Akkor vedd meg, illik a nevedhez :) Mikor a Totalcaron megjelent a cikk eppen elado volt, gondolom azert nincs letakarva a rendszam. A Totalcart meg olvassatok, nehany hasonlatukon majd' halalra rohogtem magam. Kis ingyenreklam :) Ja a freeweb linkekkel miert sz@rakodik a kepberakas?
A sztori: A kép Erdélyben készült az egyik hágón. Kifelé menet (ahogy a képen is látszik) annyi cuccunk volt, hogy a pótkerék a csomagtartóra került. Plusz elõtte valami porlasztótisztító dízeladalék beborult a pótkerékre és nem akartuk szagolni az oldódó gumi szagát. Szóval a román határõr megkérdezte tõlünk: "Van valami maguknál?" -"Nincs." -"Jó, akkor mehetnek!" Értitek? A pótkerék a csomagtartón és megkérdi van-e nálunk valami!
Nem nehéz, csak a freeweb bekavart. BMW-bõl a 6-os a kedvencem. Meg szinte mindegyik :)
Ehhez mit szoltok? : http://zippofcy.freeweb.hu/images/isetta.jpg
Azt hogy ennek a gazdajatol kell kocsit venni. Nincs veletlenul elado 3-7 eves M3asa? A kulfoldon szarratort es itthon osszeganyolt roncsok nem vonzanak, de az az egyetlen nemet kocsi amit kiprobalnek :)
Faszi padlógázzal startol a trabival hang+füsteffektek. Tépi a váltót, recseg a kuplung. Majd mikor már a dinamikusan felfelé kúszó kilóméteróra a 100-at verdesi,a kamera nagytotálban mutatja a szivatót,a pali odanyúl, kihúzza, majd belepréseli magát az ülésbe mintha nagy nyomaték odaszögezte volna :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Mit szóltok ehhez: 1997. augustusi Opel Astra 1,6 karburátoros (75 paci). Szegénykém 229300 km-t futott a mai napig. És, minden eredeti rajta. Még a kuplung tárcsa is az, amit a gyárban építettek bele.
Nitro injector benyom, +100 LE Te nem találtad ezt a gombot????
Valami régi ('60-as évek beli) trabis könyvben olvastam, hogyha rövid szakaszon elõzünk idézem "Ha rövid útszakasz áll rendelkezésünkra az elõzés végrehajtásához, akkor bizony latba kell dobnunk a kocsi minden erejét" LoL
Igy igaz!!!! Már a Trabi kezelési útmutatója is figyelmeztet erre a tényre. Igy kezdõdik: A Trabant rugalmas és robbanékony, azonban ez ne csábítson senkit felesleges könnyelmüségre.
Miez? Mennyémá' Há' hol van ez a nyüzüge a Trabant 26 nyers Lóerejétõl? Az egy ugrásra kész vadállat, a végletekig feszített mocival, ez meg egy ilyen vajpuha kis sz@r! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ja a Suprara visszaterve: hatsokerek meghajtas eddig okes. DE: 6 hengeres orrmotor, szoval a sulyelosztas nem vmi idealis. Magyarul gyors kanyarban kifarol mint allat. Mondjuk ha levettem a labam a gazrol rogton egyenesbe allt ... tobbnyire :) Asszem manapsag ezeket hivjak Grand Turismonak. (gyk: olyan "sport" kocsik amik egyenesben gyorsan mennek, kanyarban meg ne nezd oket mer sirva fakadsz ... pl. az osszes elsokerekes szutyok, meg a Dodge Viper, meg ... meg vagy 100 masik amiket most nincs kedvem felsorolni :) )
Nekem volt 2.8as elso generacios Supram. '84es evjarat. Olyan volt mint egy amcsi kocsi csak normalisan ossze volt rakva meg kevesebbet fogyasztott. Igy is 15 litert evett varosban ha normalisan jartam (nem nagypapisan de nem is padlogazzal) Mondjuk akkor meg a benzin literje is csak 70ft volt ... hiaba na, meg nem telt el 2 ev a taxissztrajk ota es a fejesek be voltak szarva :) Telleg szerintetek ha meglicselnenk az osszes politikust a kovi garnitura tisztessegesebb/ elovigyazatosabb lenne? Vagy ez uszitas? :) Ha igen bizontyitsd be, kulonben beperellek! Csomo ugyved hajlando ingyen kepviselni, te meg jarkalhatsz majd a birosagra vagy fizetheted az ugyvededet :)
