott se a lelkesedés, se az ember, és elvileg a pénz sem hiányzik).
Ilyen vidám helyzetben sajnos max WW2-vel dúsított Battlefield 1(és Seven Nation Army) teaser videó linkelésére futja: [video]http://i.4cdn.org/gif/1464866789791.webm[/video] Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2016.06.02. 18:32:45
Hmm, kétszer utánanéztem most melyik topicot olvasom :) Én még várok a Stellaris-szal, majd 1.2 környékén inkább. Sots2-ből vannak rossz emlékek a kezdeti állapotokról (Sots 1-et szerencsére már a végső kiadással kezdtem).
Inkább maradjunk annyiban hogy egy közgazdász végzetség nem hátrány :) , ismerve a paradox-ot ez a játék évről évre egyre bonyolultabb lesz, az hogy űrben játszódik szép lassan érdektelen lesz, és a diplomácia, közgazdaságtan útvesztőiben elfog veszni a gyanútlan player :) ekkor jön majd képbe a master of orions wargaming remake, most még játszható bárkinek visítva egy alapszintü angol tudással, és google használattal. A legnagyobb baj a gémmel az hogy nem veszed észre az idő múlását, pl hazajössz melóbol 17.00 kor játszol picit, aztán éhes vagy ennél valamit, ránézel az órára és 23:30.. és már ugye ilyenkor nem szabad enni :)
Ezt csak atomfozikus diplomaval lehet jatszani. :-)
Az úrhajós mosomedvék szaporodnak :). Kapsz majd figyelmeztetést hogy van egy fel nem használt pop-od, tedd le valamelyik területre. A játék elején én mindenhova kaját teszek, a nyersanyag majd jön a bányákból. És amikor már jól be van lakva a bolygó akkor kezdem átteni olyanra amilyen a területhez legjobb. Ahova nem tudsz építeni azt majd le kell dózerolni ha durva dolog van ott pl vulkán akkor technologiát is kell majd fejleszteni hozzá. A kockánál ha lesz sárga felfelé mutató nyil az azt jelenti hogy az épületet fejlesztheted.
Ahol a kék csík van, oda nőni fog egy olyan emberke, vagy akármi is az :) Azok a biszbasz szörnyek a populációd, csak azok a mezők vannak kihasználva ahol van egy olyan (ahogy írtad lehet őket pakolni), random jelennek meg, egyszerre csak egy, de csak akkor, ha kajával pozitívban vagy. Minél több a kaja, annál gyorsabban nőnek. Ahova épp nő, oda már lehet építeni is, pl. ahova a képen nő ott van egy farm, de ki van kapcsolva, hogy ne rinyáljon a játék, hogy egy mező (épület) nincs kihasználva. Csak nem szabad elfelejteni visszakapcsolni, én ezért nem nagyon építek előre semmit. Ha a mezők sárga csíkjára viszed az egeret a tooltip mutatja, hogy mennyi a boldogság ott és miért. Ha a kajára, mineral-ra, stb viszed az egeret, ott meg írja, hogy mennyit termel, mennyi az alap és mi növeli vagy csökkenti a termelést.
Ja ez nem az en jatekom, csak a neten talaltam egy kepet :D Majd csinalok enis kepet, hogy hogy haladok. Koszi szepen a segitseget! De mi az hogy nő oda egy pop? Szoval azon a kepen, ahol megy a kék csík, ott mi nő? Lesz a kocka alatt 2 helyett 3 alma, vagy az urhajos mosomedvek szaporodnak?
