nemsok bajom a ps2-vel csak ha szidja a pc-t a kölök akor nemtom i a faszé csodálkozik ha visszaugatok neki... nemtom ezen mi a fura?
hát remélem is....
legjobban X-en és PC-n kéne kinéznie....
X-en nem kell ugynis megküzdeni az irdatlanul ócska oprendszerrel értsd megeszi a gép erőforrásait:))) aztán PC mert ugye vannak 1.6GHz gépek és ugye az 6-szor gyorsabb...mint a PS2.... jut eszembe PC fanok...hány "bitesnek" számít mondjuk P4 geforce 3 kártyával????
ha ezek után mégiscsak a PS2 jó helyen végezne, akkor kérdem én mi a picsát csináltak a hardware-esek 2 évig?:)))))
az x konzol és a PS2 is....az hogy usb van rajta attól még semmi sem lesz PC:)))SQJ szerint az X az PC?:) ennyi erővel a kenyérpirító is konzol mert villásdugóval csatlakozik az elektromos hálózatra...mint a többi konzol...
ja tüskéken állnak a hangfalaid?hangelnyelő bélések??aranyozott csatlakozók?...
egy filmben valóban számíthat...de egy autós játéknál????örülsz ha a pályán maradsz, és nem azt füleled hogy most a hátsó hangszórók sztereok-e...inkább ne szagasson és legyen irányítható...és a hang meg legyen igazi motorhang...ne valami sipákolás
de most mi a töknek izguljak rá...még mindig a GT3-mal megyek.... f12001 nyitott a szezon...azt is csinálni kéne:)
és még a halom sport:)már izomlázam van NHL2002, PES...mind bajnokságok
ezenkívül asszonykámmal várjuk a csemetét...igazi real 3d nem prerendelt baba lesz ..interaktív....igazi hanggal...torzításmentesen:) és sörözni sem árt néha...meg forumozni:)
én csak röhögni járok be ide...kikapcsol az a fanyar FREAK és PYREX PC-s duma:)))))X EMU-ra várnak és fanyalognak, ha más jót játszik
"a ps2-n van usb???"....bazzz hát mit szól ide, az aki még ps2-t sem látott:)minden boltban ott fityeg, de megnézni 30 cmről azt már nem:))))
na ez okoz vidámságot....
közben egy szaros PS2 ára az uj csucs GEF kártya alatt van:)..de juszt sem vesznek...marad a fanyalgás
nem 128 nem 256 hanem 32 bites!! amd ből lassan jönnek a 64 bitesek is... meg másból is.. a kormányt nem adom el 1)meghalt a pedal része remelem megszerelik ( lehet hoyg me ms:))) 2)nincs masik ertelmes kormany!!
"Carmack a 64 bites jövõrõl 2000. május 03. 09:50, Szerda - Mortimer
(GameSpot) John Carmack, a Quake játékok fõ tervezõje és programozója legújabb terveiben kifejti a 3D grafika fejlõdésének jövõjét, amiben a jelenlegi 32 bites színvilág továbbfejlõdését vetíti elõre. A mostani WinHEC-en történt események, az nVidia és az ATI következõ generációs videókártyái láttán sokak tehetik fel a kérdést, hogy milyen játéknak van szüksége ekkora teljesítményre. Carmack kifejtette a szabvány 64 bites szín szükségességét, mivel a gyors 3D kártyák nem a még nagyobb felbontások (még több pixel) felé fejlõdnek, hanem sokkal több dolgot képesek egyetlen pixelen csinálni.
Az új, bonyolult környezeti hatások - mint pl. a domború felületek (bump mapping) - sokkal valószerûbben jelenítik meg a való világban meglévõ anyagokat és tükrözõdéseket, sokkal több réteget használnak, és pixel szinten kombinálják azokat. Az elsõként a Quake III-ban felhasznált pixelenkénti árnyékolás már a GeForce 2 GTS fõ jellemzõje. Az a gond a jelenlegi 32 bittel, hogy számos dinamikus fényforrást le kell butítani a mostani szintre, a bonyolult számítások minden lépésénél figyelni kell, hogy beleférjen a mai hardverek 32 bites szabványába. Ez a minden számolásnál bekerülõ pontatlanság a kép reszketését, és 32 bites színmélység esetén is nyilvánvaló színeltéréseket okozhat.
