roadstert nem tudtam venni, de lett helyette egy GTi :)
hat azert elegge huz, tuti van rajta valami chip legalabb, nem tunik gyarinak ettol fuggetlenul bekaphatjak, a besorolo motorostol centikre mentek el, tanulovezetot halara remisztettek viszket a jobb laba menjen es fizessen be par kor gokartozasra, ott legalabb nem nyir ki senkit
amugy 2 hete voltam moszkvaban, es igazabol en nem lattam semmi extremet az utakon azon kivul hogy ossze-vissza parkolnak, sokkal rosszabbra szamitottam. videki varosokban lehet h rosszabb a helyzet, ott nem voltam Utoljára szerkesztette: cement, 2016.07.19. 08:28:46
Az autópályás közelekedési kultúra is ott van a szeren, 3 sávban lóhugyozásmód elszórva tötymörög mindenki mindenféle sz4rral, a Jazz-es az elején elengedi a Porsche-t, aztán a Bimmerre majdnem ráhúzza a kormányt, annyira igyekszik vissza a belső sávba a nagy semmiért... A Porsche sofőr mindenesetre megérdemelné hogy előtte zúzzák be az autóját, mivel az autópályás cikázós emberkedés egy dolog, de a sárga Kangoo elé vágós, lehajtós művészkedés már részemről nem fért bele...no de nem USA ahogy látom. Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.07.18. 16:59:32
Alig több mint két hete vettem én is egyet, enyém egy 89-es USDM NA. Én annyira nem vettem komolyan ezt a megvigyázós dolgot, harmadik nálam töltött napján már vittem Brezovára, de nagyon szépen tűrte a dolgot :D
Aha...szóval már mások s3ggében vagy és ők még meg sem láttak...kezdem érteni az autó buz1zásának valódi okát. Jut eszembe róla a Piroska és a gyorsan dugó farkas vicc...
Ennél lejjebb rakni valamit itthon netto önszopatás. Esetleg ilyen havi 150km-es hobbiautónál még el tudom képzelni. Ha használni is kell, akkor esélytelen. Már ez is elég durva. Amúgy így van a legmagasabban, lefelé még szerintem egy 5-10 centit biztos lehetne dobni. :D
Múlt héten mentem vele 10 nap alatt kb 4500 km-t a két könyökömön kék színű bőrkeményedés lett ahol támaszkodtam a jobb térdem kalácsának oldala meg ahol a konzolnak dőltettem folyamatosan fájt de nem cserélném le semmiért : )
Nem tudom, lehet rossz szögből fotóztam, de coiloveres a cucc, alacsony mint az állat. A kipuff meg durrogós lángköpős.. Ha lesz türelmem gyártok még médiát.. :D
csinald meg ilyenre es nem lesz tobb buzizas. Amugy milyen felfogas ez " noknek terveztek? Hol terveztek noknek? Az, hogy europaban a csajoknak tetszik az nem azt jelenti, hogy japanban a noknek terveztek. A japanok nem a noknek tervezte az mx5 ot.
Szerintem eleg lenne ha tennel ra egy hangos kipufogot meg leultetned. Biztos vagyok benne, hogy a buzik nem szeretik a hangos autot meg a fajo segglukukat is zavarja a leultetett, kemeny verda.
Két férfi együtt egy MX-5-ben gyanús, egyetlen még nem...
ui.: Egyébként lehet ők voltak a legalfahímebben a környéken, mert vállalták hogy beülnek együtt az autóba, mert elfogyott a f*ck, sőt lehet soha nem is volt, ugye mindenki mond amit akar...jó olyannak lenni, mint a bölcs nagyapa, akit b4sztat a nagymama és amikor megkérdezi az unoka, hogy hogy lehet ezt bírni, akkor azt válaszolja, fiam, 2 fület teremtett nekünk isten, az egyiken bemennek a dolgok, a másikon ki... Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.07.08. 19:32:47
Nem gyenge. Persze, lehetne erősebb, de sztem gyorsabb, mint a BMW-m. Legalább is abban a tartományban, ahol ez engem érdekel. A bömi lehet jobbat lép 100-ról 200-ra, de mivel 140-nél gyorsabban nem megyek szinte soha, pont leszarom.
