"Meg olvastam tegnap azt az interjút... random küldetésgenerátor, háááát... meg nem lehet vízbe menni..."
Te is ? Hát én is azon mosolyogtam ! Az ám a fejlett játék ! Nem lehet vízbe menni ! LOL ! :D Amúgy mindenki olvassa el a HW-en az interjút, mert az aztán a "sokat beszél, semmit nem mond" típusú szöveg !
Az tényleg gáz, hogy 2004. szeptember, csak aztán nehogy az legyen, hogy az összes konkurrens még vár, mert azt mondja: "Hú, ázze ! Sztálker csak 1,5 év múlva. Vájunk már mi is !"
Ennek a játéknak 500km-s füstje van, a lángja meg....pfff
Sajnos nem:
"Feltehetõleg az idén esedékes FPS tumultus..."
Vagyis nem szándékoznak a DOOM III-al és a HL2-vel (meg a FAR CRY, meg a XIII) stb. együtt megjelentetni.
Mellesleg nagyon nincs kész a projekt ! Én ezt mondtam már akkor, amikor megláttam a múvikat belõle ! Hogy rengeteg munka ven még ezzel.
A kiadott temérdek képek esetében sem derül ki egyértelmûen, hogy melyik nincs PHOTOSHOP-al kiozmetikázva. Szóval ezen dolgoznak még nagyon sokat IMHO.
De azért ugye tudod, hogy ez nem magyarázat. RALLY versenyt feldolgozó játéknál sem az a szándékom, hogy a palánkot zúzzam, de azért "úgy szép", ha kidõl, amint nekihajtok. Érted ?
Ennyi erõvel minek mozgatsz bármilyen tereptárgyat a HL2-ben, hiszen City17 lakói meg a többi ember nem azért rakta oda, hogy te lelökd onnét. Ne szedd le a radiátort a falról, mert majd a szerelõnek újra fel kell raknia, és az a tulajnak sok pénz.
Jól van ! Látom más is ugyanarra gondolt, mint én !
Abban a cikkben igen hülye kérdéseket tettek fel (kötélen mászás meg ilyenek..). Víz hiánya egyszerûen azon a területen nincsenek nagy vízfelületek, ilyen egyszerû az egész. Hiányzik a kutyának.
A kedvetekért egy interjú:
Petyus: Csá Gabe! Gabe Newell: Szia Petyus. P: Lenne pár kérdésem a HL2-vel kapcsolatban. Ugye láthattuk a fadeszkák milyen szépen lebegnek a vízfelszínen? GN: Igen. P: Nos, képes lesz ebbõl Gordon tutajt eszkábálni? GN: Nem.. igen.. az ellen nem véééd. P: Gordon szétlõheti-e a pálya összes falát RPG-vel. GN: Igen nagy interaktivitásra törekedtünk, a legtöbb tereptárgy... P: Tehát NEM? GN: Sajnos nem.. P: Tegyük fel folyton lökdössük Alyx-et. Az AI ilyenkor érzékeli ezt és kultúrálatlan, tolakodó viselkedásünk miatt Alyx a továbbiakban nem fog velünk együttmûködni? GN: Öö, Alyx a történet szerves részét képezi.. P: Tehát nem? GN: Nem. P: Köszönöm az interjút!
Nos, mint ebbõl az interjúból láthattátok a HL2 egy szar, interaktivitás nélküli játék lesz! Pusssz! :)))
Elfogultság jeleit vélem felfedezni !
Megjegyzem: észrevettétek, hogy a HL2-ben minden deszka éppen középen törik ?
A stalkerben nem fog úszni a fa (megjegyzem: már a HL-ben is rá lehetett állni a lebegõ dobozokra, szal itt is lesz tutaj), nem lesz Alyx, és LESZ falrombolási lehetõség. Szevasz!
Yeah of course. Mint ahogy irtózatos butaság volt pl. ZeroCool azon beszólása, hogy a STALKER nagyságrendekkel jobban néz ki mint a Doom3 vagy a HL2. Érdekes, most hogy nem csak scannek vannak, már más a véleménye (vagy csak mert már az olvasók véleménye is más).
Majd meglátjuk melyik hogy néz ki. Tény, a HL2 videókon jóval többet mutat, mint a scannelt képeken..
Én egyébként sosem hittem ebben a STALKER-ben igazán, csak most meg az nem tetszik, hogy egy csomóan azok közül sárba tiporják, akik régen mennybe emelték.. egyiket sem kell teljes mellszélességgel, amíg meg nem jelent.
