Elindul az óra, addig futsz, amíg oda nem érsz ahoz az ajtóhoz, amit fel kell törni. elég hosszú idõ... ha megvan, felugrasz a két tûz közötti polcra és ott megtalálod a bombát, amit hatástalanítani kell.
Rohadjak meg ha tudom hol vagy!! Holnap 5 után felteszem valahov a beszkennelt cuccot. Lehet hogy most gyorsan csinálok world-ben (pill.nincs se Front Page, se dreamweaver) egy oldalt és odarakom.de holnap du lesz !!!
Sikerült segget csinálni a számból. Egész nap Gödöllõn voltam, nem az irodában így csúszik. Télleg sajnálom.
nem kaptam semmit..
ja de kaptam..
kõszi szépen
nincs mit
ímélben feladtam az itthoni címemre a beszkennelt képeket, ha ideért felpakolom valahova.
kb 2 óra és lesz Splinter Cell végigjátszás
Splinter Cell
www.shaba23.cjb.hu
Vietcong érdekel vkit?
Mire megszerzed a game-et, felteszem... Nem szoktad végigjátszás nélkükl nyomni a játékokat??? Van az Enclave leírás is, de nem tartom itthon, mivel azzal játszom és túl nagy a csábítás :))
Igazad van, de a gépemen szerencsére elfér a végigjátszása a MGS2-nek, amíg a játéklistámon nem kerül elõre. Szóval, ha megtennéd és beszkennelnéd, akkor annak nagyon örülnék. ;)
Nem veszem piszkálódásnak, mert fel akarom rakni, de az MGS2-t már elkezdtem és elõbb azt fejezem be. Az Indy még sehol sem tart és idõm sincs. Amint befejeztem az MGS2-t az következik...
de ugye magyar? --(mert ne fáradj amugy, angol szókincsem kb: 200-300 szó (és ebben már benne van a "FUCK, DICK, MOTHER" múlt, jövõ és egyéb dolgai pl: visszafele is eltudom õket mondani :D) --
Minden kezdet nehéz, s ez alól a Disciples II sem kivétel. A fõvárost övezõ terep megtisztítása az elsõ feladat. Külön figyeljünk az aranybányák és mannalelõhelyek becserkészésére. A fõseregünket tuningoljuk fel a semleges szörnyeken. A sebesülteket elõször rakjuk hátra, majd szükség esetén térjünk vissza a fõvárosba gyógyulni. Ne felejtsük el, hogy itt a gyógyítás (regenerálódás minden kör végén) ingyenes. A súlyosan sérült egységeket akár itt is hagyhatjuk addig, míg egészen rendbe nem jönnek. A kincses ládákban talált talizmánokat és varázsgömböket nyugodtan eladhatjuk, ezek csak egyszer használhatók, s ráadásul csak a vezetõ használhatja õket, aki jóval nagyobb sebzést képes okozni a hagyományos támadásaival. A varázstárgyakból kapott pénzbõl gyorsan felfejleszthetjük a városunkat, természetesen csak azokat az épületeket, melyek szükségesek a seregünk továbbképzéséhez. Mindig tartsunk készenlétben néhány gyengébb sereget, melyeknek az lesz a feladatuk, hogy a tolvajokat és a pálcahordozókat levadásszák. Támadás elõtt mindig használjunk támadó varázslatot az ellenfél seregein, de arra nagyon ügyeljünk, hogy ne öljük meg az embereit (a halott egységekért ugyanis nem kapunk tapasztalati pontot). A kellõképpen legyengített ellenfél nagy valószínûséggel pánikba esik, s menekülni kezd. Ilyenkor karcolás nélkül megúszhatjuk az összecsapást, ráadásul esélyünk van arra, hogy megkapjuk a vezérnél lévõ tárgyakat (italok, tekercsek...). Érdemes egy hõsre rágyúrni, úgyis csak õt visszük át a következõ küldetésbe. A hõs után mindig menjen egy pálcahordozó hõs, aki azonnal foglalja el a bányákat. A frissen elfoglalt városokba telepítsünk erõs helyõrséget (ha anyagi helyzetünk megengedi), valamint fejlesszük fel a legmagasabb szintre (a nagyobb védelem kedvéért). Minden küldetésre igaz, hogy az ellenfél két-három erõs hõssel kezd. Ezek tele vannak jobbnál-jobb varázstárgyakkal, s az egységeik is viszonylag magas szintûek. Ezeknek a hõsöknek az eliminálása elõdleges feladat legyen, ne habozzunk mágiát bevetni a cél érdekében. Amennyiben kivontuk õket a forgalomból, fellélegezhetünk (ne felejtsük el, hogy minden faj rendelkezik elsõdleges hõsökkel), s megkezdõdhet a szisztematikus hódítás. Amint elérünk az ellenfél fõvárosához, foglaljuk el azt, vagy ha a csapatunk még gyenge, akkor vegyük blokád alá. Ez azt jelenti, hogy mindig legyen két egyes szintû csapat a bejárat közelében. Õk már a kilépés pillanatában levadászhatják az ellenfél zöldfülû csapatait.
