Az enyémnek 480k volt az ára. Láttam mostanában a hasznaltauto.hu-n 1,2 millióért meg 100k-ért is Caprit, az állapottól függ az ára, de 300-500 között szoktak lenni autók. Ha a kasztni rendben van, akkor nagy gáz nem lehet az autóval, szal azt érdemes jól átnézni, vagy ha olcsóbb autót veszel, akkor egybõl félretenni lóvét is a karosszéria rendberakatására (ez olyan 2-300-ból kijön).
Szabad tudni, hogy mennyi most egy ilyen állapotú Capri?
ja még egy! Van vkinek tapasztalata az RS Tuningról? eddig úgy hallottam, hogy nagyon korrektek, mindent megoldanak. a bontexrõl eddig szinte csak rosszat hallottam (meghát az RSnek van nagytestvére is ugye, ami azért mindenképpen elõny)
sziasztok! nincs valakinek Honda Civic-je (nem a legújabb, hanem a 96-97 körüli), a 3 ajtós? (tehát nem is sedan), mert ilyet tervezek venni, és szeretném tudni, hogy van e vmilyen betegsége, konstrukciós hiba, amire figyelni kell, stb stb, illetve általában a tapasztalatokra vagyok kiváncsi köszi elõre is! fluga
Hö? Nem kell ehhez sok pénz. Nem drága autó ez, csak szép :)
Emellett a mai gépekhez képest szinte faék egyszerûségû konstrukció, a motorban nincs elektronika, meg egyéb apró kütyük, amik tönkre mehetnek (és szoktak) menni. Emellett érzõdik rajta, hogy van benne anyag (pl. a motorháztetõt nem biztos hogy fel tudja nyitni egy 40 kg-os kisgyerek), és úgy csinálták meg anno, hogy 30 év múlva is egyben legyen, ami sajna szintén nem jellemzõ a mai autókra :(
Persze szervíz-igényesebb mint egy új autó, de számomra még így is nagyobb élmény vezetni, mint pl. apám 3 hónapos Twingo-ját :)
megvettem az elsõ autómat:fiat punto 55,9éves de szeretem:) már csak jogsi kéne de szerintem harmadjara is bukta lesz a forgalomban,nagy gecik a vizsgaztatók:(
nem semmi 1 gép... :) gratz hozzá! :) itt van 1 nagy kép róla! :)
de nagyon sokfajta autóval mentem már, és a legjobb a Toyota Camry szgk, valamint a Chevrolet Suburban SUV volt volt.
Kedvencem az új 5-ös bmw, a tavalyi autószalon óta. Addig meglehetõsen utáltam a kopaszköcsög márkákat (audi,merga,bömös). Bár Lexus az egyik legjobb szvsz, mégis az 530d kéne.
:DDDDD hátõ, ez is 16-17 volt.. nemtom pontosan apám vette alaptulajdonságok: 250 paci, 250 km/h, fullextra... mentem vele, 190-et simán kirázza a kisujjából.. szal jó lesz, vagyis lenne, ha apám ideadná :DDD
Nekem meg mán kéne nõvéremmel valami közös kocsi(mondjuk egy használt peugeot 206, vagy jó állapotú Opel Corsaa vagy ford Fiesta kezdetnek Azért nem kéne 3-4 évnél idõsebb) Bár fater nem akar használt autót venni.....
Kell is az a bazinagy spoiler azokhoz a szédületes lóerökhöz :D
Ehhe... Az egész autóm nem ér egyenlõre 2milkát Asszem akkor hanyagolom a témát, találnom kell valami nyomatékfokozó tunningot a gépbe... Hétvégén vasárnap gyorsulási verseny lesz a Ringen, majd ott próbálok tájékozódni egy kicsit... Bár még akad kisebb nyomatékfokozás a Magnumtuning-nál,majd lehet tárgyalok az arcokkal és bepróbálok valamit.
Jóval több az mint 300ezer! 2 turbóhoz már igencsak kell szakértelem és meg kell találni azt a 2 méretet amik optimálisan kiszolgálják egymást. Szerintem gondolkozz bontott turbóval olyan 1 millió körül, de inkább felette.
Volt egy kocsim, amiben nem volt alapból turbó és 2 milliós ajánlatot kaptam a beszerelésre.
+ 1 Turbo elég rizikós! Nem erre tervezték a Jürgenék! Inkább egy turbód legyen, de az faszán beállítva. Utána még mindig játszhatsz az adagolóelemekkel, meg a porlasztócsúcsokkal, nyitott légszûrõkkel sztb.
Akkor sztem a szívóoldalon kezdj el tuningolni, hogy a jobb öblítésû rendszer mellé jobban is tudjon szívni :) Utána esetleg hengerfej átdolgozás, turbonyomás variálás. Szvsz ezek mind olcsóbbak és egyszerûbb megoldani, mint + egy turbo beépítés...
Sztem az nagyon nagy meló, hogy még egy turbót rányomatni... Nem lenne egyszerûbb a turbónyomással variálni? A kipöff rendszer a fullos, azaz a leömlõ is átdolgozott, meg fel vannak bõvítve a csövek is?
A fogyasztás dolog sztem csak p.vakításnak jó. Ugyanaz az autó kb. olyan erõsségû motorral, mint a benzines változata nagyjából 5-600e Ft-al kerül többe (lehet kötözködni, csak 4 forgalmazót néztem meg :)) A katalógus adatokkal, és a mai üzemanyag árakkal számolva évi 12-15e km futásteljesítménnyel (kb. ennyi az átlag Mo.-n) ezt az árdifferenciát 5.5-6 év alatt hozza vissza az autó a kisebb fogyasztásával és alacsonyabb üzemanyag árával. Nyomaték: csak a kényelmeseknek jó akik nem szeretnek váltogatni (alternatíva: automata váltó :)) meg azoknak akik sokat vontatnak valamit illetve terepeznek. Szóval mint látszik: nem vagyok dízel autó párti :)
Igen. Mindig így kezdem az autóvásárlást, hogy most akkor is dízelt veszek, mert ésszerûbb stb... aztán eddig mindig benzines lett :) De ne ingass már meg az elején :))