ELVILEG hasonló fizika lesz benne mint HL2-ben és ELVILEG az egész játék mindennél szabadabb, interaktívabb lesz.. majd meglátjuk. De ez a legutóbbi cikk ez egy bullshit, csak nézzétek meg komolyan ilyen szar kérdéseket feltenni, eszméletlen. És most legutóbb mindenki ez alapján temeti a játékot.. nekem összesen ez nem tetszik, még véletlenül sem akaroka a HL2 ellen flémelni, mert ugyanúgy várom, mint ti.
Igen ez ugyanolyan mint az összes más dologban: ati vs. nvidia (eddig "király volt a gf4, most a tömeg a r9700-at élteti akkor gyorsan én is azt fogom, pedig képen sem láttam még") AMD vs. intel meg minden. Az embereknek sajnos kell pár év, amíg átszoknak dolgokról, nem változik gyorsan a véleményük.
"ELVILEG az egész játék mindennél szabadabb, interaktívabb lesz."
Tökéletesen értelek, mert elõször én is csak néztem, hogy a riporter vajon komolyan gondolja-e kérdéseit. Jó a HW, friss, meg minden, de néha túlteng a "szamócacserszömörceviccesekvagyunkagyhalálszintjén" dolog !
De a fenti idézet tõled...
Nem lennél szkeptikus azzal a nagy szabadsággal és interaktivitással kapcsolatban, ha kiderülne, hogy azért a fizika nem lesz mégsem annyira komplett, mert a tereptárgyakat és egyéb dolgokat sok helyen csak forgatókönyv szerint lehet manipulálni, emellett még a pocsojába sem tudsz belegázolni ???
Én ezen estem komoly gondolkodóba és azon, hogy míg a HL2-höz és a többi konkurenshes remek demonstráló videók és képek jelentek meg, addig ehhez a PHOTOSHOP-al manipulált képek pontosan SEMMIT nem érnek, míg a két E3 video enyhén szólva mulatságosan fejletlen játékot állít elénk.
Én várom a STALKER-t, mert egy jó játékkal a játékos jár jól, de már felkészültem a legrosszabbra is, hogy bukta lesz, míg a konkurenseirõl (a DOOM III-at kivéve) nem tudom ezt elképzelni.
Ácsi ! Bokáig vagy derékig érõ vízrõl nem hallottál ???
Azért az mókás lesz, hogy egy 2004 végén megjelenõ játékban még egy pocsoját sem lehet szétfröcskölni.
Amúgy a megvalósított úszással kapcsolatban többé-kevésbé igazad van.
A Delta Force 2-ben szvsz meglehetõsen jól oldották meg. Kicsit a vízfelszíni mellúszás sebessége gyors, de vízalatt már teljesen reális. És nem tudsz lõni, csak "underwater" fegyverekkel.
"Tökéletesen értelek, mert elõször én is csak néztem, hogy a riporter vajon komolyan gondolja-e kérdéseit. Jó a HW, friss, meg minden, de néha túlteng a "szamócacserszömörceviccesekvagyunkagyhalálszintjén" dolog !"
Azt az elhíresült interjút nem a HW-es srácok csinálták, hanem egy STALKER rajongói oldal szerkesztõje. a HW-esek egy nagyon is jó interjút készítettek régebben, érdemes elolvasni.
"Nem lennél szkeptikus azzal a nagy szabadsággal és interaktivitással kapcsolatban, ha kiderülne, hogy azért a fizika nem lesz mégsem annyira komplett, mert a tereptárgyakat és egyéb dolgokat sok helyen csak forgatókönyv szerint lehet manipulálni, emellett még a pocsojába sem tudsz belegázolni ???"
Fizika márpedig van a STALKER-ben, nagyon is komoly ezt videón mutatták, és minden tárgy mozgatható lesz a készítõk szerint. Miért ne lenne? Azt nem tudom HL2-höz képest milyen színvonalú lesz. A vizes dolgot hagyjuk, az egy teljes hülyeség.
"Én ezen estem komoly gondolkodóba és azon, hogy míg a HL2-höz és a többi konkurenshes remek demonstráló videók és képek jelentek meg, addig ehhez a PHOTOSHOP-al manipulált képek pontosan SEMMIT nem érnek, míg a két E3 video enyhén szólva mulatságosan fejletlen játékot állít elénk."