Figyeljünk nagyon oda az immunitásokra és a wardokra. Az immunitás gondolom, nem okoz gondot: aki immúnis a tûzre, azt a tûz alapú támadások nem sebzik. Más a helyzet a warddal: ebben az esetben csak az elsõ tûz alapú támadás ellen vagyunk védettek, ezután már ugyanúgy sebesülünk.
A megidézett lényekkel vigyázzunk, néha nem azt a hatást érjük el a használatukkal, amelyiket szeretnénk. Sok lénynek ugyanis éppen annyi tapasztalati pont hiányzik a szintlépéshez, mint amennyit a megidézett szörnyekért kapunk. Így ahelyett, hogy gyengítenénk az ellenfelet, pont az ellenkezõ hatást érjük el (egy szinttel magasabb ellenfeleket kapunk).
Érdemes teljesítenünk a mellékküldetéseket a játékban. Nagyon sokszor különleges varázstárgyakat kapunk jutalmul. Néhány küldetésben erõs szövetségeseket kapunk, akiket meg kell védelmeznünk. Velük remekül le lehet gyengíteni az erõsebb ellenfeleket, majd az utolsó pillanatban elmenekülhetünk. Ekkor lép színre a fõcsapatunk, amelyik könnyedén leveri a legyengült ellenséget, s megszerzi az összes tapasztalati pontot. Nagyon fontos a védekezés. A védett karakterek (kis pajzs jelenik meg a fejüknél) ugyanis csak fele akkora sebzést kapnak be az ellenféltõl.
A törp klánok
Meglehetõsen nehéz velük játszani, inkább csak a tapasztalt játékosoknak ajánlom õket. A törp harcosok 50%-kal több életerõvel kezdenek, mint a többiek, s ez az elõnyük végig meg is marad. Sajnos azonban nincs gyógyítójuk, így csata közben nem nyerhetjük vissza az életpontjainkat. Varázstudóik nem rendelkeznek támadó mágiával, mindössze egy egységnek képesek megnövelni a sebzését. Javaslom, hogy az Archdruid ágat részesítsük elõnyben, ne az Alchemistet. A druidák kezdeményezése jóval magasabb, minden körben õk lépnek elõször. A törp hadjáratot mágussal vittem végig, a kezdeti nehézségek után remekül lehetett ezzel a karakterrel haladni. A csapatba felvettem még egy óriást is, akibõl félelmetes terminátort képeztem ki. Az utolsó küldetésben már 600 HP-je volt, s körönként 300-at sebzett. Ráadásul még további fagysebzést is okoz, mely védettségtõl függetlenül betalál. A harcos ágon a remetéket részesítettem elõnyben. Az összes ellenfelet egyszerre sebzik, s rengeteg HP-vel rendelkeznek. Íjászt nem vittem a csapattal, inkább azokra a varázstárgyakra és varázslatokra koncentráltam, amelyek felgyorsították a csapatot. Az elsõ néhány szinten elég, ha harcosokat viszünk, a mágus hõs földalapú varázslata a kör végén garantáltan elintézi azokat a gyengébb lényeket, amelyek túlélték a harcosok csapásait.