#100090 Elmegy keresztbe, ha agtiálod, simán. De próbálj ki egyet, aztán eldöntöd, hogy ez a te világod, vagy nem. "ezeket is lenőiautózzák, akiknek a nagy autótól nő ki a faszuk :D ők nem azért vesznek autót amiért mi. " Komplexusokat le kell győzni valamivel. Valaki az autóval próbálja, valaki azzal hogy agresszív, kinek mi jut. Ezek ugyan azok a frusztrált emberek, akik kijárnak felvonulásra büdösköcsögözni. Whatevs
Ha a tapasztalataimra hagyatkozom, akkor ez alapján az összes baszott nagy SUV női autó..
Szerk..: Mondjuk egy ezt így is gondolom. Esetleg még a csípőficamos mozgássérülteket megértem, akik ilyet vesznek :D Utoljára szerkesztette: SötétBarom, 2016.07.08. 16:40:00
attól függ, hogy miből ülsz át. igazából az érdekel, hogy elmegy-e rendesen keresztbe. én is nézek most z3-mat, de max a 140 lovasat tudnám megvenni. az már talán jó valamire. másik opció a TT, abban legalább normális motor van és konszern buzi vagyok, viszont elsőkerekes.
ezeket is lenőiautózzák, akiknek a nagy autótól nő ki a faszuk :D ők nem azért vesznek autót amiért mi.
tegnap kijött a tóhoz egy kis kureszra ahol dolgozunk 2 ratyi egy kék MX5-ben.....csak koppantak,hogy ott van 2-300 ember :D a fél stáb aki épp arra volt ott röhögött, utána fél órát az volt a téma,hogy mennyire gaycar az a kocsi......no offense ,de még a csajok is egyöntetűen azt konstatálták,hogy ha ilyenben pasit látnak az homer Utoljára szerkesztette: Rhonin7, 2016.07.08. 10:44:03
Egy kis update, most hogy két hét netto roadsterezés után volt szerencsém vezetni anyám zsír új yarisát, a bmw-met meg a corsát:
Minden autó rettenetes. Mindenben lötyög a váltó, úgy kell ülni bennük mint a céges sprinterben, és ijesztően magasak. Egyetlen pozitívum, hogy ezekkel nem kell figyelni folyton az útminőséget.
NA nem nagyon van eladó, illetve ha mégis, azok már annyi idősek, és annyiba is kerülnek, hogy nem nagyon fognád be hétköznapi használatra (kár érte alapon). a Másik véglet, hogy menthetetlenül lelakott fos.
Nagyon más világ. Ezt akarni kell, a bömösre többnyire meg mindenki azt mondja, hogy fasza. Egyelőre megvan mind a kettő, de a bömit el akarom adni. Csajom járhatna vele melózni, de a folyamatos 10, 10,5-es átlag pályán elég szar. Ahhoz képest, hogy annyira nem megy. Mazda lefelé menet 7 literen belül megállt. A corsa meg 5,5. Így a BMW a másik két autóhoz képest havi 15-20 ronggyal többet eszik. Arról nem is beszélve, hogy ha betolod a szervizbe 100k minimum.
Nem. És bizonyítandó mindenkinek aki azt mondta, hogy ez a kocsi semmire nem jó, meg nem praktikus, meg blabla, lementünk vele Dubrovnyikba kempingezni
Ez az auto idosebb nalad. Az auto lenyege, hogy nagyon regen ket kerekre allt mikor ez meg egy uj dolog volt. "Szorakoztatas" Ennyi ertelme van az autonak. Nem azert csinaltak, hogy lenyomja a GTR-t a ringen.