Na jah, tudok egy parrol en is, csak ugy ertettem nem mindegyik gammel kompatibilis mindegyik. Melyik a legpajabb?
PSX2 emu, azt én is ugy tudom, hoyg nem létezik jol müködõ. Meg amugyis az minek a Driv3r-hez elég lesz a pc is , jihááá:D (Monjuk egy burnout 2-3-mal elszorakozgatnék azér' :/, köcsög namco, vagy melyik konzol buzi fejlesztöcsapat csinalja...)
ÁHHHHHHHHHHHHHHH miért csak nyár? Végre netem is van amivel le tudnám szedni=))))
remélem majd a mocival lehet egykerekezni, legalább olyan faszán, mint a vice cityben
HCGAMEREN ezt az elõzetest találtam:
Driv3r
Nemsokára végre átélhetjük milyen egy akciófilm fõszereplõjének lenni, legalábbis többek közt ezt ígéri nekünk a Driver sorozat harmadik része. Ha nem szúrnak el véletlenül nagyon valamit a Reflections-ös fiuk, akkor a PC-s autós üldözéseknek új korszaka indul eme gyöngyszem kiadásával.
Sokkal többrõl van szó, mint egy GTA 3 klónról, bár az összehasonlítgatások és méricskélések áradata érthetõ, mivel itt is teljes szabadságot kapunk mozgásunkban három, gépkocsikban nem éppen szegényes, városban. Itt is lehetõségünk lesz gyalog bejárni a terepet, kapunk majd különbözõ küldetéseket, de ezeket leszámítva túl sok hasonlóság nincsen a két játék között.
A játékipar szemszögébõl különösképpen érdekes ez a játék, mivel egy már régen beígért, ám eddig még nem megvalósult "következõ lépést" is jelent a Driv3r-be fektetett érdeklõdés a Hollywoodi színészek és rendezõk által. Nem újdonság az, hogy egy-egy színész elvállalja valamelyik karakter hangját, de olyan, hogy minden nagyobb szerepet nevesebb személyiség elevenítsen meg hangjával, még eddig nem volt. Ezen kívül több mint 30 átvezetõ animációt ígér a Reflections.
A fõszereplõ Tanner, egy amerikai rendõr, akinek a bõrébe bújva kell beívódnunk, és végül megállítanunk egy nemzetközi autócsempész társaságot. Beépülünk, és egy szállítmányból az utolsó kocsit nekünk kell eljuttatnunk a brigádnak, hogy azt a tengerentúlra vihessék, ám valaki ránk uszítja a rendõröket és menekülnünk kell.
Összesen három, a készítõk szerint élethûen lemodellezett, városban folynak majd az események, mégpedig Miami-ben, Nice-ban illetve Isztambul-ban. Ehhez 31,000 épületet és kb. 200 kilométernyi autóutat sûrítettek nekünk az ezüstkorongra.
Mindehhez rendelkezésünkre áll több mint 70, mind külsejében, mind fizikájában teljesen különbözõ jármû. A motorcsónakoktól, a motorbicikliken át egészen teherautókig mindent megtalálhatunk, amit csak kívánhatunk egy ilyen játéktól, gyalog meg nyolc különbözõ gyilkoló-eszközzel a kezünkben juthatunk el a következõ gépállatig.
A kivitelezés az elõzetesek alapján lélegzetelállító lett, a grafikus motor gyönyörû jelentekbe helyez minket, a fizikai motor mind a hetven jármûvet realisztikusan ábrázolja. A megjelent videók alapján minden mai elvárásnak megfelel a grafika, és tényleg azt az érzést keltik hogy mi is részévé válunk a történetnek. Azt viszont erõsen kétlem hogy ez élvezhetõen fut majd alacsonyabb teljesítményû gépeken, de azért bízzunk a fejlesztõk kompetenciájában.
Megemlítendõ még a "készíts magad hollywoodi jelenetet" szerkesztõ, amellyel felvehetünk jeleneteket majd utólag számos opció és kameraválasztás segítségével a visszajátszást editálva, örökíthetjük meg a látványosabb jeleneteket.