Az élõhalottak
Õk a kedvenceim, itt találjuk meg a legjobban használható egységeket. Hõsnek mindenféleképpen válasszunk Nosferatit. Õ léphet körönként a legtöbbet, életerõt szív el az ellenfelektõl, amit ráadásul a saját sebeinek beforrasztására fordít. A hadjáratokban ne nagyon mozogjunk vele addig, amíg elegendõ arany össze nem gyûlik egy vérfarkasra. Ezt a lényt hagyományos fegyverrel nem tudják megsebezni, így kiválóan alkalmas a nem mágus szörnyek elintézésére (pókok, orkok, trollok...). Harc közben a hátsó sor teljes biztonságban van, s nyugodtan fejlõdhet. A nagy kedvenc a Death karakter, aki az egyik leggyorsabb támadó a Disciples II-ben, ráadásul még mérgez is. Két Death simán ki tudja iktatni a legveszedelmesebb mágusokat még az elõtt, hogy megmozdulhatnának. Kedveltem még az Elder vampire-öket, életerõt szívnak el, mely meggyógyítja még a csapattagokat is (abban az esetben, ha õk már teljesen felgyógyultak).
A Birodalom
A játék egyértelmûen velük a legkönnyebb. A siker kulcsa a gyógyítók, belõlük is a papnõk: õk mindenkin gyógyítanak, ráadásul magasabb szinten még a nyavalyáktól is megszabadítják a csapattagokat (kõvé válás, paralízis, méreg...). A mágusosztályból egyértelmûen a fehér mágust tudom javasolni, hihetetlen nagy sebzést képes bevinni. A harcosok közül nagyon tudom ajánlani az angyalokat, viszonylag gyorsan beszerezhetõk, s kiválóan alkalmazhatók a démonhordákkal szemben.
A démonok
A legkevésbé szimpatikus faj volt számomra. Az elsõ néhány küldetés valami rémálom volt, gyógyító varázslat hiányában rengeteg idõt kellett eltöltenem a városokban, hogy a sérüléseim begyógyuljanak. Kicsit javult a helyzet, amint az Incubusok megjelentek, õk meglehetõsen jó eséllyel paralizálták le az ellenfeleket. Külön öröm, hogy a legtöbb ellenfélnek nincs immunitása a földalapú varázslatokkal szemben. A démonokat nem nagyon használtam, szinte mindegyik két helyet foglalt el, s nagyon sok pénzbe került, mire igazán jó harcosokat tudtam belõlük faragni. Kivételt képeztek a Gargoyle-ok, õket a remek védelmük, sebességük, s viszonylag nagy sebzésük miatt kedveltem meg.
A fõvárosok elfoglalása
Az ellenfeleink fõvárosának elfoglalása embert próbáló feladat, csak a legerõsebb csapatok lássanak neki. De miért is jó, ha elfoglaljuk az ellenfél fõvárosait? A válasz nagyon egyszerû: ez esetben teljesen kiiktatjuk az adott faj utánpótlását, megkapjuk a fõvárosban tárolt aranyat és mannát, valamint bekerülnek a varázskönyvünkbe az ott kifejlesztett varázslatok. Az általam közölt módszerek mind ki lettek próbálva, tehát a gyakorlatban is alkalmazhatók. Ez persze nem jelenti azt, hogy ez az egyetlen lehetséges módszer. Külön leírom a négy faj által használt stratégiát.
