Lol. eloszor nem ertettem, hogy mirol beszelsz. Azt hittem baj van az autoddal es linkeltel valami videot, hogy azt eleg megcsinalni-e. Meglestem a videot es lattam a datumot is. Mostmar mindent vagok.
milyen auto/motor? az en automban amiben soros negy hengeres van nagyon hangos csattogo hang jon ki es szinte mindenki azt mondta a forumokon, hogy normalis ha ilyen hangos. foleg, hogy nekem sport leomlom volt
Fúúú...erre vagy rátalál valami tömött pénztárcájú japó tuner buz1, akinek szerelme ez a kaszni, ennyiért is ajándék, vagy 1 év múlva is látjuk még csökkentett, de még mindig 2 millió feletti áron...akkorra esélyesen a motorból meg garázsból már félig kiárult alkatrészekkel. Aki nem car guy, rögtön érthetetlen lesz számára a 23 éves puritán japán kupé "apró hibákkal" 2.6 millió forintért...ha csak gyári lenne és közel patika feleennyiért, akár a kezembe is kerülne a telefon, viszont így tuningolva - még ha ismert és neves helyen készült is - több furik alkatrésszel adott projekt autóként felejtős, nagyon behatárolja a célcsoportját. Sokan megnézik majd hogy tyűűű bazze, aztán elrágódva az áron inkább bezárják az oldalt...mondjuk ez még mindig jobb, mintha telefont ragadnának és jön a "Báttya mennyi az alja? Eggyé vinném." Aztán legfeljebb az eladót viszi a mentő agyérgörccsel... :D Nem lennék az eladó helyében, nem hiszem hogy könnyen visszakapja majd azt, amit ráköltött...mármint kiárulgatás nélkül. Persze az már eleve téves tuner eladói hozzáállás, ha nagyrészt vissza akarja kapni amit ráköltött...főleg egy ilyen csóri országban. Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.02.27. 17:45:02
200sx, kíváncsi vagyok mennyi idő alatt kel majd el, szívem szerint azonnal indulnék megvenni, csak némileg az eszem és a zokogó pénztárcám tart vissza :D
Á, this looks shopped, ilyen Honda nem létezik, mindet széthajtották, meg fára csavarták mára ricer gyerekek... Patika mint a qrva élet, remélhetőleg jól sikerült munka és nem málik szét pár éven belül a karosszéria... Utoljára szerkesztette: broman191, 2018.02.21. 19:42:45
Csak bele lehet alkudni az árba ha nem járna...de a rendes pótkerék is sok esetben luxus mára, így nem csoda, hogy más megszokott sallang sincs a csomagban.
Poén amúgy,hogy a brutál gyorsulás mellé nulla hang társul,mint valami komolyabb vonat.A Model S belseje is pocsék minőségű.Nincs a Teslának tapasztalata,elég gyára viszont hatalmas megrendelések jönnek az autóikra.Egy új Ladára, Wartburgra vagy Skodára is három,négy,öt évet kellett várni, és még akkor sem volt biztos, hogy hibátlan darabot kap a vevő.Kaphattál hamarabb új autót ha beérted a szépséghibásokkal.
Pont egy Model X p100d-t wrappolok. Kivittem egy korre. SZTAKURVA' olyat gyorsul. Az egy dolog, hogy beleduppedsz a szekbe meg ilyenek de, hogy a pofazacskodon erzed a gyorsulast na olyan meg nem volt soha! Rendese erzed, ahogy az arcodon a bor huzodik hatra! Nem brutalisan de eszrevenni azonnal mert elegge ritka erzes. Amugy nagyon spaceship erzes az auto! Kozel setalsz az autohoz es az ajto kinyillik fullosan. Nemcsak a kilincs jon elo, meg unlock-ol az auto hanem full kinyillik az ajto. Fekra nyomsz akkor meg magatol becsukodik! A szelvedo akkora, hogy nem latod a tetejet! Mintha egy vadaszgepben ulnel! Mondjuk otthon elo rokonom meselte, hogy van egy hasonlo europai auto is ami ilyen. Talan A renault vagy citroen. Nem tudom melyiket mondta. Maga a hatso ajto ahogy kinyillik az bombasztikus. Foleg mikor beulsz es becsukod az ajtot akkor farkad es nyakad is behuzod mert nem vagy biztos hogy mennyire lesz kozel az ajto becsukodas utan. Nagyon komoly:D Az, ahogy az elotted levo autokat es savokat mutatja a kijelzo az nagyon durva. Ez a jovo! Lehet egy merci meg volvo mindenfele faszom 21. szazadi technologiaval teli azert ez az auto most eszbonto volt!
