BOOT, neked mi a véleményed a szakértelmünkrõl? :) Én egyedül Csucsu esetében láttam olyat, hogy valaki pákával leforraszt egy GeForce2 processzort, visszaforrasztja és mûködik a cumó :)
szvzs hiába olcsó a Mistrál, supportot nem igazán nyújtanak., talán pontosan azért, mert annyira olcsóak. Mondjuk ahonnan indultak, ahhoz képest hatalmasat léptek elõre
azért normális helyen ez nem így van. de akkora a forgalmuk, hogyha egy-két átlag ordibálós ügyfél nem jön vissza, akkor sem dõl össze a világ. Gondolom a nagyfelhasználókkal (ha vannak ilyenek) más a helyzet. Ugyanakkor nem hiszem, hogy mondjuk egy bank mondjuk náluk vásárolna (de ettõl még lehet).
Na remélem rontott a forgalmukon a sok hozzászolás és ezért zárták be...Jo lenne ha megszüne a Mistszar computer. Durva most meg a hubunkat nem vették vissza:Szitu majdnem ugyan az, vissza vittük merthogy nem világitanak a ledek meg nem azigazi,hol müxik hol nem.Nézegetik elmegy oda hátra a kis lyukba és virulva vissza jön hogy itt hátul a hubon feszegetés nyomai láthatok..na elmehetnek a pics...
Ugyan miért lenne jó ha megszûnne? A tulaj indítana egy másik céget, az ott dolgozok mehetnének munkanélkülinek. Ha vmi nem tetszik máris be kell tiltani. Ésszel, elõvigyázatosan kell ott vásárolni, ha már odamész, és legalább pontosan tudod mire számíthatsz.
Ba te is tudod hogy hogy értem ,amikor oda vittük még nem voltak ott az emlitett feszegetés nyomok....
Na emberek láttam a hozzászólásokat mi a baj a MIstral-al?miért olcsó?átvernek?mert most akarok tõlük egy Western Digital winyót venni!!mi a baj?
A kurva annyukat iylen cigány banda hát küldöm elfele az embereket onnan!!hát basszák meg az annyikat!!#435 "szopjátok a faszt lá-lá-lá-lá Mindenkit átkúrunk" a kurva anyádra arra a csültöngõre vezeese a bikát a marha állat! amúgy a Debreceni üzletrõl is szó van?áá durvák a hozzászólások
Mindenki utálja a M|str@lt, velem eddig még korrektek voltak. Ma lesz egy durvább vizsgáztatásom (lásd: Tönkrement merevlemezek) náluk, kiváncsi vagyok az eredményre...
Kíváncsian várjuk a fejleményeket (Én legalábbis tényleg kíváncsian)!!!
Fejlemény: Ez a kibszott memória a M|str@los gépekben JÓL mûködik. Megbámultam a moncsit teszt közben, ugyhogy nem tõlük hellottam, hanem LÁTTAM!!! Otthon beteszem, erre a memtest86 2 perc alatt 400ezer hibát rittyent... Megbeszéltem szervizessel, hogy beviszem konfig, meghesszent, és kapok újat, de ha nem, akkor panaszkönyv, KERMI, akármi...
Hát ez itt a gond... Pedig biztosan NAGY HATÁSSAL lenne egy ilyen eset a tisztelt szervízre!
Nekem nem volt problem csereltek ha valami gond volt(189cm 100kilo:DD)lehet hogy ez volt a megoldas:) Mondjuk amiket itt olvastam na szepen lezuztam volna az arukat ha nalam ilyet csinal,de azrt vannak hihetetlen dolgok ami azert erdekes:D
Ja, lehet, hogy meg kéne hogy hízzak, én csak 185cm vagyok, és kb. 70kg...
Csak azért március közepe,mert a hazai forgalmazó is akkora tudja behozni(Wentiltech)
180 cm, 94 kg :P
Mellesleg tegnap le lett rendezve a dolog, az üzletsazabályzat alapján. Elégedett lennék, ha a viszaélések elkerülése miatt nem lennének ilyen megkötések, de hát ez van. Egyébként király lkett a cucc
Hertanal volt nagyon regen K6-2 alaplap volt :) na az nem most volt. Megveszem az Epox lapot megyeget kiderul szar valami memoria gondja jott elo, vissza viszem egy het mulva megyek azt mondjak tok jo semmi baja:) Haza megint ugyan azok elojonnek egyertelmuen szar volt, vissza oda ad egy het odamegy tok jo haza:DD Tovabbra is szar visszamegy vitatkozas nem csere, na vissza mentem egy haverommal nalam sokkal nagyobb allat tenyleg szekrenysor jellegu:)) Bemegyunk ez a barom boklaszik a boltban mintha nem is velem lenne, duma duma 10 perc utan odajon odadugja a nem kicsi burajat es megkerdezi:) valami gond van? 15 perc mulva a new alaplappal a kocsiban ultem:D
Az nem volt, de a mistralszabályzat miatt morogtam egy sornyit...