A sárga csík a boldogság, ami függ a kolonizált bolygó Habitability-jétől, ami a max boldogságot jelenti egy bolygón. Nálad ez látszólag 60%, ami amúgy tech nélkül általában jellemző, de lehet növelni majd, illetve az Adaptive trait-ek a fajnál is növelik. A kék csík az, hogy épp nő oda egy pop. A Planet Summary-nél látod, hogy mennyi kaja van a bolygón, lényeg hogy mindig pluszban legyél, csak úgy fognak nőni a pop-ok. Ha nincs elég, építs farmot, meg pakolj át kajára valakit. A főbolygódon látsz olyat, hogy egy kockából jobbra-balra, fel-le nyilak mutatnak, ez azt jelenti, hogy a főépületed növeli ezen szomszédos kockák termelését. Kolonizált bolygónál az "alap" főépület nem tudja még, de érdemes kolonizáláskor olyan helyre tenni, hogy ezt a négy kockát majd tudja növelni ha fejlesztve lesz, tehát nem a szélére. Egyébként látszólag minden rendben a képen, de a bolygólimited 5/5, ami azt jelenti, hogy a következőtől kezdve szektorba kell őket raknod, ami kb. annyi, hogy az AI fog foglalkozni a szektorba rakott területekkel. A mineral és energia pluszban legyen neki, bolygókra építkezik majd (szép lassan ahogy futja neki), de az űrbe pl bányákat nem épít, azt neked kell (ha van saját dokkja és pénze rá, akkor elvileg épít saját hajókat, de én még nem láttam).
Mik azok a popok? A kockak a bolygon? Nezegettem oda lehetett cuccokat epiteni, de nem sikerult az agyammal megertenem a mukodoset. Szoval 1 kocka alatt van mondjuk áram, csak ugy random, meg vannak igy gyikemberek azok is random, de a gyikembereket tudom huzogatni ide oda. Aztan neha van ilyen csik a kocka alatt, az mire jo egyaltalan?Miert kek az egyik csik a masik meg sarga
108677 teljesen absolute stim, folytatom: szerintem elég az első 3 fajt kikutani az elején és riválissá tenni :) mondom miért, előszőr is a kutatást nem kéne nagyon lefoglani, a másik hogy van a kultúra pont vagy mi a frász, ez kell az outpost-építéshez, na nem ártana jó nagy területet 'lefoglalni', illetve beépíteni a resourcokat.. ha látod merre van a szomszéd akkor azt a határt kéne minnél jobban kitolni... (3 riválisod lehet, ez +3 'kultúra' pont). Az anyabolygón fejleszt az épületket ez is ad kultúra pontot, ehhez nyilván kell kutatni is, ezért nem kell nagyon minden szarra elvonni a kutatást a log-ban, 3 csávó kapcsfelvétel, ennyi, és figyelj oda mit választol kutatásnál: kaja2, gyár2,erőmű2, kólonia hajó a prio.
Az első, hogy az összes mineral lelőhelyet építsd be, a research vackokat hagyhatod, és energiából is csak annyit termelj ki, hogy pluszban legyél. Érdemes megcsinálni hamar a jobb bányát adó tech-eket is. Rabszolgásítani a saját pop-jaidat tudod ha kollektivista trait-et választottál, rabszolgák jobb termelést adnak kajából és mineral-ból. Kutató és energiatermelő pop-oknál viszont pont ellenkező a szitu. Rabszolga lehet még primitív faj is ha megszállod a bolygójukat. Ellenfél birodalmakat vazallusnak tudod megtenni, akik aztán melletted harcolnak. Küldj hajókat felderíteni, és amikor idegeneket találsz, a Situ. Log-ban kutasd ki őket (szatelit logós cucc, legalsó), csak ezután tudsz velük kommunikálni, és látod őket a térképen. Eleinte ritkább, hogy az AI kutat ki téged és veszi fel a kapcsolatot, de idővel csinálja ő is.
Stellarisba nem haladok semerre, eddig 1 bolygot kolonizaltam, van 2 kutato urhajom amikkel nezegetem a galaxist. Sosincs eleg mineralom semmire, energiam meg van egy csomo. Ellenseggel meg nemis talalkoztam, pedig mar regesreg rabszolgakat kellene tartanom
TTT-nél a tilt és a tűrt között mozognak a magyar harcjárművek minden harcjárműves fórumon, főleg a WoT-osokén. Kivéve a makettezősökön. Sokan: "a hagyjámá szar papírtankok mind." ezzel a mondattal lesöprik az asztalról. Holott a WoT követelményei közül mindenben megfelelnek.
