Kivéve amikor egy fekvőrendőrön kiköszön majd a két gólyaláb a motorháztetőn :) Én is ezért adtam el végül a micrát... hiába volt amúgy hibátlan, a rozsdásodása már kezelhetetlen kategória volt. Legalábbis olyan költséggel, ami még megérné.
Egyik rokonom trabantában elöl a lengéscsillapító bekötőnél össze vissza van már hegesztve a kocsi, most legutóbb amikor láttam félig végig volt repedve, de azt mondta jó még az úgy, ráér megcsinálni
Ez az 1.4 elég elnyűhetetlen egy fostömlő. Ajánlom. Az enyémmel is csak annyi a baj, hogy porrá rohadt. Műszakilag egész rendben van. 2 év alatt ment 50k-t. A következő műszaki mondjuk tuti nem lesz meg, a benzinbetöltő nyílás konkrétan kiszakadt a lemezből :DDD
Valami szakadék dízel francia vagy olasz :) AX-es citroenből asszem van kis dízel, annál aligha találsz olcsóbbat és egyszerűbbet. Na jó talán az Uno 1.3D :D Azért a hétvégi bütykörészésére készülj fel ebben a kategóriában. De cserébe elmennek akár benzinnel dúsított fáradt motorolajjal is... Utoljára szerkesztette: Borg, 2016.11.22. 16:13:21
Napi 25km munkábajárós autónak mi lenne a legideálisabb, ha a fő szempont az olcsóság? És itt olyan olcsóságra gondolok, hogy a 200k-s Swifteket sokallom, pedig azt néztem először.
Hát a 14-16 óra robot MO-n max a megélhetésre elég, vagy még arra sem, ám ha kimész külföldre ott azért már elég szép pénzeket lehet félretenni a robotolásból is. Ez csak rajtad áll. A 2-3 milliós kategórián belül is vannak olyan autók amire ha kicsit ráköltesz már bőven járhatod a különböző meetingeket.
inkább a pénz komoly! nekem is lenne szép autóm ha lenne rá cash és egész nap semmit nem kéne csinálnom,de mivel mi rabszolgák vagyunk és én is 14-16 órákat dolgozom mi csak nézhetjük ezeket !
Hogy kiadta... :DD Komolyan gyilkolják ezeket a V8 supercar gépeket...a folyamatos rázóköves megdobások is kegyetlen agresszívak. Az F1 ehhez képest mintha egy szövőműsor lenne unatkozó nagyiknak...
Mert valószínűleg valami törött majd összetákolt szaron volt. Ennek az a dolga, hogy bevilágítson a köd alá, ami elég nehezen valósul meg, ha amúgy szemmagasságban vakít.. :D
Ja, legalábbis kegyetlen erős fényt adott, igazán kulturált húzás volt..."megköszöntem" neki az elakadásjelzővel, aztán vette a lapot és abbahagyta. :D Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.10.28. 19:09:11
Felkapcsolt reflektorral villogott? Mögöttem egy Volvo kamuterepjáró állt pár hete este, a tükreim mint egy atomvillanás, lófaszt se láttam semerre kb :D
Ködlámpa...a múltkor egy új BMW X valahanyassal mögöttem jöttek este vidéken a felkapcsolt szemkib4szó reflektorral, plusz villogtattak is időnként, ez ment vagy 1 kilométeren keresztül... Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.10.28. 16:41:08
Annyira szánalmasan néznek ki ezek a mai racionalizált pöttöm kis WRC autók a régi B csoportos csodákhoz és rally hőskori gépekhez képest...bár a külcsínnel ellenben adott a brutál belső technika, valamint a hangélmény is ott van a szeren... :)
"Egyébként egészen igényes munka így képek alapján" - Jó hogy, akár te is besétálhatsz hozzájuk a boltba és rendelhetsz egy ilyen autót, egy márkásabb típus árának a töredékéből, nyilván senki nem venné ha igénytelen munka vagy replika lenne. A Koenigsegg meg csak azért lett megemlítve mert az is családi vállalkozásnak indult, persze így az évek távlatából már az is Monaco érzést nyújt. :) Utoljára szerkesztette: slRa4fV9t, 2016.10.19. 00:11:21
Lassan de biztosan alakul, addig is marad a sör...helyett valami édesebb. No homo. Egyébként egészen igényes munka így képek alapján az illesztési hézagokat stb. nézegetve. Ha már átépítés, rengeteg rosszabbul sikerült próbálkozást lehet látni netszerte...persze attól még nem lesz kevésbé wannabe hustler szörnyűség...'ribancrendszámos' pitsáknak persze biztosan főnyeremény lenne aki ilyesmivel megjelenik. :D A Koenigsegg pedig nem tudom hogy jön ehhez a szinthez, az inkább a valódi 'Monaco érzés', csillió pengőért... Lambo szintén, de ők le is tettek valamit az asztalra a versenysportban is, mondjuk az sem mentette meg őket anno a Top Gear vicctől, hogy 'Lambót az vesz, aki hajnal kettő húszkor stílususan akar megérkezni a buliba, Ferrarit pedig az, aki kettő húsz időt szeretne menni a pályán'...az idő biztosan nem ez volt, nem emlékszem rá.
Ha te mondod. Kár hogy az a kategória amire én próbáltam utalni Monaco-val az nincs 10 millióért, de még 20-ért sem, mélyebbre kell nyúlj a zsebedben, az alább linkelt autó esetében meg gyakorlatilag az anyagárat illetve a munkadíjat fizeted meg, illetve a donor autót ha nincs. Ha Lamborghini lenne a logójára írva hidd el nem 10 millióról beszélgetnénk, mert akkor még a márkát is keményen megfizeted. Amúgy meg ha választási lehetőség elé raknának én simán beválasztanék egy két noname típust vagy márkát, hogy miért ? Mert egyedi ! Illetve nekem más tippem van arra hogy ki kit röhögne ki, ezt a Koenigsegg példája jól mutatja minden téren. Utoljára szerkesztette: slRa4fV9t, 2016.10.17. 00:31:22
Ja, csak az ilyenek tulajának Monacohoz éppen semmi köze, viszont reprezentálni szeretné hogy mégis... 10 millióból bőven van autó, amellyel meg is lehet jelenni és nem nevetnek ki a mesterkélten kivagyi 'I'm livin' The Life' stílus miatt...
Hát nem tudom. Én még egy LS swap-al kibővíteném a keretet, illetve a lóerők számát, és ezt simán megnézik Monaco-ban is, egy G35-öt már nem biztos. A G35 inkább tuner kategória mint luxury.