Ezzel a dumaval menj az "Amerikai autok dicserete" cimu topicba az indexen, orulni fognak neked. Szerintuk az 5700 kobcentis motorokkal szerelt kocsik 15 litert esznek szaz kilometeren MAX, szoval akkor a tied ugy 7et ehetett szvsz. Az neked sok??? Az 1 literes Swift is bekapja az 5 litert varosban! Te kis olcsojanos
A magyar utakra en a cigany mercit ajanlom. Hogy miert? Olcso, nagy, KENYELMES, az utolso csavarig minden alkatreszet kulon lehet megvenni es raadasul azt meg ugy csinaltak meg hogy birja ezeket a szar magyar utakat. Ha Bulgariaban bevalt ide is jo lesz. Raadasul mehetsz vele benzinezni/gazolajozni romaniaba vagy Ukrajnaba, eleg nagy a tankja, pottartaly se kell szoval el se kobozzak. Behozza az arat es a fenntartasat. Raadasul MERCI, szoval a presztizse is nagy. A TOKELETES AUTO. (ha sportkocsit akarsz elobb koltozz olyan orszagba ahol normalis utak vannak - sot esetleg autopalyak is, hogy ne razza szet a beled a sok katyu, meg ne 20al araszolj az orokos dugokban mert: 1. az uthalozat tul fejletlen, kicsi ateresztokepessegu vagy: 2. ha van is ut olyan draga a hasznalata hogy a tobbsegnek nem telik ra. Telleg, ilyen autopalyadij mellett meer van sebessegkorlatozas az autopalyan? Ha nem lenne talan megerne hasznalni egy szuk retegnek :)
Bazz az ott a nagypapi! Beperellek jogsertesert ha nem kuldod a jogdijat, teeee !!!
Dehogyis. Van egy haverom 82-es 1,9TD Ritomoja, basszott nagy mélynyomóval a csomagtartóban úgy, hogy nem fér már mellé semmi, azt kész. Tényleg nem sok van már belõlük. Akkor válaszolj a 139-es hozzászóláshoz, és ajánlj te vmi verdát.
Szvsz 300-400 ezer korul mar kapsz '80valahanyas toyotat, mazdat vagy hondat, ezek eleg megbizhato kocsik, jol ossze vannak rakva es az alkatreszeik ara is normalis. (foleg a toyotanak meg a mazdanak) de egy olyan szerelot meg akkor is keresned kell aki ert hozzajuk es eleg olcson dolgozik (lehetoleg a vasarlashoz is vidd magaddal :) ). A regi francia meg olasz autokat felejtsd el (nem mintha annyi 80valahanyas lenne mar beloluk :) ) es a nemetekben is legfeljebb az a jo hogy tobb hozzajuk az utangyartott cucc. Ja es bontobol legfeljebb kasznielemeket vegyel ha jot akarsz :)
Én csak leírtam a sztorit. Nem ismerem az automárkákat, ez valami olasz nevû autó volt. Az adatok sem biztosak, ezt is csak idéztem (csak a hányás biztos a történetbõl, vagyis felkavarodott a gyomrom a gyorsulástól... :o))
ehh, a jogsim csak holnap érkezik... kocsi, talán lesz pár hónap múlva, talán egy Fabia
Egy sztori:
Lakott a környékünkön egy full pénzes cigánygyerek, annak hetente vett az apja kocsit (vagy cserélte vagy ki tudja...). Lényeg, hogy egyszer volt nála egy sportkocsi. Spoiler persze leért mindenütt, mert az út vacak volt. Kimentünk gyorsulni egyet este az egyik még át nem adott útra.
Kiccsávó mondta, hogy vezessem, de vigyázzak, mert biturbó vagy mifene. Persze kaptam az alkalmon. Ajtó becsukódik, slusszkulcs elfordul, haverok szeme kitágul én meg a Bogárhoz voltam szokva, tehát gondoltam "nyikkantok" egyet a verdával: egyes, kuplung, tökig gáz. Fél másodpercig semmi, csak a kerekek csikorgása, aztán elindult a dög... Élmény volt a száguldás! Belenyomott az ülésbe, hogy a belem majd kiszakadt... Aztán amikor végre megálltam, kiszálltam és hánytam. :o((
A többiek akkor értek oda és a kiccsávó vidáman magyarázta, hogy "ja bocsi, ez kevesebb mint négy másodperc alatt éri el a százat".
Azóta óvatosan bánok minden autóval, amit nem ismerek. :o) Szerencsére egyik autóm sem gyorsul százra négy másodpercen belül....
86 - Wartburg kombi 87 - Wartburg de Luxe 88 - Wolksvagen bogár (õt szerettem a legjobban. fekete volt és mindent kibírt. aztán leamortizálódott) 92 - Golf (totálkárra törtek, túléltem) 94 - Golf (totálkárra törtek, ezt már alig éltem túl, lemondtam a Golfokról) 97 - Opel Kadett 1.6 D tegnaptól - Opel Kadett 1.7 D