Hol van már a mára ígért demooooooooooooooooooooooo????????
Hol van már a mára ígért demooooooooooooooooooooooo????????
Szerintem mar reggeltol erdemes nezelodni. nem tudom hol lesz kint elobb, de ezt a linket is erdemes nezegetni:-) DemoDir
fasza:DD
Erre legkésõbb este megkapod a választ ;D
nemtudjátok hogy mikor körül adják ki a demo-t?? reggel vagy este?
En nem nagyon fogok flame-elni:)) A TDR-nel mar megvolt az abszolut csalodas es a dobbenet. Erre mar eleve ugy keszulok, hogy rossz lesz (szimulatoros szemmel). Ha esetleg meg sem, majd orulok:))
Ha a Demo olyan lesz, mint amiket a filmeken lattam, akkor engem nem igazan erdekel mikor lesz teljes... Sajnos. Ha maradtak a TRD-es csille-fizikanal, akkor ugyan akkorat bukik, mint a TDR. Amiota megjelent, alig kapott 80% feletti ertekelest, es egyszer nem volt benne, a Top 20-as eladasi listaban...
itt már keksztúrhát vannak, igaz nem jobbak mint a xbox vagy ps2 verzióban...ez van ..ennek is örülni kell manapság PC-n!!remélem online mode lesz benne
na majd csutortokon beteszteljuk ha kint lesza demo vegre...en mar marhara kivancsi vagyok ra...mondjuk a pc-s kepek nem sokat fejlodtek a colin2-hoz kepest, vagy csak en latom ugy?
goldoltam benyomok pár új képet:
keszulok is ra a flame tengerrel:)) savalo ruha csutortoktol kotelezo a topicban:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ha már ennyi ideig csinálják, igazán lecserélhetnék a focust a xsara-ra..., mire kijön, teljesen elavul az egész.. :)))
pontosan... de szerintem annyira azér nemlesz gagyi:))
szerintem elõbb is meglesz (nem a bolti megjelenésre gondolok):)) mer a gamestar a köv számában már tesztet ir róla!! szóval mostanában kéne megkapniuk a játékot!! reménykedjünk!
június 1, bár nem tudom, hogy szabad-e ebben hinni
Hát az tuti: Yamauchi is tudta ezt....de nem akart lemondani a stabil 60fpsrõl...ez is kész csoda szerintem, ami kijon abbol az otromba fekete dobozból... (300mhz 4 mb videoram)
"ha ettõl jobban alszol, én készséggel elismerem (de valszeg már korábban is megtettem), hogy nagyon kéne PC-re egy GT3 jellegû játék, de csak akkor, ha komoly fizikája és profi multi része lenne"
kösz freak....ez a mondat hiányzott a beszélgetés tartalmas lezárásához...én is erre varok...midegy min..lehet az a mikrosuton is:)
alex...kezdem kapisgálni: a nehéz telhetetlen agyamnak nehezen fért bele, hogy miért elég nektek a csak a szim rész....de most már értem.Inkább legyen szim, amilyennek szeretitek nem baj ha nem a legszebb...
én asszem feladom, de még azért annyit elmondanék, hogy létezik Nascar (és GPL) alá egy Camera Control Master nevû cucc (rá tudsz keresni pár videóra), amivel egyrészt tetszõlegesen mozgathatod a kamerát, másrészt olyan effekteket tud, amivel kész videklipet csinálsz, és mindezt realtime a replay megnézésekor
szintén ennek köszönthetõen az is kiderül, hogy az autók belül is ki vannak dolgozva, minden csõ, lemez a helyén, a pilóta is él és mozog (szemben a GT3-mal, ahol pár 2D árny látszik a sötét ablak mögött, vagyis 10 polival letudták a belsõ teret
ahogy Jacek is mondta, ha itt is 6 autó futna egyszerre, akkor lenne tomboló tömeg meg tüzijáték, de 40 autónál ha csak "gagyi" 3000 poligonnal számolsz (ja, és az ugye világos, hogy a szögletes lyukak, dudorok kevesebb polit zabálnak, mint a legömbölyített kasznik), már 120.000-nél tartasz, és akkor még sehol nincs a pálya meg a környezet.... konzolon sajnos pont erre mennek rá, így sem idõ, sem kapacitás nem marad a komoly fizikai kalkulációkra, meg ugye igény sincs rá, mert az már nem kikapcsolódás lenne a konzolos játékos számára...
visszatérve az elsõ részre, ez csak egy a sok elõny közül, ami a PC mellett szól... amit a fejlesztõk kihagytak, azt bepótolják a lelkes rajongók (lásd GPL, ami látványban is teljesen idõszerû, pedig maga a játék 5 éves)
ha ettõl jobban alszol, én készséggel elismerem (de valszeg már korábban is megtettem), hogy nagyon kéne PC-re egy GT3 jellegû játék, de csak akkor, ha komoly fizikája és profi multi része lenne
Na ez igaz. Ha mar konzol, es/vagy arkad, akkor legyen csicsa. Az ugyis "csak" egy JATEK, egy JATEKGEPEN. Es aki ilyennel szeretne jatszani, annak mindenfelekeppen a latvany az elsodleges.
