Bezzeg a Fiatban 150 -nél is félek, mert magas, és lágy rugózású
a Chrysler meg ki*aszott jól feküdte az utat.
Négyhengeres Kétezres 133 Le- s volt.
egyesben 90 -ig ment -tényleg. olyan hihetetlen? Ott szabályzott le a motorvezérlés
kb. 218 volt a végsebessége, de 190 fölött nehezen gyorsult. Egyszer a Pannonia ringen a gyorsulási versenyen 11. lettem az 1500-2000 -ig kategóriában, kb. 35 autó közül.
Daewoo Kalos.. 94 Le.. bar a fiat Brava utan eleg kis auto ez ,de eleg korrect..
Nekem egy Lada Samarám van! :-)
Ha minden jól megy nyáron lesz átfényezve feketére. Oh yeah! :)
Tegnap én is készítettem néhány képet az én kis Bogaramról. Szóval Õ az:
A Baloldali szarv tetején van az a billenõkapcsoló...ha a bal oldalát nyomom le balra indexel, ha a jobboldalát, akkor jobbra....de nem ugrik vissza magától, szal még azzal is szarozni kell....:DDD
Amúgy most 2 hete Smart-al járok...:))) Hóban kibaszott nagy fíling az a kocsi....:DDD
Hi, nekem ford gran. coupé alapra mercury cougar xr9-es('71) épített autóm van. ha van még xr9-s v.kinek szóljon, me van 1 csomó alkatrészem. ciao
Itt egy kep a muszerfalarol is
Tiszta hajtek, mi?
Allitolag a romanok is gyartanak majd sportkocsit hamarosan, most hogy a Renault megvette a Daciat. Itt egy kemfoto
Hat azt nem tom pontosan (szerintem mas sem :) ) de azonos banasmod mellett biztosan tobbet mint a 16 szelepes. Ketszazezer km alatt boven megveheted szvsz, kulonben is, nem hiszem hogy evente 50ezret raksz majd bele :) En akkor mentem kb. evi 15 ezret mikor videkre jartam rendszeresen. Azota 10 ezer korul megyek. Persze a motort nezd meg elotte jol, menj vele boven, aztan miutan jol bemelegedett nezd meg nincs-e rajta gyanus nyom, hallgasd meg nem kopog vagy zorog-e, illetve padloztasd le uresben es nezd kozben a kipufogot. Ha kormoz vagy vizgozt (na ezt azert nem hiszem ) nyom akkor a halalan van. De a lenyeg hogy ne 5 percet szanj ra a csekkolasra, meg padlozd le rendesen :) Mondjuk a legjobb a vezetett szervizkonyv, de 10 eves kocsinal ki tudja van-e (es ha van megeri-e a +parszaz markat :) ) Ja es ha maganembertol veszed akkor lehetoleg ne torok legyen. A kereskedok nagy resze ugyis torok szoval ... (marmint Nemeto.ban) Bar lehet maganimportban jobb a kereskedo, mivel az szamlat is ad. De ilyen "olcso" kocsik eseten nem hiszem hogy a Eurotax szerinti ar annyira magas lenne.
Köszi a tippet, mivel nem vágom a típust, amúgy is meg akartam kérdezni pár helyen. Ahogy néztem, elég kevés a 16 szelepes. Egyébként kétliteres, kétkerekest néztem ki magamnak, 91-93 közöttit. 1500 euro környékén már vannak finom darabok. Nyolcszelepes kb. mennyit bír ki generálig? Mert amiket néztem, azok nem teljesen 0 km-esek.
Calibrabol CSAK a 4x4 TURBOt szabad megvenni ha IGAZI sportkocsit akarsz. Persze ha csak a latvany szamit akkor jo a sima 2 literes 8 szelepes is . A 16 szelepestol inkabb tartsd magad tavol: nem eleg eros ahhoz hogy sokkal jobban menjen tole a gep, viszont ramehet inged-gatyad a szerelonel. A 8 szelepes motorok alkatreszei sokkal olcsobbak, raadasul az ilyennel szerelt autok ara is alacsonyabb. A hathengeres motort csak akkor vedd meg ha van penzed a 15 literes fogyasztasra varosban. Esetleg lehet kevesebb is, de akkor ugy kell menned mintha 1.7es dizel Tipot vezetnel. Ha meg utod akkor ... Egyebkent a Manta telleg eleg zoldseges mar, de legalabb hatsokerekes. Emiatt en tobbe nezem mint a rengeteg GTI-t. (pl. Kadett, Astra GTI) Mondjuk az a masik hogy a felepitese, technikaja alig fejlettebb a Ladanal Ja meg egy csomo meg karburatoros (a kepen lathato is) aminek a fogyasztasat szinten jobb nem osszehasonlitani egy ugyanakkora injektorossal, ha taposod a gazt.