Mindkét tank elsődleges nálam :D Ódákat lehetne zengeni, hogy a gift-ség intézménye mennyiben kicseszett a Toldival. Ingyen így nem kellett volna. Egy normális szintre hozott Toldiért egy t6-os tank árát kifizettem volna azonnal. Ehelyett a legrosszabb harckocsi lett a t3-as szinten, csak azért mert gift tank. 40mm-s 3,84 mp-es töltésidő katasztrofális, úgy hogy az angol 40 mm-s ágyúk azon a szinten 2-2,2 mp-enként lőnek. A másik, hogy a t3-asok átka is érinti, vagyis mint light-ot úgy kezeli az mm , mint a Pz 1 C-t. Oké, nincs + -/+3 tieres feldobás. De a Pz 1C kiváló spotter tank míg a Toldi ahhoz képest lassú. Vannak szép esetek amikor bugos az MM és 29db t5-ös közé sorolja. De ez bármelyik t3-assal is így van, de azok rendelkeznek jó paraméterekkel.
WoT 101-es szobájában ez a kínzóeszköz. Egy lehetséges jogos buffig várok már egy jó idejhe, addig pihen a garázsban.
Mi értelme giftként behozni egy direkt lerontott tankot? Régi normális WG üzletpolitika szerint a Toldi egy tierlimites, gyorstüzelő tankként került volna be a shop-ba 1500-1800 ft-ért. Turánnál már korrektebbek voltak. Igaz, ott már dellát kértek érte (ami jogos is) Turán III-nál már van élvezhetőség, de ott a lőszerkiszabatot a balansz kárára meghagyták, ahogy történelmileg volt. Nem igazán jó, ha elfogy a 32 db lőszer a csatában. Az ágyú amúgy tökéletes, pontos kiváló átütésű. Utoljára szerkesztette: Angelus1991ster, 2016.05.16. 10:55:09
Pedig a Turán III képekkel nem tudom mi volt a baj. Ahhoz képest hogy milyen World of Tanks trollkodások szoknak megtörténni, arról már nehéz lett volna írni, hogy elérhető a Toldi III és Turán III a játékban? Utoljára szerkesztette: s1lkforrent, 2016.05.16. 10:01:16
Szerintem abban egyetérthetünk, hogy erre senki nem akarna felkelni. 20.századi fasisztoid diktatúrák gyenge próbálkozások az Angszoc rémisztő eszméjéhez képest.
1 hetes volt a klántali, reggel-estig fürdés, játszás, majd este Rémuszéknál buli mint pl a videón látható, de a fő atrakció péntek-szombaton volt, pl Bencsi is csak 3 napra jött le vonattal, kimentünk az állomásra hogy segítsünk a csomagokat elhozni és 3 napra ennyi volt nála: egy labda és egy uszúsapka. Se fogkefe, vagy zokni, gatya, semmi. :D
Komoly parti, BB lelépett a végére? Vagy Bencsi üldözte el? :-)
Komolyan tolod. Nem szeressem a hevit, nem nekem való. Bár eddig még csak VI-os német hevit próbáltam, az szarvolt. Most a T34-85-el, meg T54 mod.1-el próbálkozom. Elég szenvedős a gyűjtögetés. Lassan csöpög a xp. Ha a T54 kicsit gyorsabb lenne, meg hangyafasznyit erőssebb ágyú, akkor az épp nekem való lenne. Amikor összeszedek 2-3 ezer lepattanót, az nagyon tetszik. :-) A legnagyobb bajom, hogy 10 FPS-el elég zavaró játszani. :-)
Ilyen webes felületen keresten szervert, aztan arra az ip cimre csatlatkoztam. Bar neha full random kidob a jatebol es appcrashel leall. Miutan pont betoltotte a mapot :D
