sztem meg nem kell választani sztem nekem mind2 nagyon be fog jönni! :) Amúgy meg más világ a két játék. Az egyik szörnyes, többnyire városban játszódó gém lesz (eddigi infok alapján), a S.T.A.L.K.E.R. meg katonai taktikai FPS, nagy nyílt terepekkel.
Amúgy meg ez keleti fejlesztés, szóval szerintem jó lesz ez. :)
Miért ne lenne semmi köze? Max a grafikába nem tud beszállni. Amúgy megjegyzem igazán kiemelkedõ fps mostanság (MOHA OK. :) ) nme jelent meg. A HL-ben anno minden olyan elemet beletettek ami ilyen egy játékban elfér(sõt kötelezõ). Azért az mégsem véletlen, hogy még mindig beszélünk róla. Nagyon nem tudsz még egy ilyet mondani (ööhh Unreal !!! Jóvannagyöztél) ) pedig 5 éve alatt jelet meg néhány versenyzõ.
Ja csak a Valve már bizonyított, az ukrán srácok meg olyan dolgokat ígérnek és mutatnak amelyek eléggé hihetetlen és soha nem látott dolgok. Õszintén remélem sikerül nekik a kivitelezés úgy ahogy megálmodták. (Az biztos hogy a grafikára és a feelingre nem lesz panasz :))
Na ez az, amit NEM hiszek el. Több okból is, nem akarok belemenni, a legegyszerûbb ok annyi, hogy ugyanezt mondták a TF2-re is évekig, aztán szépen meghalt a project. Ha dolgoznak is rajta, azt max fél éve teszik.
bazz bírtam vagy 10 sort erre zokszó nélkül nem került ide. Szóval az már biztos(?) infó, hogy a HL2 után 6 hónappal ki fog jönni a TF2. (Már a többi észrevételemet nem írom megint. Elfáradtam. :))
de amúgy nem érdems rajta vitázni. Ha nem lesz itt, akkor mással játszunk, ha meg itt lesz, akkor meg örölünk neki. :)
"A THQ fogja kiadni az ukrán GSC Game World által fejlesztett S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost címû FPS-t. A játék egy alternatív jövõben játszódik Csernobil második katasztrófája után, amikor egy hatalmas veszélyes terület jött létre, ahova csak a kincsvadászok merészkednek be. A kincsvadászok egyikeként kell bejárnunk a területet, ami nem lesz egyszerû, ugyanis számos alkalommal összetûzésbe keveredünk a többi kincsvadásszal, na meg a területen élõ mutáns szörnyekkel is. A játéknak gyönyörû lesz a grafikája, és a fejlesztõk ígérete szerint egy átlagos konfiguráción a képernyõn egyszerre akár 100 ezer poligon is lehet, mindez 60 fps mellett."
HURRÁ, HURRÁ
lehetne a címe "Kincsvadászat CSernobilban avagy Itt még az is fénylik, ami nem arany!"
Eddig itt a topicban arról volt szó, hogy a beszúrt képek PHOTOSHOP-al manipuláltak.
Azért ilyen a karakter keze, amilyen. De a videókon már látszik, hogy nem így van. A játékban így néz ki.
IMHO nagyon gagyi. Most ezt a rajzos grafikát komolyan gondolták ? Az égbolt meg sok tereptárgy, mint a fénykép és akkor a karakterek, meg mintha egy SCI-FI rajzfimbõl kerültek volna ki !!! Ezt én nem szeretem. Ha rajzos, akkor ott lesz a XIII. !!! Az direkt olyan.
De a Stalker !!! Miért nem lehetnek a karakterek és a növényzet is olyan fotórealisztikusak, mint az égbolt ?
Láttátok a FAC CRY képeit ? Annál ugyanez a helyzet. Gyönyörû az egész, de valahogy olyan rajzolt, mesterkélt, "mûanyag" minden !
Ja és ugye nem gondolták komolyan azt a lens flare effektet ? Ez már lejárt lemez. Amikor újdonság volt, akkor minden játékba beletették, de már nevetséges.
FREAK: ja ez a futástechnika enyhén fura.. :) Viszont a lövések miatt nem aggódnék tudják ezek a sácok hogy mûködik egy fegyver, elég csak ránézni a BRUTÁL fegyvermodellekre amit készítettek!
Ja ez tényleg durva.. B.C. se rossz ilyen téren. :) De a STALKER az igazi! Lada, Kamaz, Niva powa! :)
meg egy másik jelenet (de tegnap 26 trailert láttam, lehet, hogy keverem), amikor asszem távcsövessel lõnek egy álló faszit, és harmadikra borul meg.....
Igazad van tényleg van a végén ilyen. :] Helyesbítek: a másodikra borul meg (azért ha elsõre borulna az lenne az igazi), a harmadikat amikor lövi akkor már épp azon van az emberünk hogy lefexik a földre. :)
A THQ által közzétett megjelenési listából kiderül, hogy a régóta várt ukrán csodaFPS debütálást 2004 szeptemberére ütemezte át a kiadó. Feltehetõleg az idén esedékes FPS tumultus, illetve a játékra váró töménytelen fejlesztési idõ végett csúsztatják ennyit a STALKER-t. Kicsit leül majd az információroham és 2004 közepe tájékán újra megindul az áradat, addig is lesz mivel eltöltenünk az idõt
Hát igen azért ez így gáz. Egy évvel a HL2 után már senki le sem fogja szarni a STALKER-t. Akkor a legutolsó shareware szarnak is lesz olyan grafja.
Na meg a töménytelen, HL2-re épülõ modnak...
De még az Unreal Warfare engine is lazán utoléri majd.
Meg olvastam tegnap azt az interjút... random küldetésgenerátor, háááát... meg nem lehet vízbe menni... :/
EZ bazmeg egyszerüen megaSUX! Másfél év múlva mehetnek a francba a játékukkal! Hetente megjelenõ videók meg shot-ok aztán meg egy 2004 szept. megjelenés????????
Akkor ráérek még processzort venni! Inkább veszek markert! :-DDDDD Pc Sux. Paintball rulez!