Carmack kifejtette azt is, hogy a mostani fejlõdés csökkentheti a játékokban a rést a valósidejû renderelés és a Pixar-féle elõregenerált videók között. A 3D hardverpiac igen gyors gigapixeles teljesítményre fejlõdésével ideje a fejlesztõknek is átgondolni a kártyák még hatékonyabb kihasználását. Persze a szabványok bármilyen mostani megváltoztatása hosszú ideig nem lenne semmilyen kihatással a termékekre; a 32 bites színmélység is még csak tavaly lett széleskörben elfogadott."
ezt most valaki nekem magyarázza mán el...
van köze a színmélységnek 32 ,64 bit? mondjuk a processzorokhoz? vagy csak fantáziálok?..nem értek a programozáshoz sorry
"Az Intel közölte a McKinley technikai részleteit 2001. augusztus 31. 07:34, Péntek - JohnnyCage
Az Intel Corp. az IDF konferencián számos érdekes technikai részletet közölt a 64 bites Itanium processzor utódjáról, a jövõre megjelenõ McKinley-rõl.
A McKinley processzor nyilvánosságra hozott technikai részletei között szerepel az Itaniuménál sokkal gyorsabb rendszerbusz, amelynek ráadásul a szélessége is a korábbi kétszerese, 128 bit lesz. Az új processzorban több olyan utasítás végrehajtó egység is lesz, amely az Itaniumban nem volt megtalálható, sõt a McKinley-be integrált level-3 cache is kerül.
A McKinley újításai lenyûgözték az IDF konferencián megjelenõ elemzõket és szakembereket, és az új 64 bites processzort a jelek szerint jóval nagyobb érdeklõdés kíséri, mint a társaság technológiai elõrelépéseit, például a Hyper-Threadinget. "A Hyper-Threading is érdekes, de az igazi nagyágyú a McKinley lesz" - mondta Tony Massamini, a Semico Research elemzõje."
Hát eléggé el*aszták a programot... Leszedtem a demót és következõket tapasztaltam: P4-1.6A + Asus Gf3 V8200Deluxe(Sima, nem a TI200)és 512DDR-el 640x480 visszavet garfikán is szaggat ezerrel.... több driverrel is kipróbáltam
Ez csak egy alfa demo.Nem hivatalos!Mindenkinek szaggat.
Most nyomtam vele,csak rohadt álmos vagyok és holnap dolgozom.Na hie! Most már tényleg csicsika
Olvastam, hogy itt par embernek tetszett a gama. Hat nemtom, akkor vagy en vagyok a nagyon hulye vagy vmi szar vagy meg tenyleg alpha mint ahogy djcom irta, de en ilyen szar gamat utoljara konzolon lattam/mdjuk nem meglepo egy tocatol/, leesik az ajto vagy nem... Remelem a PC-s szimulatorok nem ebben az iranyban akarnak "fejlodni".
kurva jó a fizikája, bár ezt elég nehéz megtapasztalni a geci érzékeny irányítás miatt
bár ami a FFB effekteket illeti, abban nagyon ottvan!!!!!
de akkor most milyen? ha azt mondod, jó a fizika, de sz.r az irányítás, akkor sz.r az egész! tudnom kell, mert nálam ez a játék megvételre van előjegyezve :)
engem az elején annyira idegesített a gt3-ban a ffb, hogy kikapcsoltam... de most már f.sza :)
miert lenne szar az iranyitas olyan akrados. Jo az egesz csak megeszi a gepet.
nyugi freak:)...a nagy autóséhséged ki lesz elégítve ezzel is....annyira gyökerek mostanság az autósgammák PC-re hogy az már nevetséges, de ez biztos ad egy kis felüdülést....úgyhogy gecijó lesz:)
az nem lehet, hogy azért hasonlítanak egymásra ennyire, mert a bmw-é az mg? vagy valami ilyesmi? mint ahogy az angol opel-t vauxhall-nak hívják... lehet, hogy most totális hülyeséget mondtam, de nagyon egyformák...
nem vagyok tisztában a helyzettel, de a valóságban ANNYIRA nem hasonlítanak
Demo kipróbálva. 60% elkészültségi fokban leledzik a progi. Valóban büntet. Bump mapping, reflexion map-ok. Dögivel. Napsütés új idõszámítása a grafikában. :) Nem rossz. Határozottan nem rossz. Aztán jönnek a törés effektek. Na igen. Ez már valami. Letöltés: www.hcgamer.hu Akinek inge vegye magára!
azért az irányításon még lesz mit javítani, és némi graf. optimailizálás is ráfér