Nagy változás van wot világban. Minden fontos dolgot (clanwar, stronghold) 3 részre tagoltak : tier6, tier8, tier10. A t6-hoz 7 ember, a t8-hoz 10, a t10-hez 15 ember kell. Tier10-ben a legerősebb klánok vitézkednek, gyakorlatilag ez azt jelenti hogy pl magyarország jelenlegi legerősebb klánja szarráverték tier10-ben, sőt tier8-ban is szenved. Egy teljesen átlagos játékos (ja már nem az számít mennyire vagy ügyes, hanem az hogy mennyire vagy merész fizetni orosz hacker-nek a csítcsomagokért) biztos hogy nem tud bekerülni olyan klánokba ahol tier8 vagy tier10-cw van, maradt a tier6. Vannak persze kupák minden féle tierbe, azaz azért minden tierből egy jó tankot illik garázsban tartani, elmondom miért. vegyük a múlthetet: hétfőn tier4-es kupánk játszottam, nyertem 1000 goldot szerdán tier2-es kupán voltam nyertem 500 goldot csütörtökön tier5-ös kupán voltam nyertem 600 goldot pénteken tier6-os kupán nyertem 400 goldot szombaton tier10-es kupán nyertem 300 goldot vasárnap tier10-es esl kupán nyertem 750 goldot És akkor milyen tankot javaslok, egyszerű mert agyon teszteltem minden tiert: tier1 : t1 cunnigham tier2: T2 light, vagy egyéb gyors géppisztolyos (goldammo,mongol falka taktik) tier3: Pz1c (goldammo,mongol falka taktik) tier4: Hetzer + Luch tier5: Chaffe (goldammo,mongol falka taktik) tier6: T37, OI tier7: Bulldog, ONI tier8: IS3, T54light, Amx13-90, Amx50-100 tier9: St-I, T54, M53/M55 arty, VK4502B, E75 tier10: orosz med (140-et a legjobb), IS7, T110E5, GC-arty, STB-1, T57heavy Ja a wg snobsága miatt örökké az IS-7 lesz a legjobb heavy és bármelyik orosz 10-es med meg a legjobb médium tank :) Tier8-ban szintén az IS3-mérföldökkel jöbb mint bármi más, tehát kérdésedre a válasz: orosz hevy ágat húzzad, tarsd meg az is3-at, de legyen is7.es is különálló legénységgel, és igaz ez a t54 light tankra is ami klasszisokkal jobb mint bármilyen más nemzet 8-as lightja, ebből mész tovább a t54-re, a t54-et tarsd meg úgy is mire a 2 tier10-es tankot kihúzod belőle rájössz hogy jó tank, elsőnek a 140-et vedd meg, a másik 10-est a t62-őt nincs is értelme megvegyed :) max dicsekedhetsz hogy van még 1 10-es tankod a garázsban.
Viszont ha FUN-olni akarsz akkor japán 6-os heavy : OI , esküszöm hogy ez a legnagyobb szórakozás a su26 -óta!!!
Abszolút hobby, néha esti fun játékhoz (cset kikapcsolva a picsába) jó az orosz ágon célként az obj 140? Meg addig a többi orosz med? Nulla gold, meg prémium. Vagy tudsz olyat, amit meg lehet venni és jó lehet életem végéig? :-) Utoljára szerkesztette: JagFater, 2016.03.04. 11:07:16
Na ezaz, hogy se a kamera, se a célkereszt nem az ellenségre mutat, még is betalál. Az elsőnél konkrétan a célkeresztje a sziklában elakad. A target lock meg ugye mindig a tank közepére áll rá. Gondoltam van valami legális okosság, amit még nem fedeztem fel. :-)
A gyerek auto targetet használ, mivel elég jól talál aim bot is lehet telepítve. Nagyon rossz lehet a pingje mert ami a kliensén van célkereszt máshova néz mint ahova lő, ha bekapcsolná a szerver-célkereszt mutatást nézne mint a kiszántott egér. Akinek bírja a netje kapcsolja be a szerveroldali célkeresztet, mert jó netnél is lehet eltérés, én nem használom mert nem bírom megszokni, nagyon idegesítő, ezért lőttem is tegnap este egy olyat hogy 90°-ot késett !!!!! a kliens oldali a szerveroldalihoz, szerencsém hogy nem volt ott saját egység :D ja és optikai netem van, kifogástalan 20-30 ms, valszeg pillanatnyi packet loss lehetett valahol budapest-wotszeró közt. (ezt amúgy jelzi a piros pötty felül, a ping hiába jó 20-30 sőt még 70 se veszélyes, de ha a zöld néha bevillan pirosba akkor szopni fogsz :D