Legions of Damned
Érdemes rágyúrni az Incubus ágra, ez a negyedik szintû mágus egyik oldalága. Ezeknek a démonoknak a különleges képességük az, hogy kõvé változtatják az ellenfelet. Sajnos nagyon lassúak, ezért túl kell élniük az Õrzõ elsõ támadását. Tapasztalatom szerint az elsõ csapást hetes szint után élik túl. Ehhez szükségük lesz azonban minimálisan 35%-os sebzéscsökkentésre. Ezt úgy tudjuk elérni, ha veszünk egy kettes szintû Holy Armor (Empire) varázslatot a mágusboltban, vagy beszerzünk egy ilyen varázstekercset. A maradék 15%-ot varázsitalok elfogyasztásával tudjuk felszedni. A hátsó harmadik helyre a mágusvezérem került, elõre meg három Infernal Knight. Õket nem nagyon kell védeni, egy támadást alapból túlélnek, s ha minden jól megy, akkor az Õrzõnek többre nem lesz alkalma. Nagyon fontos, hogy kicsit feltuningoljuk a csapat találati esélyét. Erre kiváló az a lobogó, amelyik megnöveli a csapat találati esélyét 10 vagy 20 százalékkal. Két Incubus 70% körüli találattal már le tud bénítani egy Õrzõt. A harcosok sebzése elég gyér lesz, úgy 15 körüli körönként, de az ellenfél életereje idõvel elfogy. Nagyon hasznos még a mérgezés is, ez mindig a maximális sebzést adja, függetlenül a védettségtõl.
The Undead Hordes
Az élõhalottak esetében egyértelmûen a shade-eket kell használnunk az Õrzõk elintézéséhez. Õk azonban sajnos csak 50%-os hatékonysággal paralizálnak, ezért ajánlatos magunkra szednünk néhány szintet, mielõtt a fõvárosok ellen vonulunk. Ismét csak azt tudom javasolni, amit a démonok esetében: 70% találati esély alatt ne kötözködjünk az Õrzõkkel. A két shade-en kívül állítsunk még csatasorba három phantom warriort, nekik is van körönként 50% esélyük a bénításra. Sajnos a fõhõs által használt Ring of Hag (átváltoztatja imppé a szerencsétlen áldozatot néhány körre) egyetlen egyszer sem mûködött ebben a csatában. Aki gyorsan szeretne végezni a csatával, az vessen be egy magas szintû Death-t. A támadása elhanyagolható, viszont a mérgezése már nem (az Õrzõ magas védelme nem véd a méreg ellen). Egy kilences szintû Death körönként 70 méregsebzést visz be, így röpke 13 kör alatt egyedül is képes végezni a 900 HP-s ellenféllel.
The Empire
Talán a jó fiúkkal van a legtöbb esélyünk a fõvárosokkal szemben. Nincs más dolgunk, mint ötös szintre felnyomni két prophetesst, majd gondoskodni arról, hogy legalább 35%-os legyen a védettségük. Ezzel a módszerrel már simán túlélik az elsõ csapást, s ketten körönként 144 HP-t gyógyítanak az egész csapaton. Szerencsétlen Õrzõ hiába támad minden körben, az általa bevitt sebzést a papnõk minden kör végén felgyógyítják. Már csak egy harcos kell, aki szép lassan darabokra vágja az ellenfelünket. Az Empire hadjáratban találhatjuk meg a Soul Crystal varázstárgyat is, mely szépen leparalizálja az ellenfeleinket. Szükség esetén ez a varázstárgy is bevethetõ.
The Mountain Clans
A törp klánokkal is egyszerûen gyõzhetünk, nem kell más hozzá, mint egy erõs vezetõ, no meg a Son of Ymir jégóriás. Ketten simán lenyomnak egy Õrzõt, csak arra kell ügyelnünk, hogy kellõ védelmük legyen (80-90% meg is felel). Az óriás különleges képessége az, hogy a hagyományos sebzésen kívül még fagyaszt is körönként. Egy hatos szintû jégóriás további 60 pont fagysebzést okoz még a jól páncélozott Õrzõn is. Ne feledkezzünk meg arról, hogy kétszer nem használhatjuk ugyanazt a varázslatot a csapatunkon. Viszont azt senki sem tiltja meg, hogy ugyanolyan típusú varázslatot tegyünk magunkra. Abban az esetben, ha a 10 és a 20%-os védelmet egy körben varázsoljuk magunkra, akkor az értékek összeadódnak, s 30% védettségünk lesz egy kör erejéig. Ugyanez igaz a varázsitalokra is: a hatásaik összeadódnak.
Sziasztok, az Oddworld: Abe's Oddysee és az Oddworld: Abe's Exoddus játékokhoz kellene végigjátszás. Ha van magyar az jó lenne, de jó az angol vagy német is. Elõre is thx!