Egyetlen baj: szerintem UBER szar-fos a minoseg osszerakasa. Lehet kifogtam egy rossz peldanyt de a csomagtartoban hianyzott az egyik muanyag takaro lemez ami a hatso lampa csavarjait takarja. Egyenesen hozzam szallitottak a kiallitoterembol az autot. Senki mas nem nyult hozza. Az ajto csuklo mechanizmusanal az egyik muanyag kiakadt es full elgorbitette a muanyagot az ajto mikor a csuklo resze osszehajlott! az allam leesett! ezt ma vettuk eszre miutan halljuk a nagy kattanast az ajto csukasanal. Minden panel csilicsale a csuklos hatso ajto korul. Minden krom ablak szigeteles csilicsale! semmi nem illeszkedik az elso es a hatso ajto kozott. Maga a hatso ajto beljenn van mint a hatso kerek feletti dombor resz.
Sikerült az határozott vonalvezetésű, megeszlek tekintetű ricer imázst túltolni. A gyárilag feltett, karosszériától eltérő színű keskeny kis fender flare különösen arany a nemlétező légbeömlőjével, de létező kiömlőjével...Civic Type-R fíling. A a rengeteg vizuális tuning nélkül nem is kifejezetten szép a koncepció, nagyra fújt varacskos disznó érzésű. Az első lámpáknak 99% köze sem lesz ehhez a gyártásba kerüléskor, remélhetőleg a tekintet jellegéből valamit meghagynak...a s3gge viszont a Type-R-ből kiindulva még meg is valósulhat. Bárcsak alapjában véve ne lenne a karosszéria a mai sztenderd szerinti vizilovas testességű...sok mai autóra nézve visszasírja az ember a 90-es évek karcsú sportautóit.
a forma nagyon jól el lett találva, csak olyan mintha az utolsó fotózáshoz minden tuningból a legmagasabb pontszámút kellet volna a kocsira ráerőltetni..
Január elsejétől a véletlenül díjköteles útszakaszra tévedő autósoknak lehetőségük lesz az utazás megkezdése után is megvásárolni az e-matricát. 60 perc áll majd erre rendelkezésre.
De-cat, meg valami magyar custom cső, dobbal. Asszem paragi, de nem tuti.
Szerk.: A hangon még sokat dob a KN dropin szűrő, meg az ormány-delete :DD Utoljára szerkesztette: SötétBarom, 2017.12.28. 18:36:18
Miatás kolléga rálelt a custom exhaust videódra és nagyon érdekli, hogy miféle megoldással lett elérve az ott hallható hang, mert nagyon tetszik neki :D
...és ugyan miből állapítják meg, hogy valaki azzal a céllal villantott vagy intett, hogy traffiznak? A stoppos tervezet is elképzelhetetlenül nonszensz, nyilván mindenki aki stoppol bűnöző/rossz szándékú migráns és el akarja majd vágni a nyakunkat a kocsiban...és ugyan miért nem beazonosítható hogy magyarok? Szólni pár szót esetleg személyit mutatni elképzelhetetlen dolog? Úgy felduzzadt a bürokrácia, hogy ideje lenne ritkítani, kiszórni őket a versenyszférába, megnézni hogy ott hogyan élnének meg ilyen 'remek' ötletekből... :)
Ehh faterom Wartburg 353W kormányváltós verdáján tanultam vezetni. Másfél literes üveg víz mindig be volt készítve mert felforrt a víz és töltögetni meg légteleníteni kellett. Gyertyát mindig ki kellett szedni tisztítgatni,cserélni akár csak a biztosítékokat.
Kicsivel jobb lesz a légellenállás is, -0.05 liter fogyasztás, coolio...a Lambo Urus is tudta ezt még koncepcióként, de a tavasszal megjelenő véglegesben nem lesz elérhető elvileg. A Forza Horizon 3-ban még ezzel a high tech tükörrel van benne, ott is elég f4sza... :))
Hmm... visszapillantó tükör helyett képernyők. Nem lehetne kötelező? :D Vész esetére (lerohad az akku, valami) még el lehet kézzel kitolható tükröket rejteni a burkolat alatt :)
Akkor tavasszal csoporttali itt. Öröm,móka,kacagás
Hat itt en is satraznek egyett. Fantasztikusan szep ez a hely.
Itt van még 2 ugyan onnan. Sátrazás amúgy királyság, csak tudni kell jól csinálni. Ha szarul csinálod, akkor nagyon szar. :D A rollbarnak pedig egyetlen valós funkciója van: ha csak 1 fád van, akkor is fel tudod kötni a függőágyat :D
Láttam ma egy ilyen dögöt, még a szín is stimmel... Élőben sem tetszett
Juteszembevalami: Ugye azért is jár a nyeremény, ha elutasítunk egy hívást vezetés közben, mert a telefon nyomkodása elvonja a figyelmet. Vajon akkor a modern autóknál nem lehet pl a fűtésen állítani? Merthogy a nagyon drága nagyon modern autóknál lassan már minden érintőképernyőn lesz, ami nem kell a vezetéshez: (3:33-tól, ha nem tekeredne oda) Utoljára szerkesztette: RelakS, 2017.12.18. 18:31:54
de jó hangulatú ez a kép mióta megvan a boxster, egy ilyen túrára vágyom. kár, hogy utálok sátrazni :D Utoljára szerkesztette: Zetorg, 2017.12.18. 17:20:26