Mellettem egy pali visszavitte a videovevõjét, vagy mi volt, a fél nappalit rákötheted. Aszonta, hogy szar a képminõség. Oké, csere. De micsinál a szervizes szerint a beszállító? Csak a hibás KÉSZÜLÉKET, és nem az EGÉSZ DOBOZT(!) cserélte ki. Mindenesetre oda lett hívva másik arc, aki kijelentette, hogy az új stuff nem lehet hibás. Hátizé... máménem?
Bazzmitláttam! Épp arra vártam, hogy a kis formás csajszi visszajöjjön a táppal amit kértem, és mivel az ürgék takarták a kilátást, körbesasoltam. Alaplapok, Videókártyák, hangkártyák, meg még mittudoménmik csak úgy EGYMÁS HEGYÉN-HÁTÁN EGY-EGY LELAKOTT PAPÍRDOBOZBAN!!! Bazz, innentõl kezdve szigorúan dobozos portékát!!
En a bluefishez vittem vissza egy memoriat, hogy hibas a fazon berakta a tesztgepbe es elinditotta a memtest86-t (kb 2 ora mire megtalalja hibat), ott alltam es unatkoztam erre kb. ket perc mulva a fazon kiveszi a memoriat ezzel a szoveggel: "-ez hibas :) " pedig meg csak nem is irt ki semmit. Kaptam egy ujat es viszlat. :)
Ez a garancialis szerviz szerintem. :D
bluefish gagyi szvsz
meg a mistralosok is benak:-))
Eppen gepvasarlas elott vagyok, de mar el ment a kedvem az egesztol... :(
ha mukodik nemmindegy hogy taroljak? szerinted mielott papirdobozba csomagoljak nem ugyanigy taroljak? :D
Na Debreceni Bolt se semmi Adott egy SiS 746FX chipsetes Asrock K7S8X alaplap. Jó ezt megveszem Mistralba meg hozzá egy Gaba házat szintén ott.Gaba házhoz csak tápkábelt adnak. A hûtõ felrakásakor elcsúszott a csavarhúzó s belekarcolt úgy 5 mm-t a lapba emiatt kb behalt:-(...nem megy az alaplap hibás/mellette T-Bred 1700+, 512 Pc2700 Samsung/ be se postol...Na jó ha nincs a házhoz semmi idéglenesen egy csavarral befogatjuk hogy úgy könnyebb visszavinni, nem kell egy agyament dobozt keresni neki... Jó srác megnézi.... Ház roszul van betéve emiatt nem cseréljük.... -monjuk hogy csak míg ide elhozzuk addig kellett ez a megoldás.....meg nem adtak semmit a házhoz.Jó pofázás száz évig hogy 10 házból 10hez adnak csavart meg alátámasztót...a mienkhez ez nem járt!!!Utánna, ez lehetetlen úgyhogy nincs garancia -Bütyköl valami gennyen, kiveszi a VGA-t/ami egy TNT2M64/ azt: hát ilyen szart raktok egy ilyen gépbe?Mondjuk most akarjuk majd azt is fejleszteni....Jó lekattan a témáról Második probléma...Bambulja a leírást...Hát srácok ti alapból 166FSB-re tettétek a jumpert...normálisak vagytok/T-Bred B/?-amúgy a lap kezeli HIVATALOSAN a 200FSB-t is!- Jó átállítja semmi..
A legdurvább hogy nem is a kis semmi karc miatt bukik az egész hanem mert szállítási okokból becsavaroztuk helytelenül a házba a gépet.....Nevetségesek
De most még ottmaradt nálluk a lap aztmondta hogy megpróbál valamit tenni vele....szerezni egy emberi pontot ha cserélné:-)
Baze! Minden házhoz követelni kell a felfogató cuccokat, meg ha van benne táp, akkor a tápkábelt. Van nekik kilora, ne akarják pont a tiédet megtartani, még akkor se, ha komplett gépet veszel. Minden szirszart (akár még a dobozt is, bár az tán túlzás) kérni! (Lehet, ezért nem veszek komplett gépet? :) )
Mistral sux...Egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsoljanak ki!
