pontosan....az egyik haveromnak belinkeltem a lenti kamazos képet és nem akartaelhinni hogy ez télleg 1 játék lesz....amúgy megragadnám az alkalmat és megkérdezném hogy milyen problémák miatt nem mehet esetleg a damage addon pack ??
de azt azzé télleg ne hadjuk figyelmen kívül hogy napjainkban a hardver eszközök gyórsan válják egymást, és ez a folyamat csak gyorsabb lesz...mivel ez a játék 2004-re van kiírva, addigra lehet hogy az általános gépkonfig olyan erõs lesz amit ma el se tudnánk képzelni...pl.: alig jött ki a 2,4-es P4 de már azt lehetett hallani hogy megkezdték a gyártását a 3.06-osnak...augusztusban vettem az 1800+ -os XP-met ami akkor azzé még elég ütõs volt( nem mintha most nem lenne az) de mostanában mindenki adja el mert a 2400+ -at és stb procikat veszik...nekem egy darabig elég ebbõl alig fejlesztettem fel a gépet, de már kezdhetem megint. annyi pénzem meg nincs hogy egy napjaink csúcstechnologiáját képviselõ gépet rakjak össze...azt meg remélem hogy minnél kisebb konfigra tudják majd optimalizálni...
1. azok a videók akár 640*480ban is készülhettek volna, nem veszed észre a kisablakos divx-en 2. ha megnézed akkor a draw distance még az újabb videón is elég kicsi, pedig feltételezem, hogy azt egy akkori csúcsgépen futtaták.
Ami még aggaszt: a képek és a video nagyjából egy battlefield pályányi terepen készültek, és az összes objektum egy helyen van, semmi újat nem lehet látni, olyan mintha csak az az egy pálya lenne kész.
Szerintem nincs értelme azon veszekedni, hogy 2003 tele, vagy 2004 eleje, ugyanis mind2 még messze van. Szóval ha most azt is mondják, hogy 2003. tele, attól még az lehet akár 2005-ben is, vagy 2003. nyarán is (amit kétlek :)). A megjelenési dátum elég relatív dolog. Én nem emléxem olyan játékra amelyik egy évvel a megjelenés elõtt meg tudta mondani, hogy mikor fog megjelenni...
Teljesen lényegtelen, hogy hogyan definiálják a pályát, nem ezen volt a hangsúly...
Duke aze Forever mert orokke csak kesziteni fogjak es sosem adjak ki... en az elso DUKE4ever kepet egy 98as 576kbyet-ban lattam... aztan 1 eve egy pcguruban lattam azokon a kepeket bemutattak hogy milyen gyonyoru hibai lesznek a jateknak... :))))
2003... :)
En azt mondom, hogy 2003 aprilisaban fog megjelenni a duke forever, es ebben majdnem biztos is vagyok... Van tobb jele is a dolognak:)
nekem meg van egy 98 as Duke nukem forever videom!!!!!!!! 33 mega az E3 on mutatták be. ÉS már ott aztt mondták hogy 99 elején kész lesz a game... Egyébként a DUke baja az hogy mindig a legujabb endzsinre akarják csinálni. Elkezdték Q2 motorra aztán áttértek z Unrealra, aztán a Q3 motorra aztán most asszem au UT warfare re ... nem lesz ebbõl semmi.
Majd szolok nekik hogy egy folrobbant atomeromu sugarszenyezett kornyeken viragos kertek es tancolo kislanyok is kellenek mert kulomben unalmas:DDD Szedd le az utolso muvit es erdekes dolgok vannak benne.
www.hardwired.hu-n szavazzatok STALKER-re eppen 2ik most 1 DOOM3
Erröl a játékrol aza véleményem, hogy tul szép ahhoz hogy igaz legyen. Nagyon szép képeket láttunk, és egy nyulfarknyi videot. Minden szép és jo, de ez tényleg ilyen szép? És lesz majd VGA meg CPU is alá? Remélem tényleg ekkora durranás lesz, mive la DoomIII nem fog lekötni az infartus elöidézö hangulatával. LEsz ebböl demo valaha? Az megmutatná, hogy mit is várhatunk. Ahhoz hogy durranás legyen kevés a szép grafika. Lássunk vmi többet is.
(És nem Stanislaw Lem írta, mint ahogy valamelyik számtech újságban olvastam...)