Mindenesetre a játék szinte garantált siker lesz a mostani állapotából kiindulva, látványos, változatos, és izgalmas órákat garantál a felhasználónak, innen már nehezebb elszúrni, mint olyan tökéletes és zseniálissá tenni, mint amilyennek ígérték.
Csak a felvilágosulás kedvéért miért írnak mindenhova NIce-t???? HA már van magyar nyelvünk, használjuk már... Az nem Nice hanem NIzza. Ha már az isztambul-t lefordította (tehát az s-t kicserélte sz-re:))
És csak azért kötekszem, mert egyre frusztráltabb vagyok, hogy még nem jelent meg...
Jajajjjjajjj nyár... addig még sok minden lesz mikor jelenik már meg
Isztambul törökül Istanbul. N-nel. Nice helyett meg tényleg Nizzát kéne írni, akkor tudnák az emberek, hogy mirõl van szó, azért a Nice, mint város sok ember számára ismeretlen szerintem. Bár lehet, hogy lebecsülöm mások képességeit
mekkora szar lesz már ez a drájver............ :)))))))))))))))))))
Megnéztem a destiny combo videót.... Van egy nagy aggodalmam.... Félek, hogy elqrják a pc-s konverziót... Az ingame eléggé csúnyának tûnt szegényesek voltak a textúrhák, meg nem tetszett... A renderelt videó okés, de az csak parasztvakítás... HA megnézitek a képeket egyiken sem lehet látni, hogy mennyire lesz részletes az arc. Az alacsony felbontás gondolm a konzoljelleg miatt van, de az a modell is elég lowpoly-nak tûnik a motoron....
NAgyon várom, csak nem szeretném, ha pofáraesés lenne belõle:))
Ezek még mind a PS2-es cuccok, az meg ugye köztudottan mosottszar...
nagyon zsír, fasza ingame képek (zikszboksz, vagy péeskettõ?) jöhetnek még ezerrel az ilyenek ha vannak, csak külön hozzászólásba mindne képet, mert annyi kép lesz 1 oldalon pár hozzászólásban, hogy szétesik az IE, mire betölti õket
tetszik a térkép, jó nagy város lesz :) isztanbulban tényleg 2 híd van, mert azt vágom, hogy Boszporusz ott van, de van 1 másik is?
Jaj de kellemes...Nagyon allat, hogy lehet valtoztatni az idojarast es remelem az autok is finoman reagalnak majd ra. H.Bona Marta Rulez :) .
huhh, nagyon királyosak. csak azt nem értem, hogy miért fikázták a vice c ity város mééreteit, vmi ilyesmit mondtak, hogy nálunk az 1ik sarokban elférne a város... hát azért, ez nem igaz, mert még 2X sem nagyobb 1ik város sem, talán Isztanbul
Azonkivul pedig remelem, hogy ezek nem teljessen reszletes terkepek es csak a fobb utvonalakat mutattja, mert ez igy eleg "verszegeny"...
Hat pedig ez igy eleg karcsu...az elso resszel is az volt a bajom, hogy 3 perc alatt bejartam a varosokat, mert csak hosszu egyenesek voltak, bar igaz az mar jopar eve volt es az akkori szintnek tokeletessen megfelelt. Nem akarok elore itelkezni, de kicsit aggaszto.
Ezen a kepen vagy en "nagyitott" terkepreszlet, akinek van kedve, keresse meg a "nagy" terkepen, hogy hova tartozik:) Talan abbol lehet kovetkeztetni, hogy a nagyterkep mennyire lehet reszletes:)) Jo keresgelest:))
Annak is orulok, hogy igy tele vannak a zutcak emberekkel...micsoda zsivaj. :) Remelem ez nem igy lesz a vegleges verzioban.
Ebben elvileg az autozas lesz a lenyeg, vagyis ha azt a reszt jol kidolgozzak, nem igazan hianyoznak majd a boklaszo emberek:)
Azt en is tudom, hogy nem RPG keszul :D, de azert nekem nagyon hianyozna az eletszeruseghez az a mellekes zsivaj es a szetugralo emberek latvanya, hogy igazan visszaadja azoknak a filmeknek a feelingjet, amik alapjan keszul a jatek. Raadasul nekem egy ido utan vmi. hianyerzetem szokott lenni, ha nincs a hatterben vmi. ami az eletre hasonlit...muanyag iztol felek.