Mondjuk mindegy melyik nyer, akkor is a lambo kéne :D
Passz. Gondoltunk az utólagos riasztóra, de mikor pár éve kiégett a vezetékezés, azt nem rakattuk vissza, a probléma meg még mindig fennáll. Mondjuk volt ott más baj is, pl random előfordult, hogy indítás után semmi szervó, nincs sebesség visszajelzés, és már nem is tudom, milyen visszajelző lámpák égtek. Valami vezérlőt cseréltek benne, akkor a jelenség megritkult, illetve már pár éve nem láttuk, de attól még fura.
igen, új akksi.. nem érdemes töltögetni ha már szar.. egyszer rábaszik az ember vhol ott marad ahol nem lesz segítség.. főleg ilyen hidegben
Nem szabadna lemerülni,mondjuk én is sok kis távot teszek meg.. de nekem sincs gond.. kell egy új EXIDE akksi vagy vmi hasonló minőségit venni aztán kalap kabát ;)
Anyám autójában ilyenkor tél tájt szeret lemerülni az akkumulátor. Van rá valami okosság (pl olyasmi akkupakk, amivel bikázni is lehet), hogy ha nem is teljes feltöltésig, de addig lehessen tölteni az akkut, hogy a motor beinduljon? Most is 11,5V-ot mértem, amitől legalább annyira fázok, mint a kinti mínuszoktól.
Olyasmire gondoltam, hogy pl ha tudom, hogy másnap menni kell, akkor este pl szivargyújtóba bedugom (vagy motorház alatt az akkura rákötöm), és reggelre valamennyi szuszt beletölt, hogy beinduljon a dög. A legjobb a garázs + töltő lenne, tudom, de szabad ég alatt áll a kocsi, szóval ez kiesett, az akkut kivarázsolni minden ilyen alkalommal meg nincs türelmem.
Vegyek az említett bikázós cuccból, aztán ha nem indul a gép, használjam, mi? Utoljára szerkesztette: RelakS, 2016.12.23. 13:56:30
Ja, és most az összes MB olyan, mintha koreából jött volna a formatervező olyan 15 éves mélyálom után - de komolyan, amikor megláttam az új (asszem) C klasse mercedest, azt hittem, hogy ez egy vadiúj Daewoo Lanos.
Ja, kb. úgy lehet megkülönböztetni a C-E-S triót egy ideje, hogyha egymás mellett állnak - ami ugye a valóságban szinte esélytelen - akkor a méretbeli különbség rögtön adott, egyébként cumi, főleg ha le van tisztítva a jelzés az autó hátuljáról...hesstegrégenmindenjobbvót.
kijött az új E Coupé. taps jár a mercinek a fantáziátlan, unalmas, egyhangú formatervhez. azért jár a taps mert még így is szarrá fogják magukat keresni rajta, úgyis mindenki megveszi. minimum erőfeszítéssel és kockázattal maximum profitot kaszálnak. így kell csinálni... nagyon szomorú hogy 2016-ban az egyik legmeghatározóbb autómárka olyan modelleket gyárt, amiket én úgy, hogy napi 2-3 órát nézek autós híreket/videókat nem mindig tudok elsőre megkülönböztetni őket 50 méter távolságból. tudom, hogy ettől még minőségi autók, és azt is elfogadom, hogy ma már ez a divat, szinte kivétel nélkül minden márka egységes formatervű modelleket gyárt, na de ez már túlzás szerintem. nem én vagyok a célközönség, de ha úgy adná a sors, és olyan helyzetbe kerülnék, hogy új prémium kategóriás autót kell vennem, biztos nem olyat vennék, amiről a többi ember nem tudja megmondani, hogy C, E vagy S..