De vannak olyan "jatekok" - es ilyenek altalaban, csak PC-n - aminel a foszempont, a Szimulacio. Itt a latvany masodlagos! pl. Ha el kell donteni, hogy be tegyunk-e egy kamera efektet, vagy egy-ket lobogo zaszlot, vagy inkabb 5-10 sor kepletet, a gumikopas kodba, akkor a fejlesztok, es a jatekosok is a "kod" mellett dontenek. Persze, azert vannak olyan grafikai elemek, melyek szuksegesek a "hangulathoz". Az hogy a kozonseg el van mosva az NR2003-ban, szerintem senkit nem zavar, aki Szimulatornak hasznalja a jatekot. A palyarol, belsonezetben, tobb mint 300km/h val, semmit nem latni belole:)))
rally programban 1 GT3-ban 6 auto megy egyutt nascarban 43!!!!!!!!!!!! nem tudom ezt mert nem erted meg:) GT3 43 auto lenne szigoru kepregeny:)
"hogy TI szoktátok mindig azt mondani, hogy nem a látvány számít"
de most én nem TI vagyok hanem Mohus...ahogy konzolosoknak is elmesélem szépen lásd Metroid Prime: mi a töknek konzolra FPS....
hogyne számítana a látvány egy 100ezres stadionban....nézz meg egy FIFA 2003-at...
ez a gyalult közönség a mellbevágó 2003-ban...
a Martin által emlegetett "látvány" az aminek meg kell manapság lennie...egy játékban.
Az autós játékoknál meg: -benne van a stabil 60fps is amire azt mondja az ember, hogy "folyik"...nem riceg...nem ugrál a frame rate és még csak be sem lassul, ha valami éppen bejön a képbe...és nincsenek félbevágott képkockák ha ezekbõl egy is elõfordul...akkor az nálam már gagyi látvány
-visszajátszásnál a látványban benne van az ,hogy a pálya végén 500m-re lévõ házikó ne legyen olyan tûéles mint a kamera fokuszpontjában lévõ mezõny, mert az életben sem tud ilyet egy kamera sem -a daytona pálya mintha lebegne a levegõben, a tûéles cucc a pálya és az autók...mögötte bemosva a háttér egy sima kép...egyáltalán nincs az az érzetem mint a Winston kupa egyik legrangosabb eseményén...ergo gagyi a látvány -látványos távolit a WRC2 produkál...helikopterbõl távoli az egész Monte Carlo kanyargós útját belátni, majd rázoomol a verdára ekkor a kép totál beremeg és az autót alig tudja követni mert az operatõr örül, hogy ki nem esik a helibõl.
-a kocsik meg legyenek szépek...csillivillik...liszenszeltek, eredetik conceptek, utcaik ....ami a csövön kifér
szóval látványt ide jó sokat:)ha már nincs NASCAR jegyem
FFB kormány, simulation mode, ASM TCS OFF Corvette Z06 hát...síkít rendesen...de befordul, nem azonnal és elindul a far...borulásra semmi esély...GT3ban nincsenek burulások sem törés...
szóval absz nem úgy mint az életben: félrerántom akkorát szállnék mint a house:)ha egyáltalán a féltengely kibirná
van egy dolog, ami alapján tökéletesen meg lehet határozni, hogy egy autós játék GAGYI vagy REÁLIS
a teszt nagyon egyszerû, NAGY sebességnél rántsuk el a kormányt (SÍK pályaszakaszon)
a GAGYI kategóriába tartozó játékoknál ilyenkor a következõ történik: SEMMI..... enyhe kanyarodás, sikít a gumi, de az autó megy tovább elõre, és vagy a homokban, vagy a falon végzi (GT, NFS, MBR, Sega GT stb stb)
a TOCA mondjuk külön érdekességgel szolgált, ilyenkor ugyanis az autó lelassul, majd megáll....... X akta...
a REÁLIS játékokban 2 dolog történhet
-az autó orra, ahogy kell befordul, és csúnya kifarolás a vége -kevésbé stabil vagy nem versenyre élezett autóknál a manõver vége egy szép borulás...