Mostmár azért rájöttem hogy csak a hibás cuccot kell vissza vinni a buziknak.. Tápkábel volt csak fogató cuccok meg csavarok nem...utólag hozzám baszott a parasztja egy adagot csak hajamra kenhetem...
én sem tudok jobbat, mint amit te tettél, de ebbõl tanultam (mindig meg fogom nézni, hogy megvannak a kódok)
No igen, ha vett házat is, mert sajna meg lehet vásárolni törvényesen az OEM oprendszert BÁRMILYEN a számítógép belsejében található hardware-elemmel, vagyis akár egy "mezei" IDE-kábellel is, és akkor nem tudják mire felragasztani a címkét, de mondjuk a dolog akkor is sántít, mert akkor meg tájékoztatniuk kellett volna a kedves vevõt arról, hogy "ezt" a címkét kell a sz.gép oldalára ragasztani amennyiben a sz.gép házat nem náluk vásárolja, és akkor ki kellett volna derülnie, hogy nincsen ott az a bizonyos cimkedarab... Feljelentés mindenképpen mehet szerintem, mert akár "jóhiszemûségre" is lehet hivatkozni akkor, ha nem fogadják el az indokokat, hiszen tényleg azt hitte a vevõ, hogy rajta van a matrica, mert még valami kód is volt rajta olvasható, és nem hívták fel a figyelmét, hogy az a kód az nem AZ akód... Szerintem szimplán feltelepítették egy gépre már azt az oprendszert, és nem adták hozzá a telepítõt (mert pl.: 10db gép ment 1 helyre, és nem akarták az összes telepítõt feltépni, és kibontani, hanem 1-rõl telepítettek, és csak a matricákat tették rá a gépekre. Én is csináltam már ilyent, de én azonnal szépen betettem a gépek mellé a bontatlan csomagolású CD-ket, és nem kavartam vele...), és mondjuk "véletlenül" visszakerült a polcra a bontatlan, ámde cimke nélküli oprendszer. Én már rengetegszer jártam mindenféle üggyel a fenti üzletben, utóbbi idõben fõleg ismerõsökkel, én ugyanis már elég régen nem vásárolok ebben az üzletben... (Vajon miért?) Én is drukkolok, hogy sikerüljön minél hamarabb gatyábarázni az ügyet, de számíani rá, hogy elnézést nem fognak kérni!
Kisstílûnek tartom, hogy nem cserélték ki neked a szoftvert. Egy kedves barátom a Hertában vásárolt (Dohány utca) egy hangfalpárt. Mikor hazavitte és kitette az asztalra, látta hogy sérült az egyik hangszóró. Visszabattyogott és elmondta mit tapasztalt. Sûrû elnézés kérések közepette kicserélték neki. De hát a Herta egy szinvonalas üzletlánc.
Másik, hogy dobozos P4 proccot vettem egy boltban, és nyitva volt már a doboz. Kérdem miért? "Mert meg kell nézni a sorozatszámát." Milyen kár, hogy rajta van a dobozon...
Ha a Microsoft honi képviselete ad magára, akkor kicserélik neked. Remélem kapsz másikat.
"Másik, hogy dobozos P4 proccot vettem egy boltban, és nyitva volt már a doboz. Kérdem miért? "Mert meg kell nézni a sorozatszámát." Milyen kár, hogy rajta van a dobozon..." A gyári sorozatszám nem feltétlenül az a sorozatszám, amire az illetõnek szüksége van a számlázáshoz. :) (Értsd egyedi garanciacimke vagy hasonló megléte a procin ...) Még ha az logikusabb lenne is.
De most tényleg minek egyedi gar. cimke mikor a számlán rajta szokott lenni a gyári szám. Nem hinném, hogy otthon neki állsz 1 nem garos döglött procira rágyártani a garos gar. számját. Tök felesleges az egész, meg ha már bontott, ki tudja használták-e már.
Hát ez az. A legnagyobb hazai számtech-kisker, egy valag haszonnal, és ilyen szarrágásokat kell elviselnie a vevõnek. Annyira tipikus magyar mentalitás... Nem szeretem az arctalan, agyonreklámozott multikat se, de néha tényleg ott jársz jobban. Meg õk legalább hallottak már az ügyfélmegtartás fogalmáról.
a mistral minden szarra ráragasztja a garancia cimkéjét, amit, ha értelmesen oldanának még haszna is lenne...
Lehet, hogy az álláskeresõ levelemre azért nem válaszoltak, mert szakmabeli vagyok?
Naná! Az M$-t kezdi szorongatni a Linux (egyre több nagy cég áll le a windózról mer túl sokat kérnek érte), meg örült, hogy végre valaki megvette a termékét :D