A könyv egy arcról szól, aki egy idegenek által meglátogatott, most a hadsereg által körbezárt és õrzött szovjet területrõl csempész ki nagy lóvéért cuccokat hol hivatalosan hol fû alatt. Aztán bevisz magával embereket is. Nem lövöm le a poénokat, hátha valaki veszi a fáradtságot és elolvassa vagy megnézi. Könyvben persze mindíg jobb.
Nem vagy teljesen képben:
"A Piknik a senkiföldjén" ugyan egy novella, én azonban nem errõl beszélek, hanem a STALKER-rõl, ami a "Piknik a senkiföldjén"-bõl íródott...
Hejjj...na ez az a gáma amit jobban várok még a DOOM III-nál is....
[Duke 4Eva meg mehet a picsába...olyan tudodmit nyuszika feelingem van már tõle]
Van valakinek bárminemü infója a megjelenésrõl????
Most olvastam valahol, hogy duke nukem forever szindrómában szenved! Azt nyilatkozták, hogy ááá lehet hogy ebben az évben nem is jelenik meg.
Az nagy sux lenne.... Direk miatta tuningolom a masinámat... :-DDDD
GAMESTAR ONLINE
Késik a S.T.A.L.K.E.R.? [2003. január 08. @ 16:25 - ZeroCool] Német testvérlapunk szomorú információi szerint sajnos késik egy kicsit a sokak által várt S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost. Úgy tûnik ugyanis, hogy 2003 negyedik negyedévében, sõt inkább csak 2004 elsõ negyedévében érkezik majd meg :( Úgy gondolom ez egy szempont miatt nem lesz probléma. Ekkorra már teljesen lecseng majd a Doom III láz, és sokkal nagyobb örömmel fogadhatjuk majd az új trónörököst...
...Q: When will S.T.A.L.K.E.R. be released? Who's the publisher? ...A: The game is slated for release in Q4 2003. On the territory of CIS S.T.A.L.K.E.R. will be published by Russobit-M. The worldwide publisher will be announced a bit later.
Feltettem pár képet addig is a S.T.A.L.K.E.R.-rõl, hogy feledtesse a csúszás miatti szomorúságot... :)
K é p e k
ÁÁÁÁÁ nem feledtettél semmit !!! sõt ezek a képek olyan jók hogy fokozzák a késés miatt fellépõ szomorúságomat ! :) ez a kép (de a többi is)engem padlóra tett
"(IGN) Egyre inkább kérdéses, hogy a STALKER még idén megjelenik, mivel egyre durvább megoldásokkal rukkolnak elõ a készítõk, a játékmenet pedig közel sincs végleges állapotban. Nézzük mivel szolgálnak az ukrán fiúk. Mivel egy 30 km2 méretû területen kolbászolhatunk, ezért a teljesítmény érdekében az AI távolság alapon mûködik. Amint egy ellenség perdül elénk, legyen az zombi, mutáns, telekinetikus/telepatikus törpe (alkalomadtán egy telepata törpe irányítása alá kerülhetünk, aki mindenféle szemetet szór az irányunkba) vagy bármi más, az AI bekapcsol. Egyedül a többi Stalker AI-ja van állandó készültségben, minden más esetben a rendszer szunyókál.
Mivel minden Stalker a zóna titkát kutatja, ezért folyamatos versenyben állunk a többi, számítógép által vezérelt egyénnel. Az is elképzelhetõ, hogy elõbb visznek véghez különféle feladatokat, így nem csak rajtunk múlik az elõrenyomulás sikere. Az AI egyelõre alap szinten mozog, nem nagyon demonstrálták a képességeit. Az NJK-k egyelõre látás és hallás alapján reagálnak.