A fenti kettõvel találkozhat az ember a GPL-ben, az LFS-ben, a Nascar Racing-ben, a Sports Car GT-ben, a Viper Racing-ben vagy a Nascar Heat-ben
Aki nem hiszi, járjon utána, próbálja ki biztonságos területen a kormányrángatást a valóságban. Az egyetlen, amit nem fog tapasztalni, az az egyenes való továbbcsúszás lesz.......
"a Papyrususok, pedig koncentráljanak az ilyen típusú események modellezésére..."
Na ez meg a legviccesebb egy GT3 rajongótól...... Nekem már volt részem olyan balesetben Nascarban, amitõl megállt bennem a szar, hidd el, komolyabb érzés mint következmények nélkül pattogni faltól ellenfélig....
"a közönséget(ami egy körpálya összes külsõ díszítõeleme) is simára gyalulták, pedig a 2Ghzbõl + 128MB videoramból simán futná rá"
Ez kicsit mellbevágott. Eddig értelmes embernek hittelek, de ez azért durva. Mert ugye matekozgassunk csak egy kicsit! A nascar a világ legnézettebb motorsportja, és ez azért van, mert minden hétvégén többszázezer ember nézi végig a futamokat. Mindig teltház van. Számoljunk egy laza 200.000 emberrel, ugyebár a õk a nézõk... Szerinted ezt egy mai pc simán megjeleníti 3D-ben, és még bõven marad ereje az autókra, a pályára, a füstre, stb stb... Elment neked az eszed???? Ha csak 10 poligon egy nézõ, akkor is 2.000.000 poli/frame csak a nézõsereg, amibõl mellesleg az autóból szart se látsz...
"hogy PC-s mûanyag íz végre eltünjön...."
Ezt már komolyan nevetségesnek tartom. Tehát a PC-s szimulátoroknak szerinted mûanyag ízük van, amikor a nagy GT3 is egy átlag játéktermi faszság szintjén van, 6 éves gyerek vígan végigtolja egy szál banánnal... Gondolkodj már ember... Ha meg a grafikára gondolsz, akkor szólok, hogy TI szoktátok mindig azt mondani, hogy nem a látvány számít, hanem a tartalom. Kicsit következetesebben plz.
22 "egyforma" autó, amik olyanok mintha "ráspollyal" lennének körbecsiszolva simára. Nincs egy hûtõ-beugrás, a külsõ tükörrel sem kellett foglalkozni eleve, mivel az igaziak ilyen kis formásra tervezettek...a lényeg úgyis a pingálás...nekem tetszik
és ugyanennyi oválpálya amin sajnos még a közönséget(ami egy körpálya összes külsõ díszítõeleme) is simára gyalulták, pedig a 2Ghzbõl + 128MB videoramból simán futná rá...ennél még a GT3 lapfái is jobbak fõleg, hogy ott 4MB videoramból kell gazdálkodni
és hogy miért kéne a 2Ghz-t kihasználni?...hogy PC-s mûanyag íz végre eltünjön....
Daytona két arca... a kamerák azonos helyre néznek csak a pálya ellenkezõ oldalairól
egy másik helyrõl a boxból kimenet, már verseny közben, iszonyat hangulat lehet...
a Papyrususok, pedig koncentráljanak az ilyen típusú események modellezésére...magam alá rosálnék, ha ilyet nyomhatnék egy gammában
komolyan elgondolkoztal rajta?:))))) Mert ennyira ugye nem uber a graf! de ha azt nezzuk hogy nalam 60FPS-t siman hozza ugy hogy 43 azaz 43 auto megy egyszerre akkor mar mindjart mas a leanyzo fekvese!!!:D nem 6 auto amibe nem igazan lehet belatni mert kb 3db polygon a belseje:D
ezt nem igazán értem.... miért kell neked kihasználni a 2Ghz-et?? a tökéletes fizikához nem kell ennyi, 98-ban már 3-400 Mhz elég volt hozzá, azóta sincs jobb
vagy látványra mész?
akkor lássuk, pár igazi, és ingame kép (tudom, hogy erre gerjedsz :).....
aki megteszi a saját, elvileg PROFI szimulációjával, hogy belerak egy "LAMA MODE - ON" kapcsolót (értsd: Arcade mode on, gravitáció off, törés off, realitás off), az gyakorlatilag teleszarja a saját házát
és NEM lehet megcsinálni, amit írtál, a már említette okokból - az autókban KORMÁNY és PEDÁL van, nem pedig gombok....