Na ne nevettess. :) Belinkeltem neked az engine moviet, tessék megnézni, egyébként sincs semmi baja a videoknak, csak látszik, hogy nincs kész a játék még semennyire. Photoshoppal manipulált kép az az EGY darab van, a többi tisztán ingame - ha nem annak tûnik, az azért van, mert az engine olyan effekteket rak rá.
"Én várom a STALKER-t, mert egy jó játékkal a játékos jár jól, de már felkészültem a legrosszabbra is, hogy bukta lesz, míg a konkurenseirõl (a DOOM III-at kivéve) nem tudom ezt elképzelni."
LOL, hát ha valaha is lesz olyan id játék ami nem lesz az éppen aktuális FPS-élvonalban akkor megeszem a kalapom. :D Nem hogy a Doom III, ami egy zseniális játék, már láthattuk az alfában is, ami 2 éves és MESSZE van a full, végleges verziótól..
Egyébként ez a kurva nagy tévedés a dologban: csak 2004 szeptemberben jön a STALKER.. és? Akkor nem fog büntetni? Dehogynem.. az lehet, hogy hamarosan kijön a Half-Life 2, de ne higgyétek, hogy ettõl kifordul a sarkaiból az FPS világ. Csak meg kell nézni az E3 felhozatalt, sok JÓ FPS lesz, de egyik se tudja még csak meg se közelíteni a DOOM III/HL2 színvonalat. Ne felejtsétek el, az elsõ HL is etalon volt ÉVEKIG, 2000-ben tudtak olyan játékokat kihozni (Deus Ex, NOLF) amire mindenki azt mondta, hogy na ezek többet nyújtanak mint az elsõ HL.. ami már akkor is "régi darab" volt. Nem lesz ez most sem másképp - és én azt mondom, hogy ha egy évvel utána egy "sehonnai" ukrán csapat játéka tudja azt nyújtani, mint a nagy VALVE nagy Half-Life-a akkor már valami fantasztikusat csináltak.
Pár napja bukkant fel a hitelesnek tûnõ matéria, mely azt merészelte állítani, hogy sokunk kedvence, a S.T.A.L.K.E.R., csak 2004 õszén látna napvilágot. Nos, az Oblivion Lost site fenntartói (kemény oknyomozói múlttal a hátuk mögött) hamar kiderítették, hogy a THQ német oldalán található dátum kacsa, és csupán véletlenségbõl került fel rá. A cég elnézést kért, és igyekezett megerõsíteni mindenkit, hogy az idei novemberi aranylemezes változattól továbbra sem szándékoznak lemondani, és hogy megjelentetni pedig valamikor nem sokkal utána fogják. Reménykedni tehát lehet akár egy karácsonyfás debütálásban is...
Ja szerencsére.
Ez örvendetes !
De akkor nagyon bele kell húzni a srácoknak, mert azt te is elismerted, hogy ezek az új videók a béka feneke alatt vannak !
Érdekesebb részletek: - P4 1GHz, 256 Mb, GeForce 4 MX 128MB gépen készült a játékból videó!!!! - A játékosok animációja még teljesen kidolgozatlan, a végleges nem ilyen lesz. :) - Még nem tudják lesz-e lean és kúszás (gáz lenne, ha nem lenne..)
De olvassátok el az interjút, érdemes! :)
Ja most olvastam el. Lessz benne 1-2 dolog ami megtetszett. Fõleg az AI (már ha igaz lesz amit leírtak). Nemtudom ezt a sugárfertõzéses dolgot hogy oldják, majd meg, mit fog tenni az a player, aki mondjuk eltéved egy kicsit, így a kelleténél több idõt tölt az egyes zónában. Mondjuk nagyon sok helyen nem a kérdésre válaszolt, aki válaszolt, de ugy gondolom lényegesen több infoval lettünk gazdagabbak.
de mai nap poénja viszont: "Milyen gyorsan mozoghatunk? Úgy, mint a Ghost Reconban vagy úgy, mint a Counter-Strike-ban vagy a Quake-ben? Ki tudunk hajolni falak mögül és kúszhatunk-e a fûben? Andre: Counter-Strike sebességgel mozoghattok. " Milyen a Counter-Strike sebesség? :D
" Nemtudom ezt a sugárfertõzéses dolgot hogy oldják, majd meg, mit fog tenni az a player, aki mondjuk eltéved egy kicsit, így a kelleténél több idõt tölt az egyes zónában."
Ha 1995-ben, COMMODORE64-en megoldották az egy bizonyos NEWCOMER címû remekmû, zseniális alkotói, akkor azt hiszem szégyen lesz, ha ezek a srácok nem tudják megvalósítani !
"Az oblivion-lost fórumain végre kitálalt az egyik fejlesztõ a STALKER jelen helyzetével kapcsolatban. Köszönet Grath fényesre szidolozott ezüstpáncélos borzkommandójának az infóért! :) Az E3 elõtt egy soványka héttel találtak nemzetközi kiadót a STALKER-hez, a THQ képében. A THQ eleddig a fiatalokat célozta játékaival, ám mostanra a többszereplõs, felnõtt réteget kiszolgáló tortából is szeretne kihasítani egy csinos szeletet. Ennek érdekében, elsõ lépésként lecsaptak a Relic két fejlesztésben lévõ projektjére, a Pandemic és Full Spectrum Warrior c. alkotásokra. A listát tovább bõvítették a STALKER-rel, amit számos nagy kiadó - Infogames, UbiSoft, Vivendi Universal, Eidos, Codemasters, Activision, CDV és még sokan mások - orra elõl sikerült elhalászniuk. A Gsc-GameWorld meglátása alapján a THQ kiváló és egyben profi csapattal dolgozik, az elsõ öt legnagyobb kiadó között vannak, s nem csak a pénzt látták a STALKER-ben, valamint a reklám és marketingre elkülönített büdzsé is méretes, így rájuk esett a választás. Továbbá a THQ-nak is érdeke, hogy a kiváló támogatás meglegyen, hiszen széles körben sikeres játékokkal lehet egyedül gyökereket ereszteni egy erõsen kompetitív piacon.
A GDC és az E3 között serényen dolgoztak a fejlesztõk. Az élet szimulációért felelõs alrendszer, az NJK-k alap harci AI-ja, és a fizikával megfejelt tárgyak szerkesztõprogramja közel áll a végleges állapothoz. A karakterek, sebanimáció, halálozás, fizikai tárgyakkal való interakció, geometriát figyelembe vevõ lökéshullámok, repeszrobbanások tekintetében elkészült a fizikai rendszer. Elkészült a DX 9 renderelõ, ami a Doom3-hoz képest fejlettebb technológia (naa, gyerekek, nem szép dolog mutogatni! - Flatline). Felvettek számos profi játékost és egy profi írót, hogy felpaprikázza a játék szcenárióit, akirõl hamarosan bõvebben is hallhatunk. A projekt jelenleg abban a stádiumban leledzik, ahol szinte csak és kizárólag a játékélményen folytatnak munkálatokat.
A beszámoló hátralévõ részében a Half Life 2 scriptelt mivoltára mutogatott újfent a mélyen tisztelt fejlesztõ, amit inkább nem részleteznék, mivel zsigereimbõl útálom a másik - kiváló - munkájának fikázását, továbbá visszaüthet (szép grafika, nulla tartalom), mint azt már számos orosz játéknál tapasztaltuk.
A megjelenés 2004. március 1-én várható."
Vazze, megint egy új kiadási dátum.... Arg...
Bazz, megy a k.nagy felhajtás körülötte azt 1,5 év múlva jelenik(?) meg. Ahh...
márc 1 az már nincs egy év, de akkor is.... 2 hete még idén november volt a módosított dátum...
kb 2 hete felröppent egy 2004 NOVEMBERI kiadás, amit utána pár nappal kacsának minõsítettek és azt mondták, hogy 2003 novembernél késõbb semmiképp nem szeretnék kiadni! Max karácsony!
(Gamers Hell) Avagy Monster Ball Contest. A GSC elhatározta, hogy nemcsak az oroszokat engedi be a versenyre, hanem MINDENKIT. Benevezhetsz a bajnokságra, ha képes vagy olyan szörnyet készíteni, amely illik a játékba. A szerencsés nyertes jutalma a következõ: fejlesztõk aláírásaival megtûzdelt, dobozos S.T.A.L.K.E.R. CD = ezt az elsõ öt helyezett megkapja! marketing anyagot kap jutalmul (talán poszter, póló, esetleg bábu?) szörnye bekerül a játékba nevét megemlítik a CREDITS-ben! Egészen pontosan 7 pontot kell kidolgoznod:
Szörny pontos vázlata: kézi rajzért piros pont jár! Szörny mozgásának pontos leírása. Szörny jellemének, viselkedésének, kedvenc területeinek, élõhelyének leírása. Hogyan is keletkezett a szörny egészen pontosan a Zónában? Mit csinál a szörny a Sztalkerekkel, esetleg a többi szörnnyel a Zónában? Milyen módszereket alkalmaz, külsõ behatásokra hogyan reagál? Szörny pontos harci taktikája. Hogyan védi magát és hogyan támad? Hogyan lehet a szörnyet kinyúvasztani. Hogyan ejtsük fogságba vagy hogyan semmisíthetõ meg legkönnyebben? Szabályok:
Pályázatokat küldjétek a [email protected] címre, "Monster Ball Contest" tárggyal. Ellenõrzés után – tehát, hogy alapvetõ követelményeket teljesítetted-e – a pályázat kikerül az Oblivion Lost fórumra. A fórumot látogatók kritizálhatják alkotásodat és tanácsokat adhatnak. Szeptember 10. elõtt be kell küldened a végsõ verziót. A pályázathoz add meg a teljes nevedet, emailcímedet és a szörnyed nevét. Csak TXT formátumú anyagot tudnak elfogadni. Kéretik ügyelni a 7 PONT formátumra
raadasul az elso video ami megjelent rola, (mar ott is rohadt jol nezett ki) egy gf4-mx440 -el keszult es jool ment. szoval gyors is lesz :)
hát nem lesz csúnya, az 1szer biztos
na tisztázzuk ár, hogy ha 2004 õszén jön ki akkor mérne lenne nagy durranás?? grafikailag talán nem de maga a játék simán az lehet:P ittvan pl:gta vice city..nem kel mondani a grafikája ugye egy stílus, és egyedi meg minden, de régebbi játéknak szebb grafikája van pl: gothic... és most gta vice cityt kidobtuk a picsába??? kijön most hl2 akkor jáccottunk egy jót valszeg egy jó gémmel biztosan jó grafikával, aztán rá egy évre jáccunk valszeg egy kibasoztt jó gémmel, az újításokat nézve fõleg, amelyeket nem kezdek el sorolni, de alapban mûr az, hogy nem vagyunk kötve egy fõvonalhoz oda megyünk ahova stb stb... és lehet, hogy kiadnak ilyen meg oylan király grafikás gémeket addigra, meg ennyi konkurens lesz a versenyben, de melyik lesz min olyan jó gém mint pl: half-life 1??? ma nyomják ki tömgere az fpseket, jobb grafikával mint hl1, de egy nagy rakás szar maga a játék, és nem megy semmire a hires texturákkal meg modelekkel :) elég érthetõ volt sztem, nem vesézem tovább:)
From hardwired:
"A szeptember és a 2004. január-február közötti idõszak jobbára teszteléssel telik majd. Megpróbálják így a Sztalkert idõben biztonságos távolságba tolni a Hal Life 2-tõl. Továbbá az sem árt, ha nem hibáktól nyüzsgõ szemetesláda jelenik meg, hanem vérprofi, hangulatos, abbahagyhatatlan, igazi orosz stílusú, kemény akció szerepjáték."
Szal akkor úgy tünik 2004, elsõ negyedéve a mostani megjelenési dátum...
Ez most a sérült reaktor körüli betonkoszorú?Kísérteties egy hely... img src=http://www.hardwired.hu/img/hir2/STALK_1.jpg>
bocsi...
Lehet, hogy a betonszarkofág, de nem vagyok benne biztos. Volt pár napja egy film az NGC-n, bementek a szarkofágba. Kicsit sem durva. Meg mászkáltak a zónában, vadásztak hogy milyen az állatállomány, stb...
Állatállomány+vadászat??Atya Isten,képesek és meg is eszik ezek az ukránok...Szinte látom magam elõtt,amint a S.T.A.L.K.E.R-ben mutáns vaddisznók támadnak rám!Huh...
Nem eszik, a belsõ szerveiket vizsgálják hogy mekkora a sugárzás. Amúgy a zónában teljesen helyreállt a természet, baktériumtól az emlõsig minden visszaköltözött.
Wahhhhh, nagyon nagy! Fizika ebben is nagyon ott lesz! Átgyalogol a kocsin, és átbillen! Ráesik a hulla a Nivára, és rugózik JEE
Egész jó videó,a fizika is egésszen rendben van,meg a halál animok.Bár az a 60méteres sörétes lövés eléggé el lett méretezve.Az anomáliával meg nem tom mi a célja a készítõknek a videóban,elég zavarosra csinálták,de még van idejük javítani.
Nagyon nagy ez a trailer, feeling ezerrel, normális karakteranimácó kellene + a beígért szabad játékmenet és akkor klasszikus lesz.
Nekem media player alapból rákeresett a codecre, és leszedte.