Télleg jó a videó, de majd meglátjuk élõben hogyan fut, mivel még a videón sem volt villám, pedig gondolom nem turboXT-n futtatták ! Ha szépet akarok látni, ott a 3DSMAX, de játszani kicsit lassú lenne, nem ?!! :DDD Ha jól fog menni a mai csúcsgépeken, akkor oké ! Azt meg hogy mit hazudnak össze elõre a gépigényre, jobb ha felejtjük !
"Van már real-time raytracing" Ha tényleg érdekel, akkor utánanézek a címnek ... ugyanis van. Csak olyan 1/4-10FPS között fog menni 320x200-ban a legcsúcsabb gépen. :)
Lehet hülyeség, de az eredeti (és kisebb!) DivX mintha picit jobb minõségû lenne, mint a WMV, amit az IGN a gagyi logojával újratömörített, és bennefelejtették a DivX logot! :) A Stalker oldalán van pár link a 65 és 22MB-os DivX videokhoz, ha esetleg valakinek sok lenne a 60, akkor válazthatja a "kicsit".
Mondom, higgyétek csak el amit a készítõk összehazudnak a gépigényrõl, én kivárom míg magam próbálhatom ki !
mikor jelenik meg a gamma??
2004 Q1-Q2 :(
Na megkukkltam a videót. Elég bruti lesz. A Bump mapping és a Lada Níva nagyon bejön. Az emberek fejek kissl nem a bõrszínek vagy mi miatt, de lehet hogy a sugárzástól olyanok. :) A fizika, pedig nagyon ott van. Hasonló a HL2-éhez, de persze konkrétan csak a megjelenésekkor lehet majd nyilatkozni. ;) Az emberek mozgása is tuti. A rongybaba effekt, stb...
Miért hazudnának? Anno nekem az UT2003 (és ez komoly) valamiért az 500Mhzes gépemen szagatott 640x480ba. Aztán próbáképpen felhúztam mindent maxra és jobban futott mint 640-be! nem fogjátok elhinni, de télleg igaz!
Nekem meg anno a FireGL 1000-es kártyán a Q3 maxra állítva 2x-3x gyorsabban ment, mint a Q2 maxra állítva :) Na jah, jó kis OpenGL kártyesz volt (RIP), az UT meg OpenGL-ben 800x600-ban maxon jobban futott, mint D3D-ben 512-vel minimumon.
Ilyen nekem is volt. Quake3 jobban futott quality beállításokkal, mint 640*480 minden lown. Csak néztem :D
Eleg jol nez ki az uj stalker svideo.. kulso terep tokjo, bent pedig doom3 szintu arnyekok meg csillanasok. Nalam legalabbis siman utni fogja a halflife2-t meg a doom3-t, mert vegre nem a keszito altal elore meghatarozott utvonalon kell majd jarkalni, hanem lesz jo sok freedom. Bar a halflife is fejlodni fog de azert ilyen szinten nem lesz szabad a vasar.. Doom3 meg egyenesen gyatra lesz ilyen teren, 1x vegigvivos arcade game lesz. Tenyleg csak engine-bemutato.
Nézõpont kérdése. Egy jó, lebilincselõ történet az esetek nagy részében együtt jár a lineáris játékmenettel. Megtalálni az ideális kompromisszumot igen nehéz, én remélem a GSC-nek sikerül. :)
de ha sikerul egy lebilincselo tortenetet otvozni a szabad jatekmenettel akkor az eredmeny igencsak jo lesz :) deus2 -re leszek meg kivancsi abban is joval nagyobb mozgasteret igernek mint az 1-ben volt. sztori teren meg nem hiszem hogy lesz ott panasz :)
Ebben egyezik az ízlésünk. :) De ha te is nagy DX rajongó vagy (nekem a kedvenc játékom), akkor biztos tudod, hogy az is egy LINEÁRIS játék (pályák jönnek egymás után).
A DX2-ben a nagyobb mozgástér az imho azt fogja jelenteni, hogy minden feladatnak az eddigi 3 helyett 5-6 megoldása is lesz, illetve hogy korábban/több helyen fog szétágazni a történet a döntéseidnek megfelelõen. De alapvetõen a játék lineáris lesz, nem a STALKER-féle "van egy bazi nagy játéktér és azon belül oda mész ahova akarsz" stílus.
Bevallom hogy még nem láttam:) Csak nem tudom elképzelni hogy jobbak lennének az árnyékok mint a doom3-ban ami az árnyékokra van kigyúrva. Ha így van akkor szegény carmack nagy szarban van:) Na töltöm is a vigyejót.
Arra én se mernék megesküdni hogy a STALKER-ben MINDEN árnyék dinamikus, inkább valami hibrid megoldásra tippelnék, de tényleg nagyon jól nézett ki a belsõ tér.
bar nem rendelkezem belso infokkal a dx2 -rol igy nem tudom igazad van-e, de ugy vagyok vele hogy 5-6 alternativa azert mar eleg joo... :) Amugy pont ezert nem linearis. Az hogy kisebb mapokra van osztva az nem baj. Bar ha azt veszed linearitasnak hogy egymas utan tobb helyszint is be kell jarni, akkor igazad van teljesen es linearis :)
En azt utalom mikor elore meghatarozott folyosokon kell vegigmenni, es elkerulhetetlenul leloni a gonosz bacsikat/zombikat. Halflife1 errol szolt, deus meg pont nem errol :)
De a STALKER az nem olyan lesz, mint a DX. Inkább olyasmi, mint a Morrowind. Én erre céloztam - DX-ben a pályák ahogy követik egymást, a fontos események dramaturgiája lineáris, a STALKER meg elviekben nem ilyen lesz.
A DX játékmenetéhez inkább a HL2 fog közelebb állni imho.
csak nehogy olyan szornyhent legyen mint az 1. attol felek annyibol all majd a tobbfele megoldas hogy valaszthatsz hogy felmesz es a tetorol henteled le az x darab alient vagy rogton lemesz es rambozol :)
Több is lesz benne:Lada Niva 4×4,Moskvich,Kamaz,APC BTR-70,Mi-24 Helikopter,és meg lehet,hogy az UAZ-t is beteszik.Ebbõl a helit biztos,hogy nem lehet vezetni,az APC még nincs eldöntve,a többit valószínüleg lehet vezetni.
Ez fõleg azért van,mert azok a textúrák tényleg csernobili panelházakról valók,meg gondolom a többi textúra is fényképek alapján készült,legalább is a legtöbb.
Jaja és minden részletgazdagon ki van dolgozva. Pl az a bérház. Még a legfelsõ emelet erkélye is profi módon meg van csinálva pedig tuti nem fogsz felmenni oda. :) Meg nemnagyon láttam eddig 2 egyforma házat se. Ez tényleg értékelendõ :)
A #610 nagyon pontos választ ad a kérdésedre, ugyanezt gondolom én is. Ezért mondom, hogy az eddigiekben lehetETT tuning IS, mert egy stalkernek nem lesz selejt nivája, de lám, az utcák mégsem ilyennel vannak teli.