Az óriás területen nem nyomulhatunk kedvünk szerint, mivel egyes térségekhez erõsebb sugárvédelmi ruha szükséges. A nem játékos karakterekkel való interakció befolyásolja a játék kimenetelét, ezért számos befejezésre számíthatunk. A szörnyellák, ellenséges Stalkereken kívül egyéb veszélyekkel is számolnunk kell. Földrengések, instabil területek, robbanások vethetnek véget életünknek, ezért bármiféle elszinezõdést, egyfajta anomáliát vélünk felfedezni a közelben, gyorsan fedezékbe kell húzódni, különben AK-val felvértezett sültcsirkévé avanzsálunk. A nappalok és éjjelek váltakozása, plusz az idõjárási viszontagságok is jelen vannak. Estére pedig megéhezünk. Éhségünket és leszívott életerõnket sokféleképp pótolhatjuk. Fölnézünk az égre és ledurrantunk egy madarat, majd megsütjük, de a gombászkodás (nem tudni, hogy gombaszedõ malacot lehet-e bérelni :) sem kizárt. Alkalomadtán pedig barter üzletet köthetünk az NJK-kkal 1-2 elsõsegély csomagért. Lehet, hogy a Deer Hunter eladásai is veszélybe kerülnek a STALKER által :).
Az endzsim képességeit már sokszor taglaltuk, a képek magukért beszélnek, de az egyidõben 2 million poligon sem elhanyagolandó tényezõ. Persze ehhez megfelelõ erõmû is szükséges. A jó teljesítményhez inkább soksoksok memória szükséges, mivel egy GeForce 2 is elegendõ lesz a játékhoz. Csekkoljátok a múvikat, büntetnek...
A fizikai rendszer szinte már alapkövetelmény egy játék életében. A STALKER itt is büntetõ felhozatallal szolgál. A tárgy- és rongybaba fizika mellett lesznek építmények, melyek hajlamosak összeomlani, remélhetõleg nem alattunk. A testek valós módon szállnak alá, földet érve pedig tompa puffanás kíséretében kitekert testtartást vesznek fel. Természetesen a földön heverõ tárgyakat is noszogathatjuk, a hullákkal egyetemben. S akkor jöjjenek a jármûvek, melyek valósághûen követik a terepet. Vehetünk majd jó kis kelet-európai csodákat, többek között Yugo-t, de a páncélozott csapatszállító sem kizárt :). Sajnos légi jármûvekkel nem szálldoshatunk, iunkább ellenünk vagy épp javunkra vetik be a fegyveres erõk.
Ez kész! Amennyiben a sok extra mellett nem törpül el a játékmenet, a STALKER kétségtelenül az év játéka várományosa. A nyitott játékmenet lehetõségek teljes tárházát tárja elébünk, csupán rajtunk múlikmiként godzilláskodunk a Zónában. "
http://www.hardwired.hu/dl/3/10/stalkergdc1.zip video
A Zónába akarok lenni!!!!! Mikor jön már ki?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
DN3D4ever stilus...boeee....inkább "never" lesz..pár hét újabb bejelentés....és elõször cs xkokszra ect.....utálom ezt....
Anyjukat hogy mindent csak arra a szar dobozra hoznak ki elõször...aztán bejelentik hogy nagyon sok X-es láma vette meg, ezért feleslegesnek tartjuk kiadni PC-re...SUXXXXXXX
from hardwired: "Megdöbbentõ hírt kaptunk két játékfejlesztõ csapat egyesülésérõl!
Az id Software cég fõ programozója, John Carmack, ma délután, a vele készített televíziós interjúban elismerte, hogy a STALKER címû orosz játékot meghajtó 3D motor sebességben felülmúlja a DOOM 3. motorját. Carmack ezt az állítását arra alapozta, hogy a STALKER motor több fényforrás esetén gyorsabban rendereli a mozgó árnyékokat, mint a DOOM III. motor. Továbbá a STALKER kiválóan kezeli a KÜLTÉRI részeket, míg a DOOM III. motor szabadtéri ábrázolásban igencsak gyengélkedik!!
Carmack és cége nem akar potenciális versenytársat. Óriási összeget ajánlottak fel ezért az oroszoknak, hogy felvásárolják a STALKER motort és vele együtt a teljes csapatot. A megállapodás ma délután született meg. A két fél aláírta a szerzõdést. Fõleg az orosz csapat járt jól, hiszen eddig sokkal kevesebb fizetésért dolgozhattak, mint az amerikaiak.
A STALKER csapat jövõ héten átköltözik az id Software fõhadiszállására és a két cég a STALKER és a DOOM III. befejezése után új játék fejlesztésébe kezd, melynek nyilvánosságra hozott címe: MARS GATE Demons from beyond
lesz. A játék stílusa horror RPG, kegyetlen akcióelemekkel vegyítve. A MARS GATE címû terméket már a KOMBINÁLT DOOM III. és STALKER